Maar dat verbod wordt dus niet gehandhaafd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef Chicolate het volgende:
Als jij dit niet had getypt had ik het gedaan(werkstuk over dierproeven door de eeuwen).
ik vind stamppot best een 1 persoons dish! Vaak maak ik iets voor 2 personen ofzo, en eet ik de rest voorl unch..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaaa stamppot! Spekjes![]()
Hmmm ik ga nog maar wat easy peasy 1-persoons dishes bedenken
Als ze iets testen op dieren en die vallen bij bosjes dood neer, testen ze het niet meer op mensen he. Ook als uit dierproeven al blijkt dat een middel niet werkt of ongewenste bijwerkingen heeft (zoals hoofdpijn/buikpijn/hartritmestoornissen), dan wordt er gestopt met onderzoek naar dat stofje: dat is blijkbaar ongeschikt als medicijn en dan is het zinloos om ook op mensen te testen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker?
Nu wordt toch gewoon ook alles nog getest op mensen?
Bij AIDS-onderzoek zijn dierproeven trouwens ook zinloos: http://www.dierproeveninformatie.nl/content/36
Dat wel, heb alleen geen stamper of een grote pan. En geen boerenkoolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind stamppot best een 1 persoons dish! Vaak maak ik iets voor 2 personen ofzo, en eet ik de rest voorl unch..
quote:
Oh echt? Ik vind ze heerlijk!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
DAT VIND IK ECHT DE VIESTE SNOEPJES EVER. MAAR DAN OOK EVER.
zoals mijn docent zei tegen mijn ietwat vurige Jamaicaanse klasgenootje: "You just made that... abundantly clear".quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
DAT VIND IK ECHT DE VIESTE SNOEPJES EVER. MAAR DAN OOK EVER.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Sowieso hou ik niet van snoep, bah. Ik ben wel een zoetekauw, maar dat haal ik uit taart en chocola
Dat precies!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als het die mintige zijn vind ik ze ook niet lekker! Als het gewone zoete tumtums zijn lust ik ze welMaar ik denk het eerste, want die andere zijn allemaal verschillende kleurtjes.
</nuttige bijdrage aan dit topic>
Ik lust het allemaal wel. Zie hier de reden dat ik nog geen mager boompje benquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Sowieso hou ik niet van snoep, bah. Ik ben wel een zoetekauw, maar dat haal ik uit taart en chocola
Bloemkool, worteltjes, bietjes, paprika's, ... (of ik noem even het hele groente/fruit assortiment op).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
in het kader van 2 weken geen: alcohol, sigaretten, koffie, frisdrank, junkfood, snoep, koek, drop en natuurlijk geen vlees en vis. O en minder zuivel.
Ben ik na 2 volkorenboterhammen kaas en brinta met soyamelk een beetje inspiratieloos
Ik wil wel iets van risotto met paddenstoelen maken, maar waar haal ik goede risotto en niet te dure paddenstoelen?
Ik niet zo van chocolade. Snoep ook niet echt, als ik heel graag snoep wil dan denk ik vaak: he gatsie gelatine en dan neem ik het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was denk ik niet duidelijke.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Bloemkool, worteltjes, bietjes, paprika's, ... (of ik noem even het hele groente/fruit assortiment op).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |