Welke film?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ben alleen thuis en keek een horror filmpje. Toen net hoorde ik ineens een man kreunen (leek van pijn) en heb ik een rondje huis gelopen en zag niets. Nu hoor ik weer geluid
.
De M109, daar ben ik ook mee begonnen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn eerste baan bij Defensie was in een batterij. 2Bt 11AfdRa om precies te zijn.
En dan vergeten we de Eskadron OW nog.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeesters
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Ik heb geen voorkeur, het komt zoals het komt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeesters
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Een paar van deze filmpjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Welke film?
Oh, en je buurman zit verstopt in de kast te fappen.
Ik was daar Dpl Kpl. Plv Stuco. Naast mijn huidige functie denk ik wel de beste functie die ik binnen Defensie heb gehad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
De M109, daar ben ik ook mee begonnen...
Dies mooi!!!quote:Een sergeant majoor tilt gebouwen op en loopt er onderdoor,
Stampt locomotieven van de rails,
Vangt kogels op met zijn tanden en eet ze op,
Laat water bevriezen met een enkele blik,
En is god.
Wacht maar tot vanachtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ben alleen thuis en keek een horror filmpje. Toen net hoorde ik ineens een man kreunen (leek van pijn) en heb ik een rondje huis gelopen en zag niets. Nu hoor ik weer geluid
.
*kras kras kras* Ongeschikt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
.
Ah, breedterichter (was ik ook) "Miswijzing los kwadrant!, hoogte staat, breedte staat, klaar!"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was daar Dpl Kpl. Plv Stuco. Naast mijn huidige functie denk ik wel de beste functie die ik binnen Defensie heb gehad.
"Oortjes!!!!....... Vuren!"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, breedterichter (was ik ook) "Miswijzing los kwadrant!, hoogte staat, breedte staat, klaar!"
"Top links, top rechts... Niet teveel lamstraal!!!""
Whehehehe.
Todat er bij mij de lader/afvuurder zonder oorkapjes het schot af liet gaan, wij allemaal als een zoutpilaar hangen tegen de wand en hij dacht echt dat de hele bende ontploft wasquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef EllaN het volgende:
Ja, jullie weten niet hoe mijn huis eruit ziet haha. Ik durfde vroeger 's nachts niet te gaan plassen, omdat ik bang was dat er the Shining praktijken me zouden overkomen
.
De vorige keer dat het huis allemaal geluiden maakte, hadme weer tot rust gepraat en me toen uitgelachen
. Of hij dat nou doet of jullie het doen, maakt mij niets uit haha
.
Wat mij altijd verbaasde was het verschil in effect op de M109 tussen een schot op de normale baan en op de directe richtings baan. Bij de laatste was ik altijd bang dat het hele stuk uit elkaar zou vallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Todat er bij mij de lader/afvuurder zonder oorkapjes het schot af liet gaan, wij allemaal als een zoutpilaar hangen tegen de wand en hij dacht echt dat de hele bende ontploft was![]()
Ik heb nog nooit zulke grote ogen gezien!
-1 pendeKquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dus ik stond met een noodgang bij de trap waar ik mijn moeder in der pendex zag staan, had dus net even een inbrekert verjaagd. (hij deed zijn hand door de brievenbus toen mijn moeder net naar benee kwam).
Nou.. ik zit een spannend verhaal te vertellen, ga je mij controleren op mijn spellingquote:
+ een complimentje om je verhaal hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. ik zit een spannend verhaal te vertellen, ga je mij controleren op mijn spelling...
Aaah... komt wel goed hoor! Je bent heel erg veilig thuisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef EllaN het volgende:
Als jullie me proberen gerust te stellen, werkt het niet.
Haha nee, ik ben alweer kalm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |