WAZAAAH!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef jack4ya het volgende:
vanmiddag 16 km rennen-fietsen-rennen gedaan met mijn Lief...
Dus om en om één km. Hartstikke leuke manier van samen lopen als je beiden niet het zelfde tempo hebt. Heb dus nu 8 km gelopen...
Doe je de 6.5 km in 1x? Hoe lang loop je al?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef jack4ya het volgende:
[..]
WAZAAAH!
8km in 57min (= 8.4km/h) ofwel een PR (van deze 3 weken dan)
Ik ben klaar voor zondag!![]()
En nu maar hopen dat ik niet te vroeg gepiekt heb.![]()
Woensdag/donderdag nog een loopje van 6.5km en dan rust tot zondag.
Loop je hard net voor je gaat slapen? Ik zou in ieder geval even een uurtje rust nemen na het hardlopen. Echt TV hangen of een boek lezen en verder niets doen voor je gaat slapen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:44 schreef jack4ya het volgende:
Wat anders: tijdens mijn hardloop periodes slaap ik zo verschrikkelijk slecht. Herkennen jullie dit?
Iemand??? Bedankt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Wil iemand in de OP trouwens achter mijn naam zetten dat ik bezig ben met de 4 mijl trainingen? Van de Atletiek Unie is dat. bedankt!!
Sure, waar wil je precies komen te staan met welke info?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Iemand??? Bedankt!
(ik kan de OP wel aanpassen maar de wiki niet, vandaar)
maar ik doe verder niets met wiki, dus ik dacht ik vraag het aan iemand die al een account heeftquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef Neelix het volgende:
Pfff, vandaag les 16 van Evy 10km gelopen. Daarin gaf ze aan dat ik wel iets harder mocht lopen dan normaal...dat heb ik toch iets teveel gedaan...dat in combinatie met wat slechte excusen qua planning, voorbereiding etc. heeft er voor gezorgd dat ik het toch niet helemaal heb kunnen uitlopen (les is 35 minuten, heb het 25 volgehouden).
[ afbeelding ]
En DarkElf, ik zal de wiki aanpassen. Maar je kan toch gewoon een account maken op de wiki en dan aanpassen? Daar heb je verder geen toestemming voor nodig ofzo...
Ik heb er een aantal bij gezet...misschien dat ik net even clashte met jouw edit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sure, waar wil je precies komen te staan met welke info?
Gooi anders even in de PM en dan pas ik de wiki wel aan.
iBenshi dan gelijk maar bij C2-5K zetten?
Behoorlijk. Ik sta er zelf wel een beetje van te kijken dat ik zo hard gelopen heb. En het gedeelte 2km - 4km met wat tegenwind ook, dus effectief nog aardig hetzelfde tempo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar ik doe verder niets met wiki, dus ik dacht ik vraag het aan iemand die al een account heeft
moeilijk is dat toch hé, goed doseren?
Ik loop zodra ik uit mijn werk kom, nog voordat ik ga eten. ca 30min na thuiskomst eet ik dan wat. Daarna lekker onder de douche, maar nog vaker lig ik in bad en ondertussen nog lekker wat tv te kijken, waarna ik mijn bedje inspring.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Loop je hard net voor je gaat slapen? Ik zou in ieder geval even een uurtje rust nemen na het hardlopen. Echt TV hangen of een boek lezen en verder niets doen voor je gaat slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |