Niccolo Machiavelli, bekend van 'de prins' (il principe) maar blijkbaar tegenwoordig vooral van het spel..quote:
Stand deel 2057quote:
Met het mes op tafel aan t kijken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had geen idee waarvan de naam van het spel kwam, dus nu heb ik weer wat geleerd.
Van welk land is Walvisbaai de grootste havenstad?
Inderdaad gekeken ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Met het mes op tafel aan t kijken?
Geen idee...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is binnen de informatica een 'Nibble'?
Jup. Een nibble is een halve byte. Zo simpel is het..quote:
Stand deel 2057quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij hoorde ik vanmorgen de A7 bij Groningen...
Wat isquote:is een computeranimatiefilm uit 2010 van DreamWorks Animation. Het verhaal is losjes gebaseerd op dat uit het gelijknamige boek van Cressida Cowell uit 2003.
quote:
quote:
Het is inderdaad toxisch slib maar de gebeurtenis was de breuk van de dam die het slib tegenhield.quote:
Oftewel de gebeurtenis?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Ja, dan had je wel de oorzaak moeten vragen...Of wat er aan de basis lag...
Stand deel 2057quote:
Stand deel 2057quote:
Zei ik alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verenigd Koninkrijk? De queen is volgens mij ook hoofd van de Anglicaanse kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |