Hoe snel is snel? Anders hier mijn onvolprezen tarte tatin recept:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help! Toetje, makkelijk, indrukwekkend, goedkoop, snel klaar. Anyone?
quote:
http://www.ah.nl/recepten(...)tis&course=nagerechtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:55 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou voor de tarte tatin gaan DaDclafoutis is ook lekker, maar ik vind het zo zomers!
hahaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten(...)tis&course=nagerecht
huh nu ben ik nieuwsgierig! Glee is normaal gesproken zo'n beetje de enige serie die ik volg waarbij ik níet hoef te huilenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
oh my, ik moest huilen bij Glee... en nu ga ik koken
Kun je jezelf niet als toetje presenteren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
De tarte tatin klinkt heerlijk, maar wel als te veel werk nu. Eigenlijk weet ik niet of het uberhaupt wel slim is om een toetje te willen maken.. Moet nog boodschappen doen, was opvouwen, lessen voorbereiden en mezelf toonbaar maken. Allemaal binnen anderhalf uur.
.
Ga je naar de AH? Koop dan van die chocolade slagroomsoesjes. Die zijn lekker en je kan er met Baardmans grappige dingen mee doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
De tarte tatin klinkt heerlijk, maar wel als te veel werk nu. Eigenlijk weet ik niet of het uberhaupt wel slim is om een toetje te willen maken.. Moet nog boodschappen doen, was opvouwen, lessen voorbereiden en mezelf toonbaar maken. Allemaal binnen anderhalf uur.
.
ik heb de ogen uit m'n kop gejankt, heerlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:03 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huh nu ben ik nieuwsgierig! Glee is normaal gesproken zo'n beetje de enige serie die ik volg waarbij ik níet hoef te huilen
ik ga ook maar eens koken
Ik zag laatst aflevering 2 van GA van dit seizoen en ik hield het droog zeg. Ik word nog eens een harde tante.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb de ogen uit m'n kop gejankt, heerlijk
kon ook wel even, want ik voelde me wat minder, maar nu gaat 't weer![]()
Er is al eens een bak slagroom doorheen gegaan op die manier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet als toetje presenteren?.
Gesteld dat het voor Baardmans is natuurlijk.
waar gaat dat over?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:09 schreef conleche het volgende:
Mijn lievelingsserie van het moment is True Blood
Ohjee, dat is wel vervelender dan een beetje eczeem jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:09 schreef Sts het volgende:
Hoi!
DaD:
Is gegrilde perziken met caramelsaus en ijs wat? Ik heb wel eens iets soortgelijks gemaakt en dat was snel en lekker.
Lijstje:
O: magere yoghurt met druiven en wat cruesli, halve pita
L: gepaneerde vis, bietensalade, rijst, wortelsalade
T: mango
D: salade, pita
T: druiven
Ik voel me naar, mijn oksel is een nog groter slagveld dan gisteren en heel pijnlijk. Ik vermoed dat het krentenbaard is en daarvoor moet ik waarschijnlijk naar de dokter
Nog beter (en een stuk goedkoperquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Joa, dat doe ik wel. Dat vind ik sowieso lekkerder en vult een stuk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |