Dat werkt? (nooit geprobeerd)quote:
quote:Datum: 06/10/2010 18:55
Titel: jouw buitengewoonheid
Inhoud:
moest lachen om je profiel, en linkse hobbies rule! mag ik je eens meenemen op een herfstwandeling om het leven vanuit onze perspectieven in een doldwaze verhouding te zetten? cheers, an scupturer...
Ik begrijp nu ineens waarom vrouwen mijn mailtjes altijd heel leuk vinden.quote:Datum: 06/10/2010 18:58
Titel: Wakker worden wakker worden
Inhoud:
TJIEK TJIEK WAKKER WAKKER WORDEN
Ik heb je gevonden dat wou ik ff zeggen!
Groetjes
in dit topic werkt het soms...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat werkt? (nooit geprobeerd)
Mijzelf kennende ga ik dan weer over the top: hey lekker ding, beschuitje eten?
Ik stuur altijd een berichtje van max 1-5 regels. Zo'n verhaal typen, en dan merken dat iemand niet reageert. Beetje zonde van je tijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan, `Hee, lekker ding, mailen?'
ik ben hier niet zo lang maar is dat van een vriendin of heb je jezelf als vrouw aangemeld als testquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Silenus het volgende:
Hahaha jezus, ze krijgt om de 5 minuten weer een briljante mail binnen.
[..]
[..]
Ik begrijp nu ineens waarom vrouwen mijn mailtjes altijd heel leuk vinden.Als dit je concurrentie is.
lange verhalen werken ook niet en ik heb regelmatig gehad dat ik later datzelfde verhaal nog eens kreeg van dezelfde. Zo'n standaard riedeltje naar heel veel vrouwen sturenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik stuur altijd een berichtje van max 1-5 regels. Zo'n verhaal typen, en dan merken dat iemand niet reageert. Beetje zonde van je tijd.
nah het blijkt niet te werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat werkt? (nooit geprobeerd)
Mijzelf kennende ga ik dan weer over the top: hey lekker ding, beschuitje eten?
Nee, van iemand van knuz (waar ik waarschijnlijk wel mee ga daten), maar ze stuurt even al die gare mails door.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik ben hier niet zo lang maar is dat van een vriendin of heb je jezelf als vrouw aangemeld als test
maar ze doet wel een serieuze poging om er een date op te pikken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, van iemand van knuz (waar ik waarschijnlijk wel mee ga daten), maar ze stuurt even al die gare mails door.
Nou na deze mailtjes staat ze meer op het punt om een einde aan haar leven te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef McQueentje het volgende:
[..]
maar ze doet wel een serieuze poging om er een date op te pikken?
en waarom ga je er WS mee daten en niet zeker?
oploskoffie lijkt wel te werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
voorstellen om een bakje muesli te gaan eten klinkt ook niet echt lekker
als het zo moet, dan hoeft het van mij nietquote:
* JoeBravo echte koffie aangeeftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik wacht nu dus echt al twee uur ofzo he?Ik ga even dat stuk lezen. Tot zo!
waar je lang op moet wachten is lekker.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik wacht nu dus echt al twee uur ofzo he?Ik ga even dat stuk lezen. Tot zo!
Dat is geen koffie...dat is een zwart drankje dat naar iets heel anders smaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar je lang op moet wachten is lekker.....
wat wil je? (vanille)cappucion, hazelnoot, latte macchiato of wienermelange?
Ik doe niet aan koffie dus als je volgende week koffie wilt, zal je 't moeten meenemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffie dus als je volgende week koffie wilt, zal je 't moeten meenemen
thee is ook prima. en anders neem ik wel genoegen met jou....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffie dus als je volgende week koffie wilt, zal je 't moeten meenemen
Ik heb al, dank je.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
thee is ook prima. en anders neem ik wel genoegen met jou....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |