Ahhh oke, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooie op
David met dat plaatje doelde ik op de wildfire van Drizz
owjaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef Mdrop het volgende:
We hadden toch een bepaalde TT in gedachten.
Yes, het werkt vanaf mn mobielquote:
Wat dan, heb je een mid-life crisis?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe mij maar een Z4...
Nee, ik heb stijl en klasse...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat dan, heb je een mid-life crisis?
Ging dat over mij mischien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef Mdrop het volgende:
We hadden toch een bepaalde TT in gedachten.
Neeeuh.. Lol @ Aixam. Minder lol at ambulance erbijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Aixams, zouden verboden moeten zijn.
[..]
Wat denkt U zelf?
Inddquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Jaj dat ging snel na dat "Omschrijf jezelf in 3 woorden" topic
gaat de kant van KLB op zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ach af en toe heb je zo'n ONZ uitschieter.
Straks hebben we ook ONZ2.0quote:
dat is wel handig jahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, volgens mij moet ik mn contacten even van telefoon overzetten naar simkaart op mn ouwe foon, en dan dat ding in mn nieuwe foon steken... dat zou wel eens kunnen helpen
ik zie het al, je luistert weer die hakkuhmixquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef Intelligence het volgende:
2 Brothers on the 4th floor live bij 3FM blijft lekker ... iets met gouwe ouwe
Welke keet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Braincrash het volgende:
Iemand nog een (redelijk moderne) platenspeler te koop? Tis voor in de keet uiteraard.
Henny Reimerink uiteraard: http://www.hennyreimerink.nlquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Braincrash het volgende:
Iemand nog een (redelijk moderne) platenspeler te koop? Tis voor in de keet uiteraard.
Ja met die muziek kan ik lekker werken, plus flink wat kauwgom in de bek voor de concentratiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie het al, je luistert weer die hakkuhmix
Heb nog 2 technics met Ortofon's in de keet, tegen een goede prijs kun je ze over nemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Braincrash het volgende:
Heb je niet eens nodig, gewoon alleen de drivers en je bent al klaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SodeballenHTC Sync, 55.8 MB groot, duurt 3u om te downen... trage kutwebsite
je kent hem inmiddels per seconde uit je hoofd?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja met die muziek kan ik lekker werken, plus flink wat kauwgom in de bek voor de concentratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |