abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87450582
Wat vervelend lijkt mij dat. je hebt iig genoeg rust ertussen zou je zeggen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:03:29 #77
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87452150
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:03 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal bij gezet...misschien dat ik net even clashte met jouw edit.
neuh, had nog niks gedaan omdat ik even zeker wilde weten waar DarkElf de info wilde hebben. Ben dan meer van het PM'en, ipv een topic te vullen met een halve conversatie.

Maar prima edit toch van de wiki nu? ^O^
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:04:54 #78
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87452188
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:03 schreef Fallen het volgende:

[..]

neuh, had nog niks gedaan omdat ik even zeker wilde weten waar DarkElf de info wilde hebben. Ben dan meer van het PM'en, ipv een topic te vullen met een halve conversatie.

Maar prima edit toch van de wiki nu? ^O^
Hij is prima nu volgens mij. Maar het topic gaat toch te traag, dan is die OP al helemaal out of date voor we kans krijgen om hem te posten ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:06:49 #79
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87452242
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:04 schreef Neelix het volgende:

[..]

Hij is prima nu volgens mij. Maar het topic gaat toch te traag, dan is die OP al helemaal out of date voor we kans krijgen om hem te posten ;)
We kunnen proberen een modje lief aan te kijken... misschien, heel misschien wil ze dan wel de OP bijwerken met de nieuwe, aangepaste, versie... ? :D
pi_87452447
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:

iBenshi dan gelijk maar bij C2-5K zetten? :D
Ja doe maar :)
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:40:37 #81
79550 Ymke
your ghost
pi_87463754
Les 10 was echt niet te doen , jemig wat een loodzware benen had ik. Ik ging zo langzaam dat als het wat steviger gewaaid had, ik achteruit was gegaan :'(

Maar goed , het zit er weer op :)
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_87465061
Toch goed dat je geweest bent!

Ik mag morgen weer, kan jammergenoeg maar 2x per week, dan is de vooruitgang langzamer dan als je 3x per week gaat. Maar ik ga wel eindelijk weer! Lange tijd geen motivatie gehad. Ik ga waarschijnlijk hetzelfde rondje doen als zondag (6.1 km) en wil hem sneller lopen!
pi_87486739
Gister lesje vijf afgerond, met een dubbele dosis 3 minuten op het eind. De 6 minuten joggen gaan vrij simpel. Dagelijks hardlopen ook maar dat kan natuurlijk komen omdat ik een kantoorbaan heb en met mijn reet de hele dag op een stoel zit en zo de spieren al rust geef, verder wandel ik al jaren vier keer per week 5 km van hot naar her om dat ik fietsen geen reet aan vind.

Vanmiddag maar gewoon weer want het is toch wel erg lekker om te merken dat je conditie heel hard vooruit gaat.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87488162
Vanmorgen training 8 voor de 4 mijl; 30 minuten duurloopje zonder versnellingen. En t ging lekker :) Pas na een flinke tijd merkte ik dat ik zwaarder ging ademen (niet buiten adem) en toen was ik al over de 20 minuten. En voor ik t wist waren de 30 minuten voorbij! Heerlijk gelopen, 9.2 km p/u; 4.6 km in 30 minuten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:06:20 #85
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_87488889
Even een vraagje voor de meer ervaren lopers hier.
Ik ben sinds kort ook weer bezig met een eigen schema en speel met de gedachte om de halve marathon te gaan lopen volgend jaar.

Mijn vraag is alleen:
Ik loop het liefst met zo min mogelijk voedsel in mijn maag. Is het nu beter om smorgens VOOR het ontbijt te lopen. Of kan je beter 1 boterham eten en dan een uur of drie later je rondje doen?
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_87489179
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Keano het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren lopers hier.
Ik ben sinds kort ook weer bezig met een eigen schema en speel met de gedachte om de halve marathon te gaan lopen volgend jaar.

Mijn vraag is alleen:
Ik loop het liefst met zo min mogelijk voedsel in mijn maag. Is het nu beter om smorgens VOOR het ontbijt te lopen. Of kan je beter 1 boterham eten en dan een uur of drie later je rondje doen?
Dat maakt denk ik heel weinig uit. Als ik 's ochtends loop, dan loop ik voor het ontbijt. Ik voel me dan soms wel een klein beetje slapjes doordat ik nog niet gegeten heb, maar dat is meestal wel vrij snel over.

Maar als je 3 uur wacht na het ontbijt dan is je maag zeker leeg en maakt dat niet meer uit.
pi_87489973
Ik loop altijd 2 uur nadat ik voor het laatst heb gegeten. Anders wordt ik misselijk. Maar ik ontbijt wel altijd eerst, anders ben ik slap.

Ik heb gister 10 minuten op de loopband gelopen (wat is een band saai zeg). 8 minuten op 10 km/h (normaal loop ik rond de 9), 1 min op 12 km/h en 1 min op 14 km/h, Als ik dat nu iedereen week zoiets doe (al ga ik volgende week 15 min, geen 10), zou ik daar gemiddeld sneller van worden?
pi_87491019
Vanmorgen ben ik weer gaan lopen. Vorige week erg veel gelopen, misschien iets teveel dus wat gas teruggenomen en vanmorgen weer lekker een half uurtje gelopen. Alleen vond ik het best koud. Ik loop in een shirt en korte broek maar misschien had ik me beter wat dikker kunnen kleden?

Wat trekken jullie aan op een dag als deze wanneer het 's morgens nog best fris is?

Zondag aanstaande heb ik mijn eerste wedstrijdje, een 3 kilometer loop. Het is nog geen marathon maar je moet ergens beginnen he ;-)
pi_87491083
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:41 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik loop altijd 2 uur nadat ik voor het laatst heb gegeten. Anders wordt ik misselijk. Maar ik ontbijt wel altijd eerst, anders ben ik slap.

Ik heb gister 10 minuten op de loopband gelopen (wat is een band saai zeg). 8 minuten op 10 km/h (normaal loop ik rond de 9), 1 min op 12 km/h en 1 min op 14 km/h, Als ik dat nu iedereen week zoiets doe (al ga ik volgende week 15 min, geen 10), zou ik daar gemiddeld sneller van worden?
Wel als je het verder uitbouwt of steeds wat minuten oversijpelt naar de hogere snelheden :P Sowieso betere conditie -> minder snel moe --> sneller rennen.
Zelf net voor het eerst sinds tijden met muziek opgelopen (St.Germain's Tourist). Leek er toch een stuk sneller te van gaan lopen. Ik kom op 5,5-5,6 km uit in 30 minuten, al staan al die paadjes van het Flevopark op afstandmeten.nl niet helemaal aangegeven.

@coldmountain: Vandaag heb ik met een lange broek en vest gelopen. Lekker warm. Ik vond het zondag toch ook iets te fris voor een korte broek en shirt, dus vandaar.
pi_87491865
Ik ga zometeen/vanavond weer lopen, maar heb dus echt geen zin om alleen te gaan. Moet wel, aangezien niemand meegaat.
pi_87491921
Ik loop liefst voor t ontbijt, voelt lekker.

en vandaag had ik een tshirt met dunne long sleeve aan en een dikke tight. Was t eerste stuk wat fris (t was hier 7 graden) maar al snel warm genoeg.

Als t kouder wordt heb een dik jasje, en doe daar een thermo long sleeve onder dan.
En als t echt koud wordt doe ik ook nog een sjaal om, handschoenen aan en iets op mijn oren :P

[ Bericht 24% gewijzigd door DarkElf op 13-10-2010 12:53:52 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87492578
Ik eet juist iets pál voordat ik ga lopen. Over het algemeen loop ik voor het avond eten.

Een stevig bruine (kleine) boterham met pindakaas en hagelslag en een expresso en een klein glas water. Dit werkt voor mij het beste... tegen alle logica in dus.

Ná de run eet ik dan een halve kleine warme maaltijd en dat is dan genoeg.

Ik loop momenteel in een halfdikke tight die ik omsla tot onder mijn knie. Shirt met korte mouwen, shirt met lange mouwen erover heen. En een dun jasje voor de eerste km's/, daarna bind ik 'm om m'n middel. Heb ik totaal geen last van. En ik vind het lekker om bij het uitlopen al mijn jasje aan te kunnen doen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:37:53 #93
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87493646
Met de kou moet ik echt iets rond mijn hoofd en oren. Maar een muts is weer te veel. Maar ja, een kaal hoofd en enigszins flaporen... dat koelt wel af. :@
pi_87493784
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:37 schreef Fallen het volgende:
Met de kou moet ik echt iets rond mijn hoofd en oren. Maar een muts is weer te veel. Maar ja, een kaal hoofd en enigszins flaporen... dat koelt wel af. :@
Dan pak je flink wat wind mee ja 8-)

Ik vind een muts vaak te warm idd, dan doe ik hem op in t begin maar na een paar minuten gaat ie alweer af en loop ik met zo'n ding.. das onhandig. Ik heb nu zo'n 'band' die je haar bij elkaar houdt en je oren bedekt. Heel charming 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87495673
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef coldmountain het volgende:

Wat trekken jullie aan op een dag als deze wanneer het 's morgens nog best fris is?

Ik heb een tijdje geleden toch maar een tight gekocht van Odlo (in de aanbieding :')) en dat bevalt me erg goed moet ik zeggen.
Daaroverheen een t-shirt, en als het wat kouder wordt draag ik daar een thermo shirt onder.

Meerdere lagen katoen is echt een no-go heb ik wel gemerkt. Dat wordt flink vochtig en zwaar.
pi_87500400
Kijk , dat zijn nog eens handige tips. Ik ga maar eens op pad voor wat kleding ;-)
pi_87500623
Ik heb vandaag voor het eerst in een lange tight gelopen, tot nu toe alleen 3/4. Was eigenlijk nog nét iets te warm. Wel korte mouwen shirt.

Wat ging het lopen slecht! Zware benen van gisteren fitnessen. Zondag hopelijk wat beter.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:27:33 #98
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_87515139
Vanavond weer eens een normale training gedaan en met deze temperaturen voel ik me een stuk beter. Ben alweer bijna hersteld van afgelopen weekend :)
pi_87522775
Drie weken helaas niets kunnen doen door rugklachten en pijn in mijn rechter scheen, maar ben sinds zondag weer aan de wandel., lekker doorgelopen zonder wat te overbelasten en gister heb ik bijna mijn huidige doel bereikt, 5km in 30min zonder te stoppen en ik haalde het bijna :)

Met een eindsprint zat ik op 31min voor 5.07km :P

Op naar de 10km uitlopen!!!

Merk nu wel dat mijn ademhaling beter gaat en mijn hartslag laag blijft, wat is het toch een heerlijke sport !!!

Ik had gister wel wat last van mijn rechter. schouder, van het meebewegen van mijn arm. Wat zou ik hier aan kunnen doen?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_87522989
Gisteren heb ik de laatste loop voor zondag gedaan. 5km in 34min. Da's 8.8km/h
Dat is voor mij niet onaardig. Hell, dat was zelfs mijn doel. :@ *O*

Omdat ik zo'n trage(re) loper ben, wilde ik eens kijken welke snelheid ik zou halen als ik een heel klein stukje zou 'sprinten'... Ik bedoel met lang trainen moet ik die 8-net-geen-9 snelheden wel omhoog krijgen toch? Dus een stukje sprinten geeft dan vast een leuke indicatie...

Nou... wat leuk -O-

Ik heb me 300mtr helemaal scheel gesprint en wat denk je!
Gemiddeld 10,5km/h... over 300mtr... Da's toch treurig?! :(

Vervolgens krijg ik gister een bericht van mijn collega. Die heeft even 10km in 40min gelopen (=15km/h)!
Ik wist helemaal niet dat dat zo'n hardloopbeest is geworden, aangezien hij 5 maanden terug nog 10km in een uur liep ofzo. Wel superknap hoor.

En ik heb wéér k*t geslapen...
Die wallen zijn echt huge! Leuk man, hardlopen :{w

En nu ben ik sjacherijnig. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')