abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87260609
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga binnenkort een kleding-, stijl- en make-up advies doen. Kost wat, maar ik wil het gewoon :@. Ben zaterdag naar die workshop geweest en ik vond het zó tof. Ze gaat dan ook je klerenkast doorploegen O+.
wat? vertel eens meer!
pi_87260651
Vertel XM!!!! :D
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:42:41 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87260719
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja vertel eens! Wilde al de hele tijd vragen hoe het was!
Ja, heel tof!! Ik heb blijkbaar een zandloperfiguur :o. Ik dacht altijd dat ik een 8 was, dus onder breed en boven smal, maar ze had zo'n meetding en heup/schouderbreedte was ongeveer gelijk. Kreeg te horen wat de absolute do's en dont's waren. Maar goed, dit was vanuit de sportschool, maar een uurtje en met 7 vrouw, dus meer zat er niet in helaas. Maar ze was erg aardig en bekwaam :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:44:23 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87260801
En wat zijn de do en donts? :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87260813
Abend Slankies! O+

En ja, XM, vertel eens wat meer! *O* Ook over die workshop, wat was dat dan precies?

Lijst:

O: yoghurt met muesli
T: italiaanse bol rosbief
L: triangelbroodje met eh, beleg :') (alfalfa, kappertjes, zontomaatjes en iets wat op carpaccio leek) en een verse jus d'orange
T: appel, breaker aardbei
D: chinees :')

Kan beter, zegmaar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87261154
Topickillerrrrrr
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87261221
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
http://www.bodyshapefashionadvice.com/hourglass.php
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87261281
quote:
ik las do's en donuts *; ;( :')
Ja doei.
pi_87261307
Juno! O+ Hamburgertelefoon O+

Blurred: :*
pi_87261309
Ik was bijna klaar met vet lekker koken maar nu heb ik mijn tong verbrand en daarna mijn hand omdat ik het niet op de grond uit wou spugen. Dus nu proef ik het niet eens meer :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:54:57 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87261341
quote:
Do's: kokerrok, knielengte rokken met lange laarzen eronder, tailleriemen om de taille nog extra te accentueren.
Don't: horizontale lijnen in de schoenen (wreefbandjes e.d.) en op de enkels, want fors :+. En jurkjes van dunne, accentuerende stof, want ik heb dubbele heupen }:| . Je normale heupen dus en daarboven de befaamde zadeltasjes }:| }:| }:| . Maar ze zei dat ik een mooi figuur had O+. En dat zei ze niet tegen iedereen :7.

Ja en verder valt er niet zoveel over te vertellen eigenlijk. Sportschool had verwenweek vanwege 5-jarig bestaan en dit was een van de activiteiten waar je je voor in kon schrijven.

Maar ben dus wel genegen om bij haar een afspraak te maken voor persoonlijk advies :Y.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87261346
O+ Juno is een toffe film O+
Ja doei.
pi_87261480
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Juno is een toffe film O+
:Y

Zelf Over de Streep aan 't kijken op Ned. 3. Al eerder gezien maar vrees dat ik 't weer niet droog ga houden.
pi_87261530
Hoe bewaar ik witlof? En bleekselderij? In de koelkast?
En uien en zo kunnen gewoon op het aanrecht toch?
pi_87261594
ik zit mn laatste stronk broccoli op te knagen :9
dan heb ik een hele stronk in m'n eentje op :9
Ja doei.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:00:06 #291
236335 neen
schone schijn
pi_87261601
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

:Y

Zelf Over de Streep aan 't kijken op Ned. 3. Al eerder gezien maar vrees dat ik 't weer niet droog ga houden.
Die kijk ik ook ^O^
het lijkt niet wat het is
pi_87261767
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe bewaar ik witlof? En bleekselderij? In de koelkast?
En uien en zo kunnen gewoon op het aanrecht toch?
Groentes doe ik altijd in koelkast, en uien in een bak in een kast. Dus donker enzo...

Ik wil zalf met salicylzuur (of hoe je het schrijft) kopen. Ik ging vanmorgen weg, met vrij normale huid. En voor het middag uur had ik gegroeit:

- 1 enorme ontstoken mee-eter op mijn lip, gevolg: rode dikke lip
- stuk of 4-5 beginnende onstoken plekker (van die enorme pijnlijke rode bulten, die zich niet ontwikkelen tot puisten of iets waar iets uitkomt en wél weken blijven zitten en pijn doen)
- 3 puistjes ...

Dat is toch niet normaal??? Laatste tijd steeds meer last van, mn hele rug zit ook onder zegt mn meneer. :'(
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87261813
RIP alvast..
Ja doei.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:06:13 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87261945
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Do's: kokerrok, knielengte rokken met lange laarzen eronder, tailleriemen om de taille nog extra te accentueren.
Don't: horizontale lijnen in de schoenen (wreefbandjes e.d.) en op de enkels, want fors :+. En jurkjes van dunne, accentuerende stof, want ik heb dubbele heupen }:| . Je normale heupen dus en daarboven de befaamde zadeltasjes }:| }:| }:| .
Je hebt ook een mooi figuur :Y En dat is overigens precies hoe ik me kleed. Daarnaast draag ik nooit schoudervulling.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:08:44 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87262048
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef j.t het volgende:-- stuk of 4-5 beginnende onstoken plekker (van die enorme pijnlijke rode bulten, die zich niet ontwikkelen tot puisten of iets waar iets uitkomt en wél weken blijven zitten en pijn doen)
:o Daar heb ik ook last van! Heb een plekje op mijn wang die maar niet weggaat }:| Dermalogicaspul helpt helaas niet :{
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:09:35 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87262085
Ik kon een kleine schoudervulling wel hebben, maar moet geen complete maandverbanden eronder plakken :') :D.
pi_87262196
Blurred :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87262199
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:o Daar heb ik ook last van! Heb een plekje op mijn wang die maar niet weggaat }:| Dermalogicaspul helpt helaas niet :{
Het internet definieert dat dus als acne. Nu verspreid het bij mij zich alsof het besmettelijk is. Heb ik 1 zo'n plekje, zit er paar uur later 1 vlakbij in de buurt, de dag daarna iets verderop. En zo heb ik verschillende van die plekken in verschillende stadia.

Ik begon er echt mee zo rond mn 19e .... nu 24, en ik baal. Ik dacht dat het nu wel eens weg zou zijn. Heb gewoon geen mooie huid. Bluh... daarom dat salicylzuur, dat haalt je bovenste huidlaag weg, zodat je poriën niet meer kunnen verstoppen. Klinkt té chemisch, maar ja, desperate
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:13:33 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87262275
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef j.t het volgende:

[..]

Het internet definieert dat dus als acne. Nu verspreid het bij mij zich alsof het besmettelijk is. Heb ik 1 zo'n plekje, zit er paar uur later 1 vlakbij in de buurt, de dag daarna iets verderop. En zo heb ik verschillende van die plekken in verschillende stadia.

Ik begon er echt mee zo rond mn 19e .... nu 24, en ik baal. Ik dacht dat het nu wel eens weg zou zijn. Heb gewoon geen mooie huid. Bluh... daarom dat salicylzuur, dat haalt je bovenste huidlaag weg, zodat je poriën niet meer kunnen verstoppen. Klinkt té chemisch, maar ja, desperate
Ik heb mijn hele leven een mooie huid gehad en sinds een jaar last van pukkeltjes. Dus. Het is niet perse leeftijd gerelateerd.
pi_87262357
Paddenstoelen risotto :9 Alleen was mijn paddenstoelenbouillon op ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')