neuh, had nog niks gedaan omdat ik even zeker wilde weten waar DarkElf de info wilde hebben. Ben dan meer van het PM'en, ipv een topic te vullen met een halve conversatie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal bij gezet...misschien dat ik net even clashte met jouw edit.
Hij is prima nu volgens mij. Maar het topic gaat toch te traag, dan is die OP al helemaal out of date voor we kans krijgen om hem te postenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
neuh, had nog niks gedaan omdat ik even zeker wilde weten waar DarkElf de info wilde hebben. Ben dan meer van het PM'en, ipv een topic te vullen met een halve conversatie.
Maar prima edit toch van de wiki nu?
We kunnen proberen een modje lief aan te kijken... misschien, heel misschien wil ze dan wel de OP bijwerken met de nieuwe, aangepaste, versie... ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hij is prima nu volgens mij. Maar het topic gaat toch te traag, dan is die OP al helemaal out of date voor we kans krijgen om hem te posten
Ja doe maarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:
iBenshi dan gelijk maar bij C2-5K zetten?
Dat maakt denk ik heel weinig uit. Als ik 's ochtends loop, dan loop ik voor het ontbijt. Ik voel me dan soms wel een klein beetje slapjes doordat ik nog niet gegeten heb, maar dat is meestal wel vrij snel over.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Keano het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren lopers hier.
Ik ben sinds kort ook weer bezig met een eigen schema en speel met de gedachte om de halve marathon te gaan lopen volgend jaar.
Mijn vraag is alleen:
Ik loop het liefst met zo min mogelijk voedsel in mijn maag. Is het nu beter om smorgens VOOR het ontbijt te lopen. Of kan je beter 1 boterham eten en dan een uur of drie later je rondje doen?
Wel als je het verder uitbouwt of steeds wat minuten oversijpelt naar de hogere snelhedenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:41 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik loop altijd 2 uur nadat ik voor het laatst heb gegeten. Anders wordt ik misselijk. Maar ik ontbijt wel altijd eerst, anders ben ik slap.
Ik heb gister 10 minuten op de loopband gelopen (wat is een band saai zeg). 8 minuten op 10 km/h (normaal loop ik rond de 9), 1 min op 12 km/h en 1 min op 14 km/h, Als ik dat nu iedereen week zoiets doe (al ga ik volgende week 15 min, geen 10), zou ik daar gemiddeld sneller van worden?
Dan pak je flink wat wind mee jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:37 schreef Fallen het volgende:
Met de kou moet ik echt iets rond mijn hoofd en oren. Maar een muts is weer te veel. Maar ja, een kaal hoofd en enigszins flaporen... dat koelt wel af.
Ik heb een tijdje geleden toch maar een tight gekocht van Odlo (in de aanbiedingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef coldmountain het volgende:
Wat trekken jullie aan op een dag als deze wanneer het 's morgens nog best fris is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |