Haha kom op! Je hebt je doel van 5 gehaald! Nu gewoon gaan trainen dat je die 5km in 30 minuten loopt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:42 schreef jack4ya het volgende:
Gisteren heb ik de laatste loop voor zondag gedaan. 5km in 34min. Da's 8.8km/h
Dat is voor mij niet onaardig. Hell, dat was zelfs mijn doel.![]()
![]()
En ik heb wéér k*t geslapen...
Die wallen zijn echt huge! Leuk man, hardlopen![]()
En nu ben ik sjacherijnig.![]()
en bedankt he?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dan pak je flink wat wind mee ja
Ik vind een muts vaak te warm idd, dan doe ik hem op in t begin maar na een paar minuten gaat ie alweer af en loop ik met zo'n ding.. das onhandig. Ik heb nu zo'n 'band' die je haar bij elkaar houdt en je oren bedekt. Heel charming
Is dat onderste plaatje van jou?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ren altijd met een gps-meting, ik heb Cardiotrainer op mijn telefoon en die loopt heel het rondje mee. Kan ik mooi naderhand zien waar ik geweest ben, gemiddelde snelheid, afstand enz. Calorieën worden ook bij gehouden en ik kan de tracks gelijk uploaden naar het internet zodat ik ze via google maps/earth kan bekijken.
Ik laat ze ook gelijk uploaden naar mijn facebook, als motiviatie dat iedereen kan zien dat ik een keer niet ben geweest. Beetje lame, maar het werkt op dit moment nog goed als motivatie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo is het online te zien, de tracks kunnen daar ook opgeslagen worden naar je pc zodat je hem kan bekijken via Google Earth. Leuke is dat je dan op alle punten kan kijken hoe hard je daar liep
[ afbeelding ]
Het lijkt verrotte veel op de route die mijn vriendin weleens loopt namelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, even via google opgezocht om te laten zien hoe het er online uit ziet.
@ jack4ya, wat voor horloge gebruik je? Ik heb op dit moment ook nog geen horloge maar ben wel een beetje aan het rondneuzen naar een gps/hartslag horloge.
Hee hoiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Cardiotrainer gebruik ik ook. Ik vind de Facebook koppeling juist in het geheel niet lame, daardoor weet ik nu van veel meer contacten dan verwacht dat ze ook hardlopen. En het motiveert en prikkelt inderdaad.
Ik liep vandaag voor het eers 5 km onder de 27 minuten. Begint wat te worden!
Die laatste is idd mijn route!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ren altijd met een gps-meting, ik heb Cardiotrainer op mijn telefoon en die loopt heel het rondje mee. Kan ik mooi naderhand zien waar ik geweest ben, gemiddelde snelheid, afstand enz. Calorieën worden ook bij gehouden en ik kan de tracks gelijk uploaden naar het internet zodat ik ze via google maps/earth kan bekijken.
Ik laat ze ook gelijk uploaden naar mijn facebook, als motiviatie dat iedereen kan zien dat ik een keer niet ben geweest. Beetje lame, maar het werkt op dit moment nog goed als motivatie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo is het online te zien, de tracks kunnen daar ook opgeslagen worden naar je pc zodat je hem kan bekijken via Google Earth. Leuke is dat je dan op alle punten kan kijken hoe hard je daar liep
[ afbeelding ]
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het lijkt verrotte veel op de route die mijn vriendin weleens loopt namelijk
Gewoon gevonden via google, ik loop niet achter je aan hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Die laatste is idd mijn route!![]()
Precies hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |