abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87263439
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ben alleen thuis en keek een horror filmpje :'). Toen net hoorde ik ineens een man kreunen (leek van pijn) en heb ik een rondje huis gelopen en zag niets. Nu hoor ik weer geluid :').
Welke film?

Oh, en je buurman zit verstopt in de kast te fappen. :W
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:37:10 #52
13456 AchJa
Shut up!!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 6 oktober 2010 @ 21:39:36 #53
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87263598
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeesters ;)

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
En dan vergeten we de Eskadron OW nog.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:41:04 #54
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_87263662
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee ik ken het, de FAC'ers ed, waren in mijn tijd ook gewoon oppers, of wachtmeesters ;)

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Ik heb geen voorkeur, het komt zoals het komt.
pi_87263677
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Welke film?

Oh, en je buurman zit verstopt in de kast te fappen. :W
Een paar van deze filmpjes.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 6 oktober 2010 @ 21:41:43 #56
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87263696
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

De M109, daar ben ik ook mee begonnen... O+
Ik was daar Dpl Kpl. Plv Stuco. Naast mijn huidige functie denk ik wel de beste functie die ik binnen Defensie heb gehad.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_87263837
quote:
Een sergeant majoor tilt gebouwen op en loopt er onderdoor,
Stampt locomotieven van de rails,
Vangt kogels op met zijn tanden en eet ze op,
Laat water bevriezen met een enkele blik,
En is god.
Dies mooi!!! :D maitje wordt hopelijk sergeant!

quote:
Ik ben alleen thuis en keek een horror filmpje :'). Toen net hoorde ik ineens een man kreunen (leek van pijn) en heb ik een rondje huis gelopen en zag niets. Nu hoor ik weer geluid :').
Wacht maar tot vanacht :o ... jij gaat niet slapen!!
Er was eens....
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:46:32 #58
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_87263962
quote:
*kras kras kras* Ongeschikt! :P
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:47:08 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_87264005
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik was daar Dpl Kpl. Plv Stuco. Naast mijn huidige functie denk ik wel de beste functie die ik binnen Defensie heb gehad.
Ah, breedterichter (was ik ook) "Miswijzing los kwadrant!, hoogte staat, breedte staat, klaar!"

"Top links, top rechts... Niet teveel lamstraal!!!""

Whehehehe.
pi_87264031
Ja, jullie weten niet hoe mijn huis eruit ziet haha :'). Ik durfde vroeger 's nachts niet te gaan plassen, omdat ik bang was dat er the Shining praktijken me zouden overkomen :').

De vorige keer dat het huis allemaal geluiden maakte, had (8> me weer tot rust gepraat en me toen uitgelachen :'). Of hij dat nou doet of jullie het doen, maakt mij niets uit haha ;).
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 6 oktober 2010 @ 21:49:16 #61
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87264132
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ah, breedterichter (was ik ook) "Miswijzing los kwadrant!, hoogte staat, breedte staat, klaar!"

"Top links, top rechts... Niet teveel lamstraal!!!""

Whehehehe.
"Oortjes!!!!....... Vuren!"
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:52:58 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_87264332
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

"Oortjes!!!!....... Vuren!"
Todat er bij mij de lader/afvuurder zonder oorkapjes het schot af liet gaan, wij allemaal als een zoutpilaar hangen tegen de wand en hij dacht echt dat de hele bende ontploft was _O-

Ik heb nog nooit zulke grote ogen gezien!
pi_87264429
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef EllaN het volgende:
Ja, jullie weten niet hoe mijn huis eruit ziet haha :'). Ik durfde vroeger 's nachts niet te gaan plassen, omdat ik bang was dat er the Shining praktijken me zouden overkomen :').

De vorige keer dat het huis allemaal geluiden maakte, had (8> me weer tot rust gepraat en me toen uitgelachen :'). Of hij dat nou doet of jullie het doen, maakt mij niets uit haha ;).
_O-

Ik ook hoor! :P

Ging ik altijd mijn vader halen als ik moest plassen... :')

Er is voor een jaar terug bij ons geprobeerd in te breken, vader was op oefening en we lagen net op bed toen mijn moeder ineens moest plassen.

Ineens hoor ik zo heel ver weg (want lag al te slapen) "rot op, vuile klootzak"!! :')

Dus ik stond met een noodgang bij de trap waar ik mijn moeder in der pendex zag staan, had dus net even een inbrekert verjaagd. (hij deed zijn hand door de brievenbus toen mijn moeder net naar benee kwam).

Sindsdien, luister ik 's nachts als ik wakker wordt en moet plassen of ik niets hoor ofzo.
Voor een paar maanden terug hoorde ik dus wel allemaal gerommel beneden... ik echt --> ;(

Ik kon 2 dingen doen:
1, blijven liggen en luisteren en nog steeds moeten plassen
2. Naar mijn vader en moeder hun kamer scheuren, roepen dat er iets beneden is en dan verder wel zien :')

Ik was heel dapper(!!!) en deed het 2e, terwijl ik de deur open gooi en tegen mijn vader roep dat er wat beneden is, ren ik naar beneden toe en hoor mijn vader achter mij aankomen, ik ren de woonkamer in, doe het licht aan...

Rot hond :')
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 6 oktober 2010 @ 21:57:12 #64
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87264560
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Todat er bij mij de lader/afvuurder zonder oorkapjes het schot af liet gaan, wij allemaal als een zoutpilaar hangen tegen de wand en hij dacht echt dat de hele bende ontploft was _O-

Ik heb nog nooit zulke grote ogen gezien!
Wat mij altijd verbaasde was het verschil in effect op de M109 tussen een schot op de normale baan en op de directe richtings baan. Bij de laatste was ik altijd bang dat het hele stuk uit elkaar zou vallen. :D
pi_87264588
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Maitje het volgende:

[..]

Dus ik stond met een noodgang bij de trap waar ik mijn moeder in der pendex zag staan, had dus net even een inbrekert verjaagd. (hij deed zijn hand door de brievenbus toen mijn moeder net naar benee kwam).

-1 pendeK ;).
Wel een goed verhaal :D.
pi_87264628
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef EllaN het volgende:

[..]

-1 pendeK ;).
Wel een goed verhaal :D.
Nou.. ik zit een spannend verhaal te vertellen, ga je mij controleren op mijn spelling ;( ...
Er was eens....
pi_87264838
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Maitje het volgende:

[..]

Nou.. ik zit een spannend verhaal te vertellen, ga je mij controleren op mijn spelling ;( ...
+ een complimentje om je verhaal hoor :*
pi_87264947
bij ons laatst ingebroken toen ik en mijn broer gewoon boven zaten. brutale zwijnen
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_87265093
Hier heeft er ook eens iemand 's nachts z'n hand door de brievenbus gestoken.. hond lag achter de deur en zei hap.
Heeft ook niet meer losgelaten tot de politie er was. :')

Die vent was ook echt zwaar dronken toen hij het probeerde.. maar wie gaat er dan ook om 3 uur 's nachts z'n hand door een brievenbus steken?
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 6 oktober 2010 @ 22:11:38 #70
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87265278
Een zwaar dronken vent? ;)
pi_87265377
Als jullie me proberen gerust te stellen, werkt het niet ;(.

Haha nee, ik ben alweer kalm.
pi_87265470
bij me werk heeft er een donken gast 20 minuten in het water gelegen omdat hij het trapje van mijn baas mee het water in had getrokken :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_87267518
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:13 schreef EllaN het volgende:
Als jullie me proberen gerust te stellen, werkt het niet ;(.

Haha nee, ik ben alweer kalm.
Aaah... komt wel goed hoor! Je bent heel erg veilig thuis :*

Ik ga slapen!

Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen!!

Tjuus!
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 6 oktober 2010 @ 23:01:42 #74
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87267557
Weltrusten Maitje :W
pi_87269695
Ik ga ook slapen. Nighty iedereen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')