Oh boohoo. Het was net 15 minuten geleden trouwens, dus geen van beiden tijden klopten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef Arn0 het volgende:
In de eerste mail stond 7:45. (en je doet het weer verkeerd, het is 10 uur: 1 uur verschil + 1 uur zomertijd, maar goed)
LoLquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef Arn0 het volgende:
Nee, enkel een image die om de paar seconden geüpdatet werd. Niet echt spectaculair maar goed.
Zijn in de afgelopen maand al verschillende recensies verschenen. Hier zijn 3 fragmenten uit de docu te bekijken: http://www.rollingstone.com/music/news/51942/217590quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:07 schreef Arn0 het volgende:
Inderdaad, excuses.
[ afbeelding ]
Zo dadelijk begint de publiekelijke screening in Central Park van de Lennon documentaire later dit jaar op PBS. (degene die ervoor zorgde dat May Pang haar boek gaat herschrijven)
Deze mensen moesten 7 uur wachten maar ze staan wel helemaal vooran. Straks dus wat objectieve meningen over de documentaire, ben benieuwd!
Is dat Spotify gratis dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Arn0 het volgende:
Zo, eindelijk zijn ook alle Lennon albums op Spotify beschikbaar gemaakt. Toch nog iets niet commercieel aan deze hele re-releases.
Jazeker! Tenminste: Je hebt wel reclame en je kan "maar" 20 uur per week luisteren, maar ach.. Ik vind het erg handige software. Zie ook:quote:
Wat waren de oorspronkelijke releases dan? Liefdadigheidquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Arn0 het volgende:
Zo, eindelijk zijn ook alle Lennon albums op Spotify beschikbaar gemaakt. Toch nog iets niet commercieel aan deze hele re-releases.
Ja, ik weet het maar ik ben gewoon blij dat we nu ook gewoon gratis en legaal naar alle remasters kunnen luisteren. Nu nog The Beatles zelf op Spotify, maar laat ik maar niet overdrijvenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat waren de oorspronkelijke releases dan? Liefdadigheid? The Beatles zijn een van de meest commerciële artiesten aller tijden.
Hmm, nja, reclame tijdens het luisteren van een album vind ik, zacht uitgedrukt, niet echt prettig. Dan zijn er betere manieren om gratis naar muziek te luisteren. Maar ik geef het een kans, Double Fantasy Stripped Down eens beluisteren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jazeker! Tenminste: Je hebt wel reclame en je kan "maar" 20 uur per week luisteren, maar ach.. Ik vind het erg handige software. Zie ook:
Spotify #3: All the music, all the time
Uiteraard begrijp ik jequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het maar ik ben gewoon blij dat we nu ook gewoon gratis en legaal naar alle remasters kunnen luisteren. Nu nog The Beatles zelf op Spotify, maar laat ik maar niet overdrijven
quote:"[..] The tour comes at a time the 49-year-old Mr. Starr describes as a turning point in his life. Although he was a heavy drinker since he was a teen-ager, he was able to hide his alcoholism during the Beatles years. But on some of his recordings from the late 1970's, his voice began to take on the huskiness of overindulgence. And in the early 1980's, he appeared inebriated on television interviews. On one such occasion, the show's host, John Davidson, walked off the set.
''While they were convincing him to come back,'' Mr. Starr recalled, ''I was in my dressing room having a few more cognacs.'' In October, Mr. Starr and his wife, the actress Barbara Bach, entered a clinic near Tucson, Ariz., for a five-week rehabilitation program."
http://www.nytimes.com/19(...)ack-on-the-road.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |