kan je situatie even wat duidelijker uitleggen anders ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:32 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, en het gaat over mij en mn beste vriendin./
Dat betekent het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Loop ik achter omdat ik niet weet wat 't is? Ik gok iets van.. Geen relatie mogen hebben omdat je vriendinnen je alles zijn of zo?
2 jaar geleden, hebben ik en mn beste vriendin afgesproken dat vriendinnen voor jongens gaan, deze "regel" heb ik gisteren gebroken, zet die enorme klootzak in zn msn naam dat het leuk was, zij helemaal boos..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
kan je situatie even wat duidelijker uitleggen anders ?
dus als ik het goed begrijp heb je een afspraak met haar afgezet voor een jongen ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef Blushed het volgende:
[..]
2 jaar geleden, hebben ik en mn beste vriendin afgesproken dat vriendinnen voor jongens gaan, deze "regel" heb ik gisteren gebroken, zet die enorme klootzak in zn msn naam dat het leuk was, zij helemaal boos..
Logisch dat ze boos is, je hebt haar vertrouwen beschaamd. Bied gewoon je excuses aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef Blushed het volgende:
[..]
2 jaar geleden, hebben ik en mn beste vriendin afgesproken dat vriendinnen voor jongens gaan, deze "regel" heb ik gisteren gebroken, zet die enorme klootzak in zn msn naam dat het leuk was, zij helemaal boos..
Dat heb ik gedaan, maar ze zegt ; ja, ik heb een kast vol sorry, wat moet ik daar nou mee of iets dergelijks.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch dat ze boos is, je hebt haar vertrouwen beschaamd. Biedt gewoon je excuses aan.
Wat een onzinregel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
De vrouwelijke variant op bro's before ho's. Niet ballen met een chick waar je mattie ook sniper op heeft bijvoorbeeld.
Nee, ze wou wat doen. Maar tegelijkertijd zei die jongen ; ja, kan je vanavond wat doen. Dus ik duw mn vriendin als het ware aan de kant en spreek met die jongen af.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:35 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp heb je een afspraak met haar afgezet voor een jongen ?
was het zo belangrijk wat je hebt afgezegd dan ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar ze zegt ; ja, ik heb een kast vol sorry, wat moet ik daar nou mee of iets dergelijks.
Ik zou gewoon even afwachten, want omdat je die afspraak hebt gebroken nadat je er eerst mee hebt ingestemd vindt ze het misschien moeilijker jou nu nog weer te vertrouwen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar ze zegt ; ja, ik heb een kast vol sorry, wat moet ik daar nou mee of iets dergelijks.
ze moet maar accepteren dat je niet altijd tijd voor haar kan hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:37 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, ze wou wat doen. Maar tegelijkertijd zei die jongen ; ja, kan je vanavond wat doen. Dus ik duw mn vriendin als het ware aan de kant en spreek met die jongen af.
Nee, nietteens. Ze wou gezellig een film kijken, dat kan ook een andere x.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
was het zo belangrijk wat je hebt afgezegd dan ?
Ja, ik ook, ik ben al te lang single dat ik er gek van word, en dat weet ze.. en ze zei zo ; ja zoek een leuk jongen dan en blablabla. Dus ik met een hele leuke jongen afspreken, word ze boos. ><quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:39 schreef Chai het volgende:
Vindt het wel erg kinderachtig van haar, om daar zo moeilijk over te doen.
Nou, ik heb niks afgezegd, ik heb alleen gezegd ; nee ik kan niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:39 schreef Chai het volgende:
Vind het wel erg kinderachtig van haar, om daar zo moeilijk over te doen. Maar wist ze ook dat je het daarom af zei? Of kwam ze er later achter? Dat voelt ook wel lullig.
naja het is iig duidelijk dat de fout bij haar ligt en niet bij jouquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:41 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nou, ik heb niks afgezegd, ik heb alleen gezegd ; nee ik kan niet.
Oh dan had ik niet eens sorry gezegd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:41 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:41 schreef Blushed het volgende:
[..]
idd, heb mijn vrienden nooit moeilijk erover horen doen eigenlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:44 schreef Sportex het volgende:
Echt, dat meiden daar zo moeilijk over kunnen doenMorgen is er weer een hele dag van 24 uur.
en ik neem aan dat zij geen vriend heeftquote:
Logisch ook, tenzij het constant zo gaat, dan zeg ik er wat van.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:46 schreef DeBassist het volgende:
[..]
idd, heb mijn vrienden nooit moeilijk erover horen doen eigenlijk
Nee, nogal logisch eingelijk. Ze spreekt met een jongen af, en roept keihard; neukertje. >< En als ze eentje heeft, is dat zo'n aso.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:47 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en ik neem aan dat zij geen vriend heeft
Na de tijd of voor de tijd al?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, nogal logisch eingelijk. Ze spreekt met een jongen af, en roept keihard; neukertje. >< En als ze eentje heeft, is dat zo'n aso.
oftewel ze kan ook al niet met jongens omgaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, nogal logisch eingelijk. Ze spreekt met een jongen af, en roept keihard; neukertje. >< En als ze eentje heeft, is dat zo'n aso.
Dan is het mooi dat ik dat niet beweerd, maar enkel gegokt, heb.quote:
Nahja, laat ik het maar zo zeggen, ze wilt graag aandacht op een verkeerde manier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
oftewel ze kan ook al niet met jongens omgaan![]()
en dan vind je het gek dat ze jaloers is dat jij het wel leuk met een jongen hebt gehad ?
ze wil de aandacht niet delen, dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nahja, laat ik het maar zo zeggen, ze wilt graag aandacht op een verkeerde manier.
En als ik iemand echt leuk of knap vind, vind zij het ook oppeens. Maar nogsteeds is ze een schat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:08 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ze wil de aandacht niet delen, dat lijkt me duidelijk
en ze zal toch moeten, anders is ze ook geen goede vriendin
is niet uit je posts te merken eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:09 schreef Blushed het volgende:
[..]
En als ik iemand echt leuk of knap vind, vind zij het ook oppeens. Maar nogsteeds is ze een schat.
Nahja, sommige dingen zijn klote aan dr, maar heel veel dingen zijn echt geweldig aan haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
is niet uit je posts te merken eerlijk gezegd
Dan is ze overduidelijk jaloers...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:09 schreef Blushed het volgende:
[..]
En als ik iemand echt leuk of knap vind, vind zij het ook oppeens
Word lesbisch met haar, opgelost.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nahja, sommige dingen zijn klote aan dr, maar heel veel dingen zijn echt geweldig aan haar.
Ze is m'n beste vriendin wel, alleen nogal snel jaloers enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:16 schreef Zooootje het volgende:
Btw, iemand een beste vriendin noemen, terwijl dat nergens uit blijkt..
Of je standaard voor 'beste vriendin' moet heel laag liggen..
mensen die iets anders/meer dan hun real life naam in hun MSN naam zettenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef Blushed het volgende:
[..]
Vast niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
is je beste vriendin stiekem lesbisch dat ze zo jaloers reageert ?
Geen postalgold opmerking hierbij?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Is zo lelijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:40 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik ben al te lang single dat ik er gek van word, en dat weet ze.. en ze zei zo ; ja zoek een leuk jongen dan en blablabla. Dus ik met een hele leuke jongen afspreken, word ze boos. ><
Jammer genoeg wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef Salvad0R het volgende:
Deze regel werkt alleen bij mannen, die zijn onverschillig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |