ik geloof idd niet dat zo'n enorm stuk proza bij veel vrouwen een positieve indruk maakt. natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar zo'n uitzondering zou dan weer niets voor mij zijn.quote:
Nog altijd beter dan, `Hee, lekker ding, mailen?'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet zozeer dat alles wat hij zegt belachelijk is, het is meer dat zijn hele leuterverhaal van uitgebraakte clichés aan elkaar hangt.
* Hij heeft een motto.
* Hij wil wat zien van de wereld.
* Hij is lekker gek want hij zingt in de file.
Etc etc etc, en als je dat verhaal nou brengt boordevol goede grappen, a la. Maar dit, komop.
de strekking is anders niet veel anders....daar zou een meisje bij mij eerder mee scorenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan, `Hee, lekker ding, mailen?'
euh hey lekker ding, mailen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat werkt? (nooit geprobeerd)quote:
quote:Datum: 06/10/2010 18:55
Titel: jouw buitengewoonheid
Inhoud:
moest lachen om je profiel, en linkse hobbies rule! mag ik je eens meenemen op een herfstwandeling om het leven vanuit onze perspectieven in een doldwaze verhouding te zetten? cheers, an scupturer...
Ik begrijp nu ineens waarom vrouwen mijn mailtjes altijd heel leuk vinden.quote:Datum: 06/10/2010 18:58
Titel: Wakker worden wakker worden
Inhoud:
TJIEK TJIEK WAKKER WAKKER WORDEN
Ik heb je gevonden dat wou ik ff zeggen!
Groetjes
in dit topic werkt het soms...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat werkt? (nooit geprobeerd)
Mijzelf kennende ga ik dan weer over the top: hey lekker ding, beschuitje eten?
Ik stuur altijd een berichtje van max 1-5 regels. Zo'n verhaal typen, en dan merken dat iemand niet reageert. Beetje zonde van je tijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
ik ben hier niet zo lang maar is dat van een vriendin of heb je jezelf als vrouw aangemeld als testquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Silenus het volgende:
Hahaha jezus, ze krijgt om de 5 minuten weer een briljante mail binnen.
[..]
[..]
Ik begrijp nu ineens waarom vrouwen mijn mailtjes altijd heel leuk vinden.Als dit je concurrentie is.
lange verhalen werken ook niet en ik heb regelmatig gehad dat ik later datzelfde verhaal nog eens kreeg van dezelfde. Zo'n standaard riedeltje naar heel veel vrouwen sturenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik stuur altijd een berichtje van max 1-5 regels. Zo'n verhaal typen, en dan merken dat iemand niet reageert. Beetje zonde van je tijd.
nah het blijkt niet te werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat werkt? (nooit geprobeerd)
Mijzelf kennende ga ik dan weer over the top: hey lekker ding, beschuitje eten?
Nee, van iemand van knuz (waar ik waarschijnlijk wel mee ga daten), maar ze stuurt even al die gare mails door.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik ben hier niet zo lang maar is dat van een vriendin of heb je jezelf als vrouw aangemeld als test
maar ze doet wel een serieuze poging om er een date op te pikken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, van iemand van knuz (waar ik waarschijnlijk wel mee ga daten), maar ze stuurt even al die gare mails door.
Nou na deze mailtjes staat ze meer op het punt om een einde aan haar leven te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef McQueentje het volgende:
[..]
maar ze doet wel een serieuze poging om er een date op te pikken?
en waarom ga je er WS mee daten en niet zeker?
oploskoffie lijkt wel te werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
voorstellen om een bakje muesli te gaan eten klinkt ook niet echt lekker
als het zo moet, dan hoeft het van mij nietquote:
* JoeBravo echte koffie aangeeftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik wacht nu dus echt al twee uur ofzo he?Ik ga even dat stuk lezen. Tot zo!
waar je lang op moet wachten is lekker.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik wacht nu dus echt al twee uur ofzo he?Ik ga even dat stuk lezen. Tot zo!
Dat is geen koffie...dat is een zwart drankje dat naar iets heel anders smaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar je lang op moet wachten is lekker.....
wat wil je? (vanille)cappucion, hazelnoot, latte macchiato of wienermelange?
Ik doe niet aan koffie dus als je volgende week koffie wilt, zal je 't moeten meenemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffie dus als je volgende week koffie wilt, zal je 't moeten meenemen
thee is ook prima. en anders neem ik wel genoegen met jou....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffie dus als je volgende week koffie wilt, zal je 't moeten meenemen
Ik heb al, dank je.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
thee is ook prima. en anders neem ik wel genoegen met jou....
die heb ik zelf ook in de kastquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Thornado het volgende:
[..]
Goede les....niet gelijk beschuitjes eten voorstellen.
Ik heb wel Cracottes in de kast!
cruesli echterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
voorstellen om een bakje muesli te gaan eten klinkt ook niet echt lekker
Hij komt verdomme al stofzuigen, moet 'ie nu ook al z'n eigen oploskoffie meenemen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
maar ga jij eens even heel vlug naar je eigen topics! potdorie!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah! Je knippert met je ogen en whoomp there it is!![]()
laat ik dat nou net in de kast hebben staanquote:
ik krijg kost en inwoning....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij komt verdomme al stofzuigen, moet 'ie nu ook al z'n eigen oploskoffie meenemen?
De slavernij is in 1859 al afgeschaft hoor.
joh toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat ik dat nou net in de kast hebben staan![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dacht je dan dat ik die wilde delen ofzo?
En het is in goed overleg gegaanquote:
wat geëmancipeerd en niet spontaan en saai enzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En het is in goed overleg gegaan
ik eis dat jij je boeltje nu pakt en bij mij intrekt, NU!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat geëmancipeerd en niet spontaan en saai enzo
Je zou het ook praktisch kunnen noemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
dat zegt ze maar. tis eigenlijk pure dwang van haar kantquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik eis dat jij je boeltje nu pakt en bij mij intrekt, NU!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je zou het ook praktisch kunnen noemen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zegt ze maar. tis eigenlijk pure dwang van haar kant
oplos?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
edit: maar nu eerst: koffie![]()
nooitquote:
joe kennende is ie nu naar je onderweg met zeepsop om je je mond te laten spoelen....quote:
is het zo erg dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joe kennende is ie nu naar je onderweg met zeepsop om je je mond te laten spoelen....
nee.....eigenlijk nietquote:
hij is al een tijdje stil...ik zou vast de schuilkelder in gaan als ik jou was....quote:
ik drink eerst m'n koffie op, daarna ga ik zeepsop halenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joe kennende is ie nu naar je onderweg met zeepsop om je je mond te laten spoelen....
Ik kreeg het berichtjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
Als iemand uitzichzelf een beetje origineel probeerd te zijn geef ik m de meeste kans![]()
Mijn reactie daarop was dat Shrek al getrouwd is en dat ik niet op groen val.quote:Me! Me! Pick me!
(Donkey)
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik kreeg het berichtje
[..]
Mijn reactie daarop was dat Shrek al getrouwd is en dat ik niet op groen val.
Uiteindelijk hebben we een jaar een relatie gehad. En hij bleek niet groen en lelijk
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik kreeg het berichtje
[..]
Mijn reactie daarop was dat Shrek al getrouwd is en dat ik niet op groen val.
Uiteindelijk hebben we een jaar een relatie gehad. En hij bleek niet groen en lelijk
ssssssssssssssseeeeennnnnnssssssssssssseoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik drink eerst m'n koffie op, daarna ga ik zeepsop halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |