mensen die iets anders/meer dan hun real life naam in hun MSN naam zettenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef Blushed het volgende:
[..]
2 jaar geleden, hebben ik en mn beste vriendin afgesproken dat vriendinnen voor jongens gaan, deze "regel" heb ik gisteren gebroken, zet die enorme klootzak in zn msn naam dat het leuk was, zij helemaal boos..
Vast niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
is je beste vriendin stiekem lesbisch dat ze zo jaloers reageert ?
Geen postalgold opmerking hierbij?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar ze zegt ; ja, ik heb een kast vol sorry, wat moet ik daar nou mee of iets dergelijks.
Is zo lelijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:40 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik ben al te lang single dat ik er gek van word, en dat weet ze.. en ze zei zo ; ja zoek een leuk jongen dan en blablabla. Dus ik met een hele leuke jongen afspreken, word ze boos. ><
Jammer genoeg wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef Salvad0R het volgende:
Deze regel werkt alleen bij mannen, die zijn onverschillig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |