abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87272423
Ik werk nu zo'n 3 jaar geregeld nachtdiensten van 23:00 tot 07:00 in de beveiliging (nu ook :D ). En ik vind het beter dan overdag werken. 's Nachts is het lekker rustig en als iedereen naar zijn werk gaat ga jij lekker naar huis. Rond een uurtje of 2/half 3 kom ik uit bed en dan is er nog genoeg tijd om bv. het huishouden te doen of afspraken te maken.

Wat een collega van mij doet is dat hij zijn ritme helemaal omgooit. Laten we zeggen dat hij zijn klok 12 uur vooruit schuift. 00:00 uur wordt dan 12:00 uur. Moet hij om 23:00 uur beginnen dan gaat hij 's middags om 14:00 naar bed en staat om 21:00 op om te gaan ontbijten.
Deze kerel heeft dan ook helemaal geen sociaal leven meer :')
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_87272503
Ik werk in ploegen, waarvan 1 de nachtdienst is: 22:30/06:30.

Voordelen:
- Toeslag
- Je kan alles regelen (omdat je tijdens kantooruren (09:00/17:00) niet hoeft te werken)

Nadelen:
- Je hebt geen nachtrust, slapen met daglicht is echt anders
- Je voelt je daardoor heel de dag moe
- Doordeweeks naar de Bios/uit eten zit er niet meer in

Zullen vast nog wel meer voor- en nadelen zijn.

Waar je echt heel goed op moet letten is, dat je na je dienst niet in slaap valt tijdens het terug rijden naar huis, dat is mij wel eens overkomen, ook mijn collega's. Pas daar heel erg mee op!
pi_87278850
Ja ik vind het ook jammer dat ik geen enkele doordeweekse avond meer wat kan doen, ff stad in, bios, ben wel een film liefhebber, eigenlijk 1 van mn enige hobby's, dat kan wel smiddags, maar is toch anders. Vind het heerlijk om thuis te komen van werk, ff te eten en dan op de bank te ploffen met een film.

Uiteten zou misschien nog kunnen, maar dan is het eten en wegwezen, ook minder gezellig haha.

Voordeel is idd wel dat ik iets van 1900 euro bruto ga verdienen voor 5 nachten, is bijna net zoveel als bij mijn vorige baan die wel aansloot bij mijn opleiding.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:59:47 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87281695
maar met die uitkering die je nu hebt kun je ook niet bepaald uit eten, de stad in of naar de bios ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:01:00 #30
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_87281735
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:26 schreef YebCar het volgende:
heb ook nachtwerk voor erbij :P
5 uurtjes werken , 5 nachten per week van 01:00-6:00
voor 1250 netto ongeveer per maand bovenop mijn normale baan :)
dat is wel lekker hoor

slaap dan van 7:30-8:00 to 15:00-16:00
dat is wel te doen. Soms wel vermoeiend, maar in het weekend lekker vrij....
Je slaapt in totaal anderhalf uur dus? Lijkt me een beetje onrealistisch.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_87293947
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef JDx het volgende:
Ja ik vind het ook jammer dat ik geen enkele doordeweekse avond meer wat kan doen, ff stad in, bios, ben wel een film liefhebber, eigenlijk 1 van mn enige hobby's, dat kan wel smiddags, maar is toch anders. Vind het heerlijk om thuis te komen van werk, ff te eten en dan op de bank te ploffen met een film.

Uiteten zou misschien nog kunnen, maar dan is het eten en wegwezen, ook minder gezellig haha.

Voordeel is idd wel dat ik iets van 1900 euro bruto ga verdienen voor 5 nachten, is bijna net zoveel als bij mijn vorige baan die wel aansloot bij mijn opleiding.
Welke studie heb je gedaan?
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_87295087
HAVO en IT-media (Grafisch Lyceum Zwolle), tot nu toe bij 2 reclame bureau's gewerkt en bij 1 groter bedrijf alle websites onderhouden en folders etc gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')