quote:VreemdOp dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij staat niet in dat lijstje met ''gebruikerswoordenboek''
quote:Noem er eens een paarOp dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ohja, instellingen -> taal en toestenbord -> touch input -> gebruikerswoordenboek.
edit: kom er nu achter wat voor voor geniale woorden er tussen staan
quote:market: sparepartsOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef _Flea_ het volgende:
Is er een progje waarmee ik kan kijken wat er met de batterij gebeurd? Ik heb nl een probleem met de batterij sinds ik bij T-Mobile zit (enkele dagen nu). Ik hou het nog geen 10 uur vol.
Of zijn er mensen in dit topic die hier ook last van hebben?
quote:De mijne is niet geroot.Op woensdag 27 oktober 2010 08:56 schreef Bartje1981 het volgende:
Vertel eerst maar eens wat je allemaal doet?
Ook heb ik op GoT wel eens iets gelezen van deze problemen bij bepaalde providers, weet niet of T-Mobile daar bij hoort. Had te maken met andere frequentie waar je dan op ging zitten en waardoor het energie verbruik een stuk hoger was.... Maar weet niet precies meer waar het mee te maken had maar kan kijken of ik het nog kan vinden. Een radio update zou het moeten kunnen oplossen...
quote:Mijn Desire is geroot en de accu gaat veel langer mee dan bij de Desire van mijn vrouw die niet geroot is. Mijn inziens komt het bij haar door het gebruik van diverse apps. die ik niet gebruik, tevens gebruik ik SetCPU en heb een aantal profielen aangemaakt die er voor zorgen dat de telefoon op een lagere kloksnelheid gaat werken als b.v. het scherm uit is e.d..Heb wel de indruk dat het werkt.Op woensdag 27 oktober 2010 08:56 schreef Bartje1981 het volgende:
Ook heb ik op GoT wel eens iets gelezen van deze problemen bij bepaalde providers, weet niet of T-Mobile daar bij hoort. Had te maken met andere frequentie waar je dan op ging zitten en waardoor het energie verbruik een stuk hoger was.... Maar weet niet precies meer waar het mee te maken had maar kan kijken of ik het nog kan vinden. Een radio update zou het moeten kunnen oplossen...
quote:Klopt, het kan gebeuren dat je telefoon (door slecht bereik) constant wisselt tussen frequenties of zendmasten, en dan moet ie constant opnieuw verbinding gaan maken en dat kost erg veel stroom ja.Op woensdag 27 oktober 2010 08:56 schreef Bartje1981 het volgende:
quote:Ik heb op m'n werk altijd vol bereik. Wat me dus wel opvalt is dat hij veel wisselt tussen 3G en H. En dit is iets sinds ik bij T-Mobile zit.Op woensdag 27 oktober 2010 12:20 schreef Devolution het volgende:
[..]
Klopt, het kan gebeuren dat je telefoon (door slecht bereik) constant wisselt tussen frequenties of zendmasten, en dan moet ie constant opnieuw verbinding gaan maken en dat kost erg veel stroom ja.
quote:Mijn Touch Pro wisselt ook constant op T-Mobile maar hij gaat toch wel de hele dag mee gewoon.Op woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb op m'n werk altijd vol bereik. Wat me dus wel opvalt is dat hij veel wisselt tussen 3G en H. En dit is iets sinds ik bij T-Mobile zit.
quote:Gebruik 'm al 5 maanden, dus dat zal het niet zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Mijn Touch Pro wisselt ook constant op T-Mobile maar hij gaat toch wel de hele dag mee gewoon.
Misschien moet je hem gewoon vaker opladen zodat de accu beter wordt.
quote:Ga maar uit van 3 weken. Je kunt beter direct contact opnemen met HTC. Dan komen ze hem thuis halen en terugbrengen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
De USB aansluiting van mijn Desire begint brak te worden. Als ik hem ter reparatie aan ga bieden, hoe lang ben ik hem dan kwijt en moet ik perse naar dezelfde belwinkel als waar ik hem kreeg?
quote:Ik had hetzefde probleem. Althans, dat dacht ik. Maar check eerst je kabeltje/stekkertje.Op woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
De USB aansluiting van mijn Desire begint brak te worden. Als ik hem ter reparatie aan ga bieden, hoe lang ben ik hem dan kwijt en moet ik perse naar dezelfde belwinkel als waar ik hem kreeg?
quote:Surf naar www.google.com/calendar.Op donderdag 28 oktober 2010 20:24 schreef sk888er het volgende:
Hoe kan ik via mn pc afspraken in mn agenda zetten? (hoeft dus niet andersom en de huidige afspraken moeten erin blijven staan).
quote:Omg dat ik dit niet eerder heb gewetenOp donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Surf naar www.google.com/calendar.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef sk888er het volgende:
Omg dat ik dit niet eerder heb gewetendit is handig!
quote:Heb 2 kabeltjes hier. 1 is aangesloten op USB van mijn monitor en was van mijn N82 (zelfde aansluiting) en 1 is de originele van HTC die ligt in slaapkamer in adapter. Beiden hebben hetzelfde probleem. Zolang ik het plat leg is er idd niks aan de hand.Op donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik had hetzefde probleem. Althans, dat dacht ik. Maar check eerst je kabeltje/stekkertje.
Had problemen met laden, contact maken met pc etc. Alleen als ik snoertje recht legde etc. dan deed hij het.
Sloot voor de aardigheid een ander kabeltje aan en....hupla....probleem opgelost.
quote:Ik juist totaal niet, dat werkt als een tierelier.Op donderdag 28 oktober 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee, een Desire topicIk heb hem ook
![]()
Wel veel problemen met HTC Sync trouwens.
quote:Hoe werkt dat eigenlijk? Ik zie daar wel een aantal contacten van me staan, maar er staan geen nummers bijOp donderdag 28 oktober 2010 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
'k Neem aan dat je www.google.com/contacts wél kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |