praat me even bij?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar .. Je hebt zoveel gemist
jaa, tis erg spannendquote:
ze hebben allemaal geneukt met elkaar, de helft is verlamd geweest en kan weer lopen en mensen staan op uit de doodquote:
oh spannend ik ga morgen ook kijken nu!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben allemaal geneukt met elkaar, de helft is verlamd geweest en kan weer lopen en mensen staan op uit de dood
Als je nou zou zeggen dat het onderdeel uitmaakt van je onderzoek naar psychologisch martelmateriaal zou ik denken 'tof'. Nu ben je gewoon een sufkut, verborgen onder een schijnpantser.quote:
Precies de reden waarom ik het niet meer kijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben allemaal geneukt met elkaar, de helft is verlamd geweest en kan weer lopen en mensen staan op uit de dood
Juno is geweldigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef McQueentje het volgende:
[..]
juno? (niet dat ik het zou aanraden maar anderen blijkbaar wel)
snap ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
oh spannend ik ga morgen ook kijken nu!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou zou zeggen dat het onderdeel uitmaakt van je onderzoek naar psychologisch martelmateriaal zou ik denken 'tof'. Nu ben je gewoon een sufkut, verborgen onder een schijnpantser.
nee, want ik geef toe dat ik gtst kijk.. Mensen verwachten dit niet van mij. Punt gemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou zou zeggen dat het onderdeel uitmaakt van je onderzoek naar psychologisch martelmateriaal zou ik denken 'tof'. Nu ben je gewoon een sufkut, verborgen onder een schijnpantser.
Ik ben één van de weinigen die haar terecht durft te wijzen.quote:
ik vind het niet nodig ze is zo'n schatjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinigen die haar terecht durft te wijzen.
Je hebt nog niet een zodanige indruk bij mij achtergelaten dat ik rekening houd met wat jij vindt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef McQueentje het volgende:
ik vind het niet nodig ze is zo'n schatje
als je dan maar netjes je excuses komt maken zodra die indruk er wel isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog niet een zodanige indruk bij mij achtergelaten dat ik rekening houd met wat jij vindt.
zeg.. Het is nergens voor nodig om mij te beledigenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik vind het niet nodig ze is zo'n schatje
dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg.. Het is nergens voor nodig om mij te beledigen
slechts omdat je weet dat ik geen bejaarden slaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinigen die haar terecht durft te wijzen.
Excuses aanbieden is niet zo mijn ding.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef McQueentje het volgende:
als je dan maar netjes je excuses komt maken zodra die indruk er wel is
ik leer het je welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Excuses aanbieden is niet zo mijn ding.
Sowiesowie rekening houden met meningen van anderen ..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog niet een zodanige indruk bij mij achtergelaten dat ik rekening houd met wat jij vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |