abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87376428
Zo netjes! Om en om? Is dat niet heel gek?

Ik ga morgen, ik MOET morgen (nouja morgen.. over een paar uurtjes dan) lopen. 5 km. Heb nu een mix bij het uitgaan gehad, met een uur lang clubmuziek. Best leuk, dus die ga ik op mijn telefoon zetten en kijken hoever ik kom!

(eerst maar slapen)
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:26:53 #52
79550 Ymke
your ghost
pi_87388680
Deze senior meldt zich ook maar even. Vandaag les 9 gelopen en ik vond het echt zwaar!
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_87389932
Maar wel uitgelopen? daar gaat het natuurlijk om!

Ik heb vandaag met mn vader gelopen. Rondje om een meer: 6.09 km in 38 min. In 1x gelopen, maar ik ging halverwege stuk. Is ook te zien aan de tijd die ik over die km heb gedaan: 7:20 min, ipv de 6:10/6:10 van de rest van het rondje. Heb er zelfs nog een eindsprintje van 100 meter uit kunnen persen w/ (niet echt hard, 21 km/h)

Nu heb ik spierpijn, maar toch voelt het goed. Op naar de wedstrijd van 14 november *O*
pi_87400473
Heel fijn gelopen vandaag! Bosmarathon Soest, 10.5 KM Ging heel lekker, liep erg vlot zelfs op de stukken soms wat boomwortels zaten. Bij de 8 ongeveer werd 't wat zwaarder, maar met een beetje doorzetten kon ik toch aardig tempo volhouden en toen ik 't bordje 10 eenmaal zag staan, tsja dan is 't echt nog maar een klein stukje, nog even aan getrokken!
Het leek daarna een beetje jammer dat bij de finish een andere loper, die stond te kijken, dacht dat m'n chip niet had gebleep'd, hij vertelde me even later dat ik de mat 'gemist' had en de chip niet was afgegaan. Ik nog proberen de vrouw te vinden waar ik bij de finish vlak achter gelopen had zodat ik van haar kon horen hoe de tijd was geregistreerd, en nog wat rondgevraagd over hoe die chip nou eigenlijk werkte, en dacht dat ik 't dan maar moest doen met een niet-erg-precieze 58 minuten (ook al heel tevreden mee, want streeftijd had ik op 60 :)). Maar blijkbaar was het vals alarm, want de uitslagen staan online en ik sta er gewoon bij. met een hele mooie 55:57!

MEEPMEEP!
pi_87402239
Wauw 10 km, zo ver ben ik dus nog lang niet! Vind de 5 nog steeds zwaar. Vandaag dan 6. Houd het opzich wel vol, maar ik moet ook iets harder gaan lopen. Misschien is 2x in de week toch beter dan alleen op zondag lopen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:30:49 #56
311833 Improved28
Voor verbetering vatbaar
pi_87410692
Wat is iedereen goed bezig zeg!

Ik heb vrijdag verzaakt, zondagochtend lekker alleen gelopen. Mijn vriendin houd het langer vol dan ik dacht maar alleen is stiekem toch lekkerder ;) :D Evy 13: 2l, 2w, 3l, 3w, 5l, 3w, 5l, 3w, 5l, 2w. Ging erg goed en had zelfs energie over aan het einde. Wel jammer dat runkeeper grote moeite heeft in bosrijk gebied, als kan ik dezelfde rondjes wel qua snelheid met elkaar vergelijken.

Overigens doet mijn linkerknie nogal raar. Hij voelt een beetje rubberig en slap. Lopen, rennen en springen gaat prima, geen pijn oid, maar ik vraag me af of ik nu voorzichtig moet zijn of dat ik gewoon mijn gang kan gaan. Iemand een idee?

Ohja, iemand ervaring met Garmin GPS-horloges trouwens?

[ Bericht 3% gewijzigd door Improved28 op 11-10-2010 11:55:26 ]
pi_87410968
Ga zo eens een stukje rennen, maar tis koud! :o dus ik ga voor t eerst mijn dikke tight maar eens aandoen.

Wil iemand in de OP trouwens achter mijn naam zetten dat ik bezig ben met de 4 mijl trainingen? Van de Atletiek Unie is dat. bedankt!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87413838
Net eerste training van week 3 voor de 4 mijl. (ik heb week 1 en 2 overgeslagen.) Ik kan al 5 km achter elkaar rennen maar vind mezelf nog niet geschikt voor de 10 km trainingen dus vind dit een mooie tussenoplossing. Nu dus week 3 begonnen en t zijn 7 weken in totaal.

10x2 minuten joggen/wedstrijdtempo, met tussendoor steeds 1 minuut dribbelen was het vandaag. Heb het normale tempo op de 2 minuten om en om gedaan: ene keer normaal(voor mij is dat 9-9.4 km p/u om en nabij) tempo, andere keer harder .. die afwisseling is lekker vind ik.

Woensdag gewoon een duurloop van 30 minuten. Zin in :) Zeker met dit weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87415747
Dit weer is echt fantastich om te lopen, waarom hebben we in Nederland niet vaker dit soort weer?

Ik ga woensdag weer! Of ik moet morgenochtend zin hebben.
pi_87429384
Het is dan wel niet gezond voor een beginner maar met dit weer kon ik niet binnen blijven zitten.

Dus zaterdag, zondag en vandaag maar weer gelopen. Ben wel alweer bij les 5, dat scheelt :D Het gaat ook nog steeds goed en last van mijn benen heb ik ook helemaal niet.

Gezien bovenstaande is het dan verstandig om morgen weer een half uurtje te gaan lopen? Heb de smaak wel lekker te pakken nu!
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87429796
je belast jezelf veel te veel, de rustdagen zijn zo belangrijk.

t lijkt lekker te gaan nu maar je geeft je spieren, je pezen en je gewrichten klap op klap zonder dat ze kunnen herstellen.

heel onverstandig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87430521
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef jack4ya het volgende:
vanmiddag 16 km rennen-fietsen-rennen gedaan met mijn Lief...
Dus om en om één km. Hartstikke leuke manier van samen lopen als je beiden niet het zelfde tempo hebt. Heb dus nu 8 km gelopen...
WAZAAAH!
8km in 57min (= 8.4km/h) ofwel een PR (van deze 3 weken dan :') )
Ik ben klaar voor zondag! *O*

En nu maar hopen dat ik niet te vroeg gepiekt heb. -O-

Woensdag/donderdag nog een loopje van 6.5km en dan rust tot zondag.
pi_87432372
Goed zo! *O* ben benieuwd hoe je het zondag gaat vinden :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87442709
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef jack4ya het volgende:

[..]

WAZAAAH!
8km in 57min (= 8.4km/h) ofwel een PR (van deze 3 weken dan :') )
Ik ben klaar voor zondag! *O*

En nu maar hopen dat ik niet te vroeg gepiekt heb. -O-

Woensdag/donderdag nog een loopje van 6.5km en dan rust tot zondag.
Doe je de 6.5 km in 1x? Hoe lang loop je al?
pi_87446512
Ik ben vorig jaar begonnen en heb toen in 5 maanden naar 10 km gewerkt (in 1:08:08).
Ook vrij traag dus... Ik was # 1100 van de 1145 lopers. Dat heeft deze streber echt even moeten verwerken :')

Half april was dat en sindsdien niet meer gelopen.
22 september ben ik weer begonnen en zondag de wedstrijd. Dus in precies 3,5 week na het begin.

Wat anders: tijdens mijn hardloop periodes slaap ik zo verschrikkelijk slecht. Herkennen jullie dit?

[ Bericht 8% gewijzigd door jack4ya op 12-10-2010 06:57:20 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:44:59 #66
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87446729
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 06:44 schreef jack4ya het volgende:
Wat anders: tijdens mijn hardloop periodes slaap ik zo verschrikkelijk slecht. Herkennen jullie dit?
Loop je hard net voor je gaat slapen? Ik zou in ieder geval even een uurtje rust nemen na het hardlopen. Echt TV hangen of een boek lezen en verder niets doen voor je gaat slapen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:37:36 #67
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87448188
Zo, week 7 les 1: 25 minuten rennen, en daarna nog bijna een kwartier lopen omdat ik de verkeerde afslag had genomen. ;) Ach, zo zie je nog eens wat van de omgeving..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87448812
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Wil iemand in de OP trouwens achter mijn naam zetten dat ik bezig ben met de 4 mijl trainingen? Van de Atletiek Unie is dat. bedankt!!
Iemand??? Bedankt!

(ik kan de OP wel aanpassen maar de wiki niet, vandaar)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87449802
Ik ben sinds vorige week begonnen met de C25K. Was daarvoor al zelf begonnen met hardlopen maar merk dat ik dan te snel te veel wil. Met dit programma heb ik in ieder geval een goede start. Nu in week 2 en dat bevalt prima! :)
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:55:28 #70
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87450159
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Iemand??? Bedankt!

(ik kan de OP wel aanpassen maar de wiki niet, vandaar)
Sure, waar wil je precies komen te staan met welke info?
Gooi anders even in de PM en dan pas ik de wiki wel aan.

iBenshi dan gelijk maar bij C2-5K zetten? :D
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:57:53 #71
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87450218
Pfff, vandaag les 16 van Evy 10km gelopen. Daarin gaf ze aan dat ik wel iets harder mocht lopen dan normaal...dat heb ik toch iets teveel gedaan...dat in combinatie met wat slechte excusen qua planning, voorbereiding etc. heeft er voor gezorgd dat ik het toch niet helemaal heb kunnen uitlopen (les is 35 minuten, heb het 25 volgehouden).

En DarkElf, ik zal de wiki aanpassen. Maar je kan toch gewoon een account maken op de wiki en dan aanpassen? Daar heb je verder geen toestemming voor nodig ofzo...
pi_87450369
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef Neelix het volgende:
Pfff, vandaag les 16 van Evy 10km gelopen. Daarin gaf ze aan dat ik wel iets harder mocht lopen dan normaal...dat heb ik toch iets teveel gedaan...dat in combinatie met wat slechte excusen qua planning, voorbereiding etc. heeft er voor gezorgd dat ik het toch niet helemaal heb kunnen uitlopen (les is 35 minuten, heb het 25 volgehouden).

[ afbeelding ]

En DarkElf, ik zal de wiki aanpassen. Maar je kan toch gewoon een account maken op de wiki en dan aanpassen? Daar heb je verder geen toestemming voor nodig ofzo...
maar ik doe verder niets met wiki, dus ik dacht ik vraag het aan iemand die al een account heeft :)

moeilijk is dat toch hé, goed doseren?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:03:59 #73
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87450382
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:

[..]

Sure, waar wil je precies komen te staan met welke info?
Gooi anders even in de PM en dan pas ik de wiki wel aan.

iBenshi dan gelijk maar bij C2-5K zetten? :D
Ik heb er een aantal bij gezet...misschien dat ik net even clashte met jouw edit.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:06:38 #74
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87450462
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

maar ik doe verder niets met wiki, dus ik dacht ik vraag het aan iemand die al een account heeft :)

moeilijk is dat toch hé, goed doseren?
Behoorlijk. Ik sta er zelf wel een beetje van te kijken dat ik zo hard gelopen heb. En het gedeelte 2km - 4km met wat tegenwind ook, dus effectief nog aardig hetzelfde tempo.
Maar volgende keer toch maar mikken op ergens van 12-13km/u ;)
pi_87450546
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:44 schreef Neelix het volgende:

[..]

Loop je hard net voor je gaat slapen? Ik zou in ieder geval even een uurtje rust nemen na het hardlopen. Echt TV hangen of een boek lezen en verder niets doen voor je gaat slapen.
Ik loop zodra ik uit mijn werk kom, nog voordat ik ga eten. ca 30min na thuiskomst eet ik dan wat. Daarna lekker onder de douche, maar nog vaker lig ik in bad en ondertussen nog lekker wat tv te kijken, waarna ik mijn bedje inspring.
Dus na een run heb ik zeker 2-3 uur échte rust. :) Lijkt me afdoende.

Ik val wel in slaap (duurt wel een uurtje), maar ik word zo vaak tussendoor wakker, echt een stuk of 6-10 keer per nacht. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')