Die bedoel ik, jaquote:
Antonie Kamerlingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Flitspaal het volgende:
Welke Nederlandse acteur heeft vannacht zelfmoord gepleegd?
Makkelijke vraag bij deze trieste gebeurtenisquote:
dochter van Robert iig, dat andere klopt volgens mij toch niet. Maar hoe ze heettequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef PintuR het volgende:
De dochter van Laura en Robert, de zus van Arnie?
'Ik ook van jou'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was Daantje.
Hoe heet de film waarin Kamerling de hoofdrol speelt samen met Angela Schijf?
/edit Antonie in dit geval.
quote:
Ja hoor. Als jij dat niet wilt, gebeurt dat best.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Gaan er nog veel vragen over die Kamerling komen?
Doe maar even kalm jij. Je kan ook normaal reageren, tenzij je een beperking hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor. Als jij dat niet wilt, gebeurt dat best.
Je kunt in principe wellicht misschien eventueel ook een cursus PI lezen gaan volgen. Tjezusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe maar even kalm jij. Je kan ook normaal reageren, tenzij je een beperking hebt natuurlijk.
watquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt in principe wellicht misschien eventueel ook een cursus PI lezen gaan volgen. Tjezus.
Dat staat er toch? Dat je PI's moet lezen kut.quote:
Herlees jij je zinnen maar eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt in principe wellicht misschien eventueel ook een cursus PI lezen gaan volgen. Tjezus.
Hoe kan je PI's lezen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Dat je PI's moet lezen kut.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Maar goed, zal ik er een nieuwe ingooien?
Dat deed ik verder misschien eventueel wellicht niet expres bewust zo hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Herlees jij je zinnen maar eens
Wat staat er nu boven mijn bericht?quote:[..]
Hoe kan je PI's lezen?
Stand deel 2057quote:
Ik was je maar aan het jennenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat deed ik verder misschien eventueel wellicht niet expres bewust zo he.
[..]
Wat staat er nu boven mijn bericht?
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was je maar aan het jennen
Ook goed: Kamerlingquote:
quote:
Stand deel 2057quote:
Tuurlijk, excuses.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Einschtein, zou je de volgende keer je vraag gewoon in een nieuwe post willen plaatsen? Heb m nu gemist hierdoor...
lol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |