Ahhh oke, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooie op
David met dat plaatje doelde ik op de wildfire van Drizz
owjaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef Mdrop het volgende:
We hadden toch een bepaalde TT in gedachten.
Yes, het werkt vanaf mn mobielquote:
Wat dan, heb je een mid-life crisis?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe mij maar een Z4...
Nee, ik heb stijl en klasse...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat dan, heb je een mid-life crisis?
Ging dat over mij mischien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef Mdrop het volgende:
We hadden toch een bepaalde TT in gedachten.
Neeeuh.. Lol @ Aixam. Minder lol at ambulance erbijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Aixams, zouden verboden moeten zijn.
[..]
Wat denkt U zelf?
Inddquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Jaj dat ging snel na dat "Omschrijf jezelf in 3 woorden" topic
gaat de kant van KLB op zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ach af en toe heb je zo'n ONZ uitschieter.
Straks hebben we ook ONZ2.0quote:
dat is wel handig jahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, volgens mij moet ik mn contacten even van telefoon overzetten naar simkaart op mn ouwe foon, en dan dat ding in mn nieuwe foon steken... dat zou wel eens kunnen helpen
ik zie het al, je luistert weer die hakkuhmixquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef Intelligence het volgende:
2 Brothers on the 4th floor live bij 3FM blijft lekker ... iets met gouwe ouwe
Welke keet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Braincrash het volgende:
Iemand nog een (redelijk moderne) platenspeler te koop? Tis voor in de keet uiteraard.
Henny Reimerink uiteraard: http://www.hennyreimerink.nlquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Braincrash het volgende:
Iemand nog een (redelijk moderne) platenspeler te koop? Tis voor in de keet uiteraard.
Ja met die muziek kan ik lekker werken, plus flink wat kauwgom in de bek voor de concentratiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie het al, je luistert weer die hakkuhmix
Heb nog 2 technics met Ortofon's in de keet, tegen een goede prijs kun je ze over nemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Braincrash het volgende:
Heb je niet eens nodig, gewoon alleen de drivers en je bent al klaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SodeballenHTC Sync, 55.8 MB groot, duurt 3u om te downen... trage kutwebsite
je kent hem inmiddels per seconde uit je hoofd?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja met die muziek kan ik lekker werken, plus flink wat kauwgom in de bek voor de concentratie
Klinkt interessant. Bij welke keet zit jij dan? Anders kom ik er wel een keer 1tje doppen, kan ik ze meteen werkend zienquote:Heb nog 2 technics met Ortofon's in de keet, tegen een goede prijs kun je ze over nemen!
Hmm, computer ziet de foon niet, en de foon zegt dat Sync niet op de comp staatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb nog 2 technics met Ortofon's in de keet, tegen een goede prijs kun je ze over nemen!
[..]
Heb je niet eens nodig, gewoon alleen de drivers en je bent al klaar, nummers gewoon op sim laten staan.
Heb Vista, foon staat aan en is ingeplugdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Kuttelefoon![]()
Nee geintje.
Kun je Sync niet starten en dan telefoon zoeken?
Mischien windwos 7 issue?
Staat de telefoon wel aan
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, feestje was grappig, burgemeester kwam vragen of ik vaker bier drink
Ha skatquote:
Waar issie nu weer dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dereck Oldigie oid is weer in Nijverdal. Werd me gevraagd, met een camera op me gericht, wat ik er van vind. Denk dat ik niet op tv kom
Vind je het zo fake dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dereck Oldigie oid is weer in Nijverdal. Werd me gevraagd, met een camera op me gericht, wat ik er van vind. Denk dat ik niet op tv kom
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ha lieverdquote:
Ligt er aan wat je hebt geantwoord.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou z'n autobanden leksteken. Oh maar wacht, hij is helderziend, dus dan weet ie dat dus verplaatst die zn auto! ha!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Derek olgilvie is weer in de blokken hier 2 straten verder. moest even voor iemand kijken zodat ze erheen kon
Ja, ik zei dus; ik vind het onzinnig en ongeloofwaardig. De cameraman moest wel even grinnikenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zou z'n autobanden leksteken. Oh maar wacht, hij is helderziend, dus dan weet ie dat dus verplaatst die zn auto! ha!
Gewoon, omdat het kan!quote:
en wat heb je geantwoord?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, feestje was grappig, burgemeester kwam vragen of ik vaker bier drink
wederom snel geslotenquote:
wat hej vervangen dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, onderdeel vervangen in de auto, nu bier en solderen
Een regelaar in de dynamoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat heb je geantwoord?
[..]
wederom snel gesloten
[..]
wat hej vervangen dan?
Meningen verschillen dus overduidelijk, ik wou graag naar een show van hemquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik zei dus; ik vind het onzinnig en ongeloofwaardig. De cameraman moest wel even grinniken
Scheelt dat hij geen helderziende isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zou z'n autobanden leksteken. Oh maar wacht, hij is helderziend, dus dan weet ie dat dus verplaatst die zn auto! ha!
Wie de neuk is Derek Olgilvie?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Derek olgilvie is weer in de blokken hier 2 straten verder. moest even voor iemand kijken zodat ze erheen kon
Je hebt wel een camera van tig euro maar je weet niet wie Derek is ?quote:
Ik kijk geen TVquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Assiej het volgende:
Je hebt wel een camera van tig euro maar je weet niet wie Derek is ?
Misschien eens tijd voor een goede tv anders.. ben je wat up to date ipv alleen achter de camera te zitten
Derek is Paragnost
Eerder een overbetaalde acteur.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Scheelt dat hij geen helderziende is
http://www.derekogilviefanclub.com/nl/derek-ogilvie/biografie/quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kijk geen TVEr komt alleen maar pulp op, b.v. Derek Olgilvie, een zekere paragnost.
True, truequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kijk geen TVEr komt alleen maar pulp op
Ik ben ook helderziend, zelfs na 10 bier. Beat that!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Assiej het volgende:
http://www.derekogilviefanclub.com/nl/derek-ogilvie/biografie/
Ik vind Derek cool
beter dan Char
Over de rooie was vroeger mooi!, tatum en jenniferquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kijk geen TVEr komt alleen maar pulp op, b.v. Derek Olgilvie, een zekere paragnost.
Dat was vroegâh, die goede oude tijdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Over de rooie was vroeger mooi!, tatum en jennifer
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was vroegâh, die goede oude tijd![]()
Ik mag nog graag filmpjes van Rembo & Rembo op Youtube opzoeken. Ik lig iedere keer weer helemaal dubbel![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]R&R blijven geniaal
M'n favo blijft toch echter de Glûahbûah!
Dat is toch niet normaal!! Absoluut heerschquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]R&R blijven geniaal
M'n favo blijft toch echter de Glûahbûah!
Dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vrijdag mooi vroeg vrijrond 10:00 al
Derek is geloofwaardiger dan Char maar Derek is ook wel goed op z'n stuk gezet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik vind Derek cool
beter dan Char
Tussen Nijverdal en Wierden akelig weinig zicht jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:08 schreef Redbaron het volgende:
bij jou ook dan??
kiekn oft in duitsland ook mistig is..
Hehequote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja juist, ten hoogte van mariaparochie aan het kanaal ook.
Ik vind het een enge oplichter die bakken met geld verdient over de rug van een ander...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik vind Derek cool
mooi hè?! dat je het zo snel ziet vorderenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:45 schreef Intelligence het volgende:
@ReMcOrE, de knoop al door gehakt?
Ik heb nog niks van de makelaar gehoordVanmiddag eens bellen. Gisteren nog wel wezen kijken, schiet mooi op. Vorige week was het nog een zandbak, nu liggen de parkeervakken er in, trottoir voor een kwart, en is de straatverlichting inmiddels geplaatst en aangesloten
Helaas zijn die wel vaak waar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:42 schreef Intelligence het volgende:
Iets met vooroordelen en Golf rijden ...
Wat een leven, beginnen om 9/9.30 uur.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, bammetjes naar binnen werken en dan maar weer es naar het werk.
politie is ook een keer achter kameraad en mij aangereden, toen we met zijn Mk2 terugkwamen van de bios; bijna de hele weg achter ons aan getuftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:42 schreef Intelligence het volgende:
Vannacht nog staande gehoudenIets met vooroordelen en Golf rijden ...
Criminelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
politie is ook een keer achter kameraad en mij aangereden, toen we met zijn Mk2 terugkwamen van de bios; bijna de hele weg achter ons aan getufttoen stapte ik uit bij mij in de straat, hun ook uitstappen... wat m'n kameraad daar deed, hij zo; m'n kameraad afzetten. aan mij vragen wat ik daar deed, ik zo; ik woon hier (en wees naar m'n huis)
agent: "oke, dan is het goed" en toen reden ze weer weg
1 |
ja, ofnietquote:
Ik heb ze beetje chagrijnig gemaakt @ kruising Veloursstraat / Enschedesestraat. Kruising is best onoverzichtelijk, maar als je vanaf de Veloursstraat komt heb je daar gewoon voorrang, Politie kwam vanaf Enschedesestraat, zonder toeters en/of bellen, en moest voor mij vol in de ankers ... ik rem niet voor een wout als ik zelf voorrang hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
politie is ook een keer achter kameraad en mij aangereden, toen we met zijn Mk2 terugkwamen van de bios; bijna de hele weg achter ons aan getufttoen stapte ik uit bij mij in de straat, hun ook uitstappen... wat m'n kameraad daar deed, hij zo; m'n kameraad afzetten. aan mij vragen wat ik daar deed, ik zo; ik woon hier (en wees naar m'n huis)
agent: "oke, dan is het goed" en toen reden ze weer weg
jij maakte nog ff een omweg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik heb ze beetje chagrijnig gemaakt @ kruising Veloursstraat / Enschedesestraat. Kruising is best onoverzichtelijk, maar als je vanaf de Veloursstraat komt heb je daar gewoon voorrang, Politie kwam vanaf Enschedesestraat, zonder toeters en/of bellen, en moest voor mij vol in de ankers ... ik rem niet voor een wout als ik zelf voorrang heb![]()
Daarna hele weg achter me aan gereden, en ik ken die geintjes, dan houden ze je uiteindelijk staande voor de deur (ze controleren waar je woont, als dat vlakbij is rijden ze achter je aan tot je huis). Maar toen kon ik t niet laten om even rechtdoor te gaan ipv naar huis
Altijdquote:
dat lijkt er inderdaad wel op, toch een voordeeltje van staande gehouden wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:32 schreef Intelligence het volgende:
En toen rijbewijs terug en door rijden ... nu weet ik ook zeker dat mijn rijbewijs probleempje opgelost is, anders stond dat vast in de computer van ze
Gang is allesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:32 schreef Redbaron het volgende:
foei Patrick! voorrang moet je krijgen, niet nemen
[/heilige boon]
Vroeg zatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een leven, beginnen om 9/9.30 uur.
Als je voorrang hebt dan neem je hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:32 schreef Redbaron het volgende:
foei Patrick! voorrang moet je krijgen, niet nemen
[/heilige boon]
wat haj doan dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:37 schreef Redbaron het volgende:
ik ken geen voordelen van staande worden gehouden...maandag en gister heeft t me beide een flinke smak geld gekost
Dus eigenlijk allemaal 'domme fouten' van jezelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:53 schreef Redbaron het volgende:
maandag in frankrijk: 2wk terug kwartier te lang gereden en vakantiebriefje niet juist..kosten 450euro.
gister Belgie: geen eurovignet geboekt voor deze auto, afgelopen 5/10 en t was 6/10. kosten 250 euro
damn, wat een bedragen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:53 schreef Redbaron het volgende:
maandag in frankrijk: 2wk terug kwartier te lang gereden en vakantiebriefje niet juist..kosten 450euro.
gister Belgie: geen eurovignet geboekt voor deze auto, afgelopen 5/10 en t was 6/10. kosten 250 euro
waar is 'hier'?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef norich het volgende:
WOW ER WORDT EINDELIJK WEER EEN WC GEPLAATST HIERmag ook wel een keer na 4 maand
Die betalen de boetes dan ook of moet je dat eerst controleren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:59 schreef Redbaron het volgende:
nee, te lang rijden mag in bepaalde gevallen maar gendarmerie had daar maling aan, vakantiebriefje niet juist is fout van kantoor, want die geeft mij dat briefje en eurovignet wordt door kantoor geboekt en niet door mij..
Hier in Maastricht. Wc ging 4 maand geleden op onze verdieping kapot en sindsdien zijn we wc-loos in de badkamer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar is 'hier'?en je hebt dus 4 maanden niks gekund?
Ik las het net jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef Mdrop het volgende:
Wtf ... Antonie Kamerling (44) overleden![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)den__.html?cid=short
Ooh noesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef norich het volgende:
WOW ER WORDT EINDELIJK WEER EEN WC GEPLAATST HIERmag ook wel een keer na 4 maand
ach, je gaat toch naar een andere kamer toequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef norich het volgende:
[..]
Hier in Maastricht. Wc ging 4 maand geleden op onze verdieping kapot en sindsdien zijn we wc-loos in de badkamer.
Gelukkig zit er op de andere verdieping ook nog 1, dus hoef niet naar de buren ofzo![]()
ik hoorde het netquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef Mdrop het volgende:
Indeed, Ik las het ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef Mdrop het volgende:
Hoe kom je er nou weer bij dat het zelfmoord isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Indeed, Ik las het ook
Zelfmoord
R.i.p.
arme kinderen + vrouw
Dat staat op internet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat het zelfmoord is
Doe is lief tegen ze, helpt misschien wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongs help me... er treden nu 2 kerels op met wat muziek in de bieb... voor een publiek van NEGENTIG kinderen!
Ik zag het ook niet hoorquote:
Staat inderdaad nu pas op nu.nlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe is lief tegen ze, helpt misschien wel.
[..]
Ik zag het ook niet hoor, niet op de telegraaf tenminste.
* ReMcOrE is ook ff etenquote:
Ketels zijn dure business ... wel iets om in je afweging mee te nemen... desondanks wel gewoon doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE is ook ff eten
kreeg net een mailtje dat de Nefit-ketel, die in de woning hangt, uit 1994 komt, dus hij is al 16 jaar oud...
ik zet het op m'n lijstjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ketels zijn dure business ... wel iets om in je afweging mee te nemen... desondanks wel gewoon doen
Zolang die ketel t doet, doet ie t ... je kan altijd nog over 1.5 jaar ofzo t ding laten vervangen
verdere informatie heb ik niet, maar die wil ik (nu hij 1994 blijkt te zijn) wel hebben! en dan kun je natuurlijk een afweging gaan maken qua kosten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk dat je voor de stook kosten die je in die ander half jaar verbruikt misschien al wel een nieuwe ketel heb.
want ik neem aan dat het geen ketel is met een A keuring?
Och, die paar euro's per maand. Ik lease een 120 ltr. boiler voor iets van 6 euro per maand. Peanuts dus...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef Mdrop het volgende:
Zolang je de ketel maar niet gaat leasen, dan betaal je je blauw.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh dat is zo lelijk.
Zeg dan gelijk dat je geen zin hebt. Of ga dan gewoon mee met wat tegenzin in de hoop dat het toch leuk wordt. (Wat vaak ook zo is)
Nijverdal hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Bah. En hoezo vrije avond? Duurt dat zo lang? Nee toch.
En sms'en als je bij elkaar in de klas zit![]()
En er ook nog vanuit gaan dat jij moeite gaat doen voor haar door je spullen mee te nemen![]()
Wat een raar mens.
Wat heeft dit met Nijverdal te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nijverdal he![]()
Joa, ze is nogal verlegen dus zou het wel niet in mijn gezicht durven te zeggen..
Kwartiertje duurt het ... maargoed het zal wel
zijn haar wenkbrauwen niet de mijne
Daar komt ze vandaan maar dat was pure sarcasme gezien meerderen hier toch uit nijverdal komenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Nijverdal te maken?
AMENquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smeek de God van Gemene Dingen dat ze een unibrow krijgt waar niks aan gedaan kan worden
Slechte zaak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond na 2 weken niet geweest te zijn
Goed bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
maar weer eens de kantine in na de training![]()
ooh.. Hoe heet ze danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daar komt ze vandaan maar dat was pure sarcasme gezien meerderen hier toch uit nijverdal komen
Een boiler is wat anders dan een beetje HR ketelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och, die paar euro's per maand. Ik lease een 120 ltr. boiler voor iets van 6 euro per maand. Peanuts dus...
Juist en aan het eind van de periode heb je die dingen 2 dan niet vaker betaald.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef Intelligence het volgende:
Een boiler is wat anders dan een beetje HR ketel
Liekequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef Assiej het volgende:
Dat weet ik wel![]()
Ze zijn met 3 zussen thuis
Ik ken een gezin met 3 zussenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat weet ik wel![]()
Ze zijn met 3 zussen thuis
Ah , goed alternatiefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
sorrywas naar kameraad biertjes drinken, afgelopen 2 weken...
Kennis van pa heeft een installatiebedrijf die die dingen ook aanbied en zelfs hij geeft aan dat het goede business is voor hen en dat je gek bent wanneer je 'er in trapt'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Intelligence het volgende:
Mdrop, ketels zijn jouw business?
huldequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef Intelligence het volgende:
Mr. Oizo - Flat Beat![]()
![]()
![]()
* Intelligence is in een goede bui ... huis is zo goed als zeker![]()
![]()
Gisteren ook nog een keer wezen kijken, begint er allemaal super uit te zien![]()
zeker wel, beetje COD: MW 2 doen op de PS3 en pilsjes drinken tussendoorquote:
Ik wellicht ook wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken een gezin met 3 zussen
waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef Redbaron het volgende:
hehe ik kan mn ruiten laten blinderen voor 350 eurozeer zeer scherpe prijs
Maar tis niet helemaal toegestaan, de voorste ruitenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:19 schreef Redbaron het volgende:
omdat ik niet dat de wouten zien dat ik bel in de auto, veiligheid bij ongeval en inbraakwerend...
en bovenal staat get gewoon mooi
Dit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind geblindeerde ramen altijd een beetje sneuÓf je probeert tof te doen, óf je hebt iets te verbergen.
In een Suzuki wil je toch ook niet gezien wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind geblindeerde ramen altijd een beetje sneuÓf je probeert tof te doen, óf je hebt iets te verbergen.
Conclusie: Blinderen van ramen is lelijk en voor paupers PUNTquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Redbaron het volgende:
oogcontact my ass
je kunt aan t gedrag wel merken of je gezien bent of niet..
Mwa, een conclusie trek je uit een reeks feiten, wij hebben meningen aangedragenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Conclusie: Blinderen van ramen is lelijk en voor paupers PUNT
Goed Bas.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef Redbaron het volgende:
Selma, hoest is t met je?
en ik vind blinderen wel mooi, gelukkig vindt niet iedereen hetzelfde
Justinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, een conclusie trek je uit een reeks feiten, wij hebben meningen aangedragen
Nou...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Redbaron het volgende:
oogcontact my ass
Selmaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
JustinHoe is het met je speletelefoon?
Daarom mag je er ook maar 80 of 100quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou...
Als ik met 110 km/u over de provinciale weg scheur en jij komt met je geblindeerde pauperwagen uit een zijweg, dan wil ik graag even zeker weten of jij mij wel ziet aankomen...
Nou ja, je snapt m'n punt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom mag je er ook maar 80 of 100
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen nog werken van 13:15 tot 20:45 en dan weekend
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen nog naar school tot 12 uur en dan weekend
*kill*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er kwam toch een hele klas binnen over 42 seconden?
HOLY SHIT !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*kill*
*double kill*
*multi kill*
...
*GODLIKE!*
*naar huis*
\m/quote:
En dan zoepn of een weekend sloapn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:09 schreef Redbaron het volgende:
nog 1.20u, dan sta ik bij de klant voor de deur..morgen door naar frankrijk en zaterdag thuis... :|
Zij kende jou niet dus helaas nice tryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken een gezin met 3 zussen
Zoepnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef Redbaron het volgende:
zoepn wast toch? ik zal je morn wel ff smse als ik er weer lading in heb zitte...
komt dr ng meer volk da? en j nieuwe adres hek ook ng ni
dat zou ik ff weghalenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoepn
Nieuw adres is:
Zuidwenk 18-3
3751 CD
Bunschoten-Spakenburg
dan moet je het vooral quotenquote:
ik ben al bezig met een pabo abonnementquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Waarom, gaan ze dan postalgold pakketjes naar hem toesturen ?
sorry, het was laat vannacht, al te lang wakkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je het vooral quoten
ik heb nog wat tegels van t terras over, jammer dat ik niet genoeg postzegels hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
en postalgold is ook wel een goeie
Mischien kent ze mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zij kende jou niet dus helaas nice try
en nee geen 'Lieke'
Nu niet meer, dat beest is vast en zeker al honderden meters weg (en ja ik heb alles rondom m'n woning gecheckt)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:37 schreef Daywalk3r het volgende:
OMG. Paniekaanval?
Kun je 'm lokken ofzo mischien?
oogcontact is wel handig. Bekende van me heeft een ongeluk gehad door een vrachtwagen die bij frans op de bult van die grote parkeerplaats kwam. Stond stil en had blijkbaar de motorrijdster over het hoofd gezien. Kon zij vol in de ankers en onderuitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Redbaron het volgende:
oogcontact my ass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |