quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:36 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat bedoel ik
een lief meisje dat zich lekker stoer voordoet
je bent lievvvvvvv
dat vind ik anders een zeer gewaardeerde eigenschap in mensenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowiesowie rekening houden met meningen van anderen ..
je hebt net verteld dat je geen bejaarden slaat dus ik ben veiligquote:
Gister nog heb je Jofu in elkaar gebeukt... liegebeest!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts omdat je weet dat ik geen bejaarden sla
jij hoeft niets te vrezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
This is the part where you should run like hell, isn't it?
Ik neem alleen maar dingen aan van vrouwen die mij veelvuldig hun tieten laten zien.quote:
33 is niet bejaardquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef McQueentje het volgende:
[..]
je hebt net verteld dat je geen bejaarden slaat dus ik ben veilig
Je leest het verkeerd schat!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat vind ik anders een zeer gewaardeerde eigenschap in mensen
egoisme
dan gaat dit een geheel nieuwe ervaring voor je wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem alleen maar dingen aan van vrouwen die mij veelvuldig hun tieten laten zien.
Ik zie geen enkele reden om dat aan te nemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef McQueentje het volgende:
dan gaat dit een geheel nieuwe ervaring voor je worden
jonufudusuxuzuwurutukulumunubun is geen bejaarde, slechts een freakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gister nog heb je Jofu in elkaar gebeukt... liegebeest!
my badquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd schat!
Rekening houden met mensen..alllaa
Maar met andermans mening rekening houden...
Je laat ook je poesje zien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dan gaat dit een geheel nieuwe ervaring voor je worden
Takes one to know onequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jonufudusuxuzuwurutukulumunubun is geen bejaarde, slechts een freak
hoeft ook nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om dat aan te nemen.
nu moet ik eigenlijk zo'n cute poezen plaatje zoeken hequote:
heul veul ouder.. Die is 64quote:
klopt, daarvoor heb ik varken, de speurkatquote:
Precies! Je begint het te snappenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef McQueentje het volgende:
[..]
nu moet ik eigenlijk zo'n cute poezen plaatje zoeken he
dkquote:
nu zou ik zo'n leuke anekdote uit mijn pubertijd kunnen gevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Forgive and forget..
Maar MacQwieeen, ik wiiil je tieeeten zien, ik wil je tiiieeten zieeen!
tijd voor mn oefeningen dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef McQueentje het volgende:
maar die film
die ga ik nu even bekijken
oh net reclame
Doe maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef McQueentje het volgende:
[..]
nu zou ik zo'n leuke anekdote uit mijn pubertijd kunnen geven
maar ben er te lui voor
Ben jij de kloon van GvsE?quote:
jaquote:
waar?quote:
Ik zit in de bosjes gelijk een paparazzi!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jahoe weet je dat? Ik ben undercover
wonen daaar rijke bijna stervende oude mannen zonder erfgenamen en vrouw?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klein stinkend rijk stadje onder de rook van Birmingham.
oh noesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit in de bosjes gelijk een paparazzi!
Hij weet toch niet dat je in dat kamertje woont in dat groene flatjequote:
de enige struikjes die hier in de buurt zijn liggen onder mijn raam, en die zijn enkelhoogquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij weet toch niet dat je in dat kamertje woont in dat groene flatje![]()
Oh, wacht
If yes, dan ga ik met je mee die kant opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wonen daaar rijke bijna stervende oude mannen zonder erfgenamen en vrouw?
Zo eentje had je toch al?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
If yes, dan ga ik met je mee die kant op
gezellig.. Kunnen we elkaars bruidsmeisje zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
If yes, dan ga ik met je mee die kant op
ga maar op onderzoek uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef stbabylon het volgende:
Moet haast wel, staan genoeg dikke huizen, moet wel een oude man bij zitten die aan dat signalement voldoet.
Coolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gezellig.. Kunnen we elkaars bruidsmeisje zijn
Wat is genoeg?quote:
en je kan mn korset dat aantrekken met je voet op mn rug, zodat ik tijdens de huwelijksplechtigheid aan het hallicuneren ben door zuurstofgebrek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |