quote:Met een FileManager.Op woensdag 20 oktober 2010 23:33 schreef automatic_ het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar hoe verwijder ik documenten (of andere dingen) op mijn sd kaart?
quote:
quote:Die hangt in 't stopcontact in de slaapkamer als opladerOp donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]gewoon het standaard usb kabeltje wat je meegeleverd krijgt voldoet ook als je het zo gaat aanpakken
quote:Ja, dat werkt inderdaad goedOp donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
Wow, nieuwe Youtube-app in de Market.
Vooruitspoelen binnen video's lukt, en ze starten na 1x klikken.
quote:ik krijg gewoon mail binnen nog op mijn DesireOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Met de laatste gmail-update synct er bij mij helemaal niks meer. Ook handmatig updaten werkt niet.
Wanneer ik de update verwijder werkt alles ineens weer, maar nou zit ik wel met de oude fabrieksversie van de gmail-app.
Meer mensen met dit probleem?
quote:sinds 2.2 krijg ik helemaal geen meldingen meer wanneer een mail binnen is, als ik naar de app ga en ververs krijg ik ze wel binnenOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Met de laatste gmail-update synct er bij mij helemaal niks meer. Ook handmatig updaten werkt niet.
Wanneer ik de update verwijder werkt alles ineens weer, maar nou zit ik wel met de oude fabrieksversie van de gmail-app.
Meer mensen met dit probleem?
quote:Zoiets tracht ik ook uit te vinden, om sommige fotos prive te houden en niet in galery.Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
sinds 2.2 krijg ik helemaal geen meldingen meer wanneer een mail binnen is, als ik naar de app ga en ververs krijg ik ze wel binnen
is het trouwens mogelijk om een aparte map te maken bepaalde foto's, nu heb ik gewoon alle foto's in 1 map, maar ik wil de graag verschillende mappen hebben, is dit mogelijk?
quote:Ik heb het echt sinds de laatste update.Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
sinds 2.2 krijg ik helemaal geen meldingen meer wanneer een mail binnen is, als ik naar de app ga en ververs krijg ik ze wel binnen
is het trouwens mogelijk om een aparte map te maken bepaalde foto's, nu heb ik gewoon alle foto's in 1 map, maar ik wil de graag verschillende mappen hebben, is dit mogelijk?
quote:Welke van de velen? Die van YouTube zelf?Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
Wow, nieuwe Youtube-app in de Market.
Vooruitspoelen binnen video's lukt, en ze starten na 1x klikken.
quote:Van Google ja.Op donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef Juup© het volgende:
Welke van de velen? Die van YouTube zelf?
quote:Nee, je moet volgens mij zelf een Verkenner uitkiezen en installeren. Astro File Manager is een bekende, maar EStrongs File Explorer vind ik ook wel handig (kun je ook andere pc's in je LAN mee benaderen): http://www.androlib.com/a(...)android-pop-znE.aspxOp vrijdag 22 oktober 2010 12:56 schreef PintuR het volgende:
Maar hoe kom ik daar op mijn desire, is er ergens een verkenner ofzo?
quote:Hartstikke bedankt!!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, je moet volgens mij zelf een Verkenner uitkiezen en installeren. Astro File Manager is een bekende, maar EStrongs File Explorer vind ik ook wel handig (kun je ook andere pc's in je LAN mee benaderen): http://www.androlib.com/a(...)android-pop-znE.aspx
Scan deze maar:
[ afbeelding ]
quote:Haha nee joh! en het werkt niet veel anders dan een iphone hoor... wellicht iets meer opties en alles staat net weer wat anders...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:43 schreef TearsOfJoy het volgende:
Na een verdronken iPhone (1 regenbuitje, verdorie!) nu een HTC Desire besteld die nu onderweg is. Ben zeer benieuwd. Zie hier wel een boel problemen opduiken... Maar ik ben helemaal niet technisch, dus misschien heb ik al die apps niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |