Hij had volgens mij wel een constipatie. Hij wou een tijdje niet veel tot niets eten en gister heeft hij blijkbaar diarree gehad en een grotere keutel en nu eet ie weer goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:59 schreef eleusis het volgende:
Nou, het is in ieder geval geen constipatie.
Hij rent niet prima, hij loopt scheef. Alsof het een auto is waarvan een voorwiel af is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is dat van vandaag? Hij ziet er nog goed fit uit en rent prima.
Zelfs op jouw puike 1080p filmpje kon ik dat niet zien. Maar Roderick hier loopt op zich ook best merkwaardig, plat met zijn buikje op de grond en sneller dan zijn pootjes hem kunnen dragen. Alsnog verkeer ik altijd in de veronderstelling dat hij kerngezond is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij rent niet prima, hij loopt scheef. Alsof het een auto is waarvan een voorwiel af is.
Ja dat doet ie om het te verkennen enzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zelfs op jouw puike 1080p filmpje kon ik dat niet zien. Maar Roderick hier loopt op zich ook best merkwaardig, plat met zijn buikje op de grond en sneller dan zijn pootjes hem kunnen dragen. Alsnog verkeer ik altijd in de veronderstelling dat hij kerngezond is.
Maar dat scheef loop gedeelte doet ie normaal niet. En soms valt ie om.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Daar ziet het beestje er wel gezond uit hoor, hij rent nog rond en alles!
Vijftig zal dichter in de buurt zitten. Met mijn konijn zat ik op 240, inclusief een overnachting. Dat is wel het kleinste soort dier dat ik mee naar de dierenarts zou nemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet er écht geen 30 euro voor betalen..
Misschien vijf.
Waarom? Als je een dier in huis haalt of dat nou een hamster is of een Deense Dog dien je het dier te helpen als het problemen met zijn/haar gezondheid heeft (ook al hoort dat een bezoek bij naar de dierenarts) en dan moet de grootte van het dier of de aanschafprijs niet uitmaken....mijn mening dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vijftig zal dichter in de buurt zitten. Met mijn konijn zat ik op 240, inclusief een overnachting. Dat is wel het kleinste soort dier dat ik mee naar de dierenarts zou nemen.
Zo heeft m'n moeder eens een kip laten inslapen bij de DA. M'n vader vond dat onzin, wilde 'm zelf wel doodmaken. Maar aangezien m'n moeder dacht dat de kip nog wel te redden was, ging ze naar de DA. Die zag er alleen geen brood meer in, en dus heeft ze 'm daar in laten slapen. Want dat had Kip wel verdiend, vond zequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom? Als je een dier in huis haalt of dat nou een hamster is of een Deense Dog dien je het dier te helpen als het problemen met zijn/haar gezondheid heeft (ook al hoort dat een bezoek bij naar de dierenarts) en dan moet de grootte van het dier of de aanschafprijs niet uitmaken....mijn mening dan.
Zelf een dier een sneller einde geven de ik alzo nooit....jaren geleden eens met een totaal verkankerde muis (buik was 1 grote harde tumor) naar de dierenarts gegaan om in te laten slapen....maakt me dan echt niet uit dat het beestje een paar euro kostte.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo heeft m'n moeder eens een kip laten inslapen bij de DA. M'n vader vond dat onzin, wilde 'm zelf wel doodmaken. Maar aangezien m'n moeder dacht dat de kip nog wel te redden was, ging ze naar de DA. Die zag er alleen geen brood meer in, en dus heeft ze 'm daar in laten slapen. Want dat had Kip wel verdiend, vond ze
En zo hoort het ook, vind ik.
Dus wat dat betreftGraseter
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Zelf een dier een sneller einde geven de ik alzo nooit....jaren geleden eens met een totaal verkankerde muis (buik was 1 grote harde tumor) naar de dierenarts gegaan om in te laten slapen....maakt me dan echt niet uit dat het beestje een paar euro kostte.10 maanden geleden een gratis hamster op zondagmorgen nog naar de dierenarts gebracht die een gebroken voorpootje had....medicijnen mee en pijnstiller en het beestje heeft daarna nog 10 maanden goed kunnen leven met weliswaar een wat vreemd pootje maar daar had het geen last van. Zal maar niet vertellen wat dat consult heeft gekost voordat men hier een toeval krijgt van de prijs.
3,50quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Graseter, hoe veel moest je nou ongeveer betalen dan?[quote][img=12,12]
preciesquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:48 schreef Panzermaus het volgende:
Iets zegt me dat dit wel goed gaat komen. De keren dat ik van mensen heb gehoord dat hun hamster helemaal nat, plakkerig en passief was, was hij binnen 2 dagen dood.
Hijquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:55 schreef DeBassist het volgende:
[..]
precies
ik denk dat hij/zij het gaat redden
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geef je hem nu eindelijk een naam?
Zo lang hij er zelf maar geen last van heeft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Graseter het volgende:
dierenarts zei dat mijn hamster weer beter was. Hij loopt alleen nooit meer recht.
Ik liet hem net over m'n handen lopen. Hij weegt een stuk minder dan eerst. En hij kan ook minder goed lopen. Als hij op z'n achter poten wil staan valt ie om, als ie soms wil krabben valt ie om en als ie een stukje heeft gelopen kan ie om vallen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo lang hij er zelf maar geen last van heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |