abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87523846
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:42 schreef jack4ya het volgende:
Gisteren heb ik de laatste loop voor zondag gedaan. 5km in 34min. Da's 8.8km/h
Dat is voor mij niet onaardig. Hell, dat was zelfs mijn doel. :@ *O*

En ik heb wéér k*t geslapen...
Die wallen zijn echt huge! Leuk man, hardlopen :{w

En nu ben ik sjacherijnig. }:|
Haha kom op! Je hebt je doel van 5 gehaald! Nu gewoon gaan trainen dat je die 5km in 30 minuten loopt.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:32:28 #102
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87525518
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dan pak je flink wat wind mee ja 8-)

Ik vind een muts vaak te warm idd, dan doe ik hem op in t begin maar na een paar minuten gaat ie alweer af en loop ik met zo'n ding.. das onhandig. Ik heb nu zo'n 'band' die je haar bij elkaar houdt en je oren bedekt. Heel charming 8-)
en bedankt he?! }:| ;)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_87528520
:D Ook 2x he!

Eerst vang je er flink wat wind mee (met je "enigszins flaporen" dus) en vervolgens
over een band die je (gebrek aan) haar bij elkaar houdt.

Ik zou er wat van zeggen. :D
pi_87529022
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:32 schreef Fallen het volgende:

[..]

en bedankt he?! }:| ;)
die 2e was niet eens bewust :o :D

sorry :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87529077
Mijn collega (waarvan ik zo onder de indruk was dat ie 15km/h liep) biechtte net op:

"Ja ik was ook heel onder de indruk... van wat ik geschreven had. Het moest natuurlijk 8km ipv 10km in 40 minuten zijn."

Okay... dat was humor :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:47:00 #106
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87529450
Ook maar eens een gps-meting gedaan tijdens het lopen. Totaal 6.68 kilometer afgelegd in 49:27, waarvan rennen van minuut 5 tot en met minuut 30. Helaas kan ik het gemiddelde van het ren-stukje niet makkelijk zien, volgende keer maar eens een meting starten met alleen dat stuk. Wel grappig om te zien zo.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87549945
Ik ren altijd met een gps-meting, ik heb Cardiotrainer op mijn telefoon en die loopt heel het rondje mee. Kan ik mooi naderhand zien waar ik geweest ben, gemiddelde snelheid, afstand enz. Calorieën worden ook bij gehouden en ik kan de tracks gelijk uploaden naar het internet zodat ik ze via google maps/earth kan bekijken.

Ik laat ze ook gelijk uploaden naar mijn facebook, als motiviatie dat iedereen kan zien dat ik een keer niet ben geweest. Beetje lame, maar het werkt op dit moment nog goed als motivatie O-)

Zo is het online te zien, de tracks kunnen daar ook opgeslagen worden naar je pc zodat je hem kan bekijken via Google Earth. Leuke is dat je dan op alle punten kan kijken hoe hard je daar liep :)

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:42:03 #108
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87550422
Cardiotrainer gebruik ik ook. Ik vind de Facebook koppeling juist in het geheel niet lame, daardoor weet ik nu van veel meer contacten dan verwacht dat ze ook hardlopen. En het motiveert en prikkelt inderdaad.

Ik liep vandaag voor het eers 5 km onder de 27 minuten. Begint wat te worden!
Life is what you make it.
pi_87551070
Nice, daar wil ik ook naartoe :)

Wanneer begin jij met tracken, als je begint voor het opwarmen of pas als je opgewarmd bent?
pi_87551152
Hier ook Cardio Trainer... Ik heb 'm zelfs gekocht. Maar toch is mijn gps horloge nauwkeuriger. Afstand (te veel) en daardoor dus ook snelheid (te hoog).

Maar het is wel een leuke ondersteuning.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:23:30 #111
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87560234
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ren altijd met een gps-meting, ik heb Cardiotrainer op mijn telefoon en die loopt heel het rondje mee. Kan ik mooi naderhand zien waar ik geweest ben, gemiddelde snelheid, afstand enz. Calorieën worden ook bij gehouden en ik kan de tracks gelijk uploaden naar het internet zodat ik ze via google maps/earth kan bekijken.

Ik laat ze ook gelijk uploaden naar mijn facebook, als motiviatie dat iedereen kan zien dat ik een keer niet ben geweest. Beetje lame, maar het werkt op dit moment nog goed als motivatie O-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo is het online te zien, de tracks kunnen daar ook opgeslagen worden naar je pc zodat je hem kan bekijken via Google Earth. Leuke is dat je dan op alle punten kan kijken hoe hard je daar liep :)

[ afbeelding ]
Is dat onderste plaatje van jou?
Ik ben van pindavlees
pi_87561683
Nee, even via google opgezocht om te laten zien hoe het er online uit ziet.

@ jack4ya, wat voor horloge gebruik je? Ik heb op dit moment ook nog geen horloge maar ben wel een beetje aan het rondneuzen naar een gps/hartslag horloge.
pi_87563203
Ik gebruik die van mijn Lief. Een GlobalSat GH 625.... werd toevallig een paar weken geleden bij de Lidl aangeboden, toen was ik zo stom om 'm niet te kopen. Was maar 100,-

Klinkt een beetje dubieus als merk, ken het verder ook niet, maar dat ding werkt als een tiet, is nauwkeurig, schermen te customizen, fijn te synchroniseren met SportsTrack, ik kan me geen betere wensen.

Google eens op GH 625 aangezien hij ook wel eens onder een andere 'merknaam' aangeboden wordt. Hij kan minstens zo veel als de Garmins en vaak nog meer.
Ondanks dat ie al 2/3 jaar op de markt is.

Als je 'm ergens tegen komt voor onder de 130,- dan zit je prima... ergens tussen 130,- tot 170,- is acceptabel, daarna ga je mogelijk wat teveel betalen... Aan de andere kant, andere merken zijn nóg duurder. :)
pi_87563299
Owja... en hij is groot, maar da vind ik wel stoer :D
pi_87563674
Nou inderdaad... maar de foto maakt het wat erger dan realiteit het is wat overdreven zo! Maar ik vind het eigenlijk niet storend, hij zit lekker en de letters/cijfers zijn ook goed afleesbaar.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:03:43 #117
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87563878
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, even via google opgezocht om te laten zien hoe het er online uit ziet.

@ jack4ya, wat voor horloge gebruik je? Ik heb op dit moment ook nog geen horloge maar ben wel een beetje aan het rondneuzen naar een gps/hartslag horloge.
Het lijkt verrotte veel op de route die mijn vriendin weleens loopt namelijk ;)
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:59:46 #118
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_87567764
ik ben de laatste weken mijn looptijden op aan het schroeven en ben echt begonnen op het absolute nulpunt.

Net 12.5 min gelopen en achteraf bleek dat ik 2.25km had gelopen. Ben er zelf best tevreden over, en merk ook echt dat het met stappen vooruit gaat. (ben begonnen met stukjes van 2 min.)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:04:27 #119
79550 Ymke
your ghost
pi_87574969
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Cardiotrainer gebruik ik ook. Ik vind de Facebook koppeling juist in het geheel niet lame, daardoor weet ik nu van veel meer contacten dan verwacht dat ze ook hardlopen. En het motiveert en prikkelt inderdaad.

Ik liep vandaag voor het eers 5 km onder de 27 minuten. Begint wat te worden!
Hee hoi :W
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:42:54 #120
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87576463
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef GenesiZ het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die laatste is idd mijn route! :o :{ Precies hetzelfde
pi_87580460
Zo, weer gelopen, 10KM net onder 't uur... lang niet zo hard dus als ik de laatste tijd liep maar 't ging over het algemeen wel lekker. Alleen tegen 't eind begon ik m'n onderbenen wat te voelen en kreeg ik even een steek in 1 knie (nooit eerder gevoeld), misschien toch een beetje koud met deze temperatuur & de regen? Ik heb inmiddels wel een lange hardloopbroek aan ipv de capri, maar het is wel een dunne, en die werd aardig nat vooral onderaan van 't door de plassen lopen. Vorige winter toen het echt koud was deed ik ook beenwarmers aan m'n kuiten, en als 't regende bleef ik lekker thuis (watje :@). Nou ja weer een beetje uitproberen maar met de kleding, lastig hoor die seizoenen, loop je net lekker verandert 't weer weer. :P
pi_87581480
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Het lijkt verrotte veel op de route die mijn vriendin weleens loopt namelijk ;)
Ik weet van niets ;) :X

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Die laatste is idd mijn route! :o :{ Precies hetzelfde
Gewoon gevonden via google, ik loop niet achter je aan hoor _O- :o

Edit: Just to make shure, heb even een screencap gemaakt van mijn historie en een van de rondjes die ik maak :D

[ Bericht 10% gewijzigd door GenesiZ op 15-10-2010 20:19:11 ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:25:55 #123
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87584211
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:04 schreef Ymke het volgende:

[..]

Hee hoi :W
Hallo :W

Jij ook aan het hardlopen.
Life is what you make it.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:42:59 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87584927
Net 15-2-15 gelopen! *O* Heerlijk.
En ging vrij soepel terwijl ik anderhalve week geleden na 10-1-12 geen stap meer kon lopen! Wat is het toch een gek iets zeg!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:53:55 #125
593 sjak
Juffie Bloem
pi_87585411
Lekker BE, je bent echt goed gaan lopen zeg!
Ik moet deze week weer. Ik ben moed aan het verzamelen, les 13 staat op het programma. Deze week even wat rust in gebouwd vanwege zere achillespezen. Ik vind het lopen nog steeds wel superleuk. Ik merk alleen dat het door het vroeg donker worden moeilijker in te plannen is.
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')