quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:36 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat bedoel ik
een lief meisje dat zich lekker stoer voordoet
je bent lievvvvvvv
dat vind ik anders een zeer gewaardeerde eigenschap in mensenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowiesowie rekening houden met meningen van anderen ..
je hebt net verteld dat je geen bejaarden slaat dus ik ben veiligquote:
Gister nog heb je Jofu in elkaar gebeukt... liegebeest!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts omdat je weet dat ik geen bejaarden sla
jij hoeft niets te vrezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
This is the part where you should run like hell, isn't it?
Ik neem alleen maar dingen aan van vrouwen die mij veelvuldig hun tieten laten zien.quote:
33 is niet bejaardquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef McQueentje het volgende:
[..]
je hebt net verteld dat je geen bejaarden slaat dus ik ben veilig
Je leest het verkeerd schat!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat vind ik anders een zeer gewaardeerde eigenschap in mensen
egoisme
dan gaat dit een geheel nieuwe ervaring voor je wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem alleen maar dingen aan van vrouwen die mij veelvuldig hun tieten laten zien.
Ik zie geen enkele reden om dat aan te nemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef McQueentje het volgende:
dan gaat dit een geheel nieuwe ervaring voor je worden
jonufudusuxuzuwurutukulumunubun is geen bejaarde, slechts een freakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gister nog heb je Jofu in elkaar gebeukt... liegebeest!
my badquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd schat!
Rekening houden met mensen..alllaa
Maar met andermans mening rekening houden...
Je laat ook je poesje zien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dan gaat dit een geheel nieuwe ervaring voor je worden
Takes one to know onequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jonufudusuxuzuwurutukulumunubun is geen bejaarde, slechts een freak
hoeft ook nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om dat aan te nemen.
nu moet ik eigenlijk zo'n cute poezen plaatje zoeken hequote:
heul veul ouder.. Die is 64quote:
klopt, daarvoor heb ik varken, de speurkatquote:
Precies! Je begint het te snappenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef McQueentje het volgende:
[..]
nu moet ik eigenlijk zo'n cute poezen plaatje zoeken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |