abonnement Unibet Coolblue
pi_87385607
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef Ferdii het volgende:
7 december cataclysm :)

werd tijd :P

nu nog ff wat meer geld verzamelen tot dan :)
Dit dus! Het is gewoon nu zo ontzettend saai in Wow. Mensen denken allemaal dat cataclsym morgen uitkomt. Ingame praten ze al nergens anders meer over en niemand doet meer ergens moeite voor. Iedereen is druk bezig met sparen van dingen, zoals geld/ EOT's.

Leuk allemaal, maar waar ik echt nut bij heb zijn de classic achievement runs op mijn alts. En juist deze zie ik dus gewoon niet. Niemand heeft interesse in een BWL raid.
Dit keer zonder signature
pi_87386091
Dat veranderd wel straks met die guild achievements.
pi_87386303
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:24 schreef GlenSpey het volgende:

Dan nog, 12.5k de man :') ik mag toch aannemen dat niemand dat er voor over heeft :P
Er is een guild waar ze Invincible verkopen voor 500k. En ja, mensen doen dat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87388513
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Er is een guild waar ze Invincible verkopen voor 500k. En ja, mensen doen dat.
Ik zou het ook wel doen als ik het geld ervoor had. Het is toch allemaal maar digitaal en zo een mount is tof.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87388610
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Er is een guild waar ze Invincible verkopen voor 500k. En ja, mensen doen dat.
Het zou wel kunnen verklaren waarom mensen zo happig zijn op GS. Zodat ze eerst dure runs moeten kopen. Vooralsnog kan ik me echter niet voorstellen dat mensen er echt 300 of 500k voor neertellen. Waar haal je zulk geld vandaan om mee te beginnen? Zelfs goldfarmers beschikken niet over dat soort bedragen :P

Net een VoA10 run gedaan op holy pally @ 4.7k GS. Zat een priest in met 5.3k GS die vond dat ik maar een kick moest krijgen omdat ik eerst nog heroics moest farmen enzo :') toen mijn healing meter echter 3.9k hps aangaf en die van hem 2.1k hield ie ineens wijselijk zn muil :P
pi_87389227
Is de gold cap niet 224k ofzo?
pi_87391364
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
Is de gold cap niet 224k ofzo?
Dat zei ik ook al! "Er is toch een cap op gold?"
Volgens mij namelijk wel, dus hoe je dat dan moet doen :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87391541
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Dat zei ik ook al! "Er is toch een cap op gold?"
Volgens mij namelijk wel, dus hoe je dat dan moet doen :?
Per character.
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:00:06 #259
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_87391581
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
Is de gold cap niet 224k ofzo?
214,748 Gold 36 Silver and 46 Copper om precies te zijn , je moet dus op 2 chars capped zijn , en nog een 3e hebben met een smak gold om zon run te kunnen betalen. 8)7
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_87392230
Dropt Invincible niet 1x per shadowmourne?
pi_87392286
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef MarkyB het volgende:
Dropt Invincible niet 1x per shadowmourne?
Nee, Invincible is een 100% drop van LK 25 hc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87392714
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Nee, Invincible is een 100% drop van LK 25 hc.
Tjah, en dan. 500k heb je niet zomaar, daar ben je echt wel heel lang mee bezig. Vervolgens besteed je dat aan een mount + title. En dan?
pi_87401150
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef MarkyB het volgende:
Dropt Invincible niet 1x per shadowmourne?
Dat is de Crimson Deathcharger :) Of iig de questitem ervoor :P

Oh.. en na 29 wipes op Yogg-Saron eindelijk de +1 achievement gehaald. Rusted Proto-Drake ftw! :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Metonae op 10-10-2010 22:51:50 ]
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_87405682
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:17 schreef GlenSpey het volgende:

Jesus H Christ :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Is het wat? :') Ik kan geen youtube openen op mijn werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87405869
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Is het wat? :') Ik kan geen youtube openen op mijn werk.
Zo even snel bekeken ziet het er erg relaxed uit. Maar of het echt werkt weet ik niet, dat zou ik een keer zelf moeten testen :P Het komt er iig op neer dat hij eerst een heel erg groot bedrag investeert (160k) en daar dan een bedrag wat 3 keer zo hoog is uithaalt. Hij bespeelt de AH met belachelijke hoeveelheden mats voor eigelijk alle professions en skills... en als ie er een bepaalde winstmarge niet op haalt dan craft ie er zelf BoE epics van.

Zit nu door wat andere guides te bladeren op de website van die kerel. 1 Steamvault run met een boomkin met enchanting levert hem 1k gold op. Hij doet over een full clear in zn eentje een halfuur.
Laat ik toevallig zelf ook over een boomkin met enchanting beschikken dus daar ga ik morgenmiddag es eventjes aan zitten. Ik verwacht er niet heel veel van want iedereen heeft die tips zon beetje wel gezien maar ik zie wel of er iets uit komt :P
pi_87405896
Nou ja, vraag en aanbod op het ah verandert per patch wel zo'n beetje, dus ik heb geen idee hoe oud dat filmpje is en of het dus nog nuttig is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87405961
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, vraag en aanbod op het ah verandert per patch wel zo'n beetje, dus ik heb geen idee hoe oud dat filmpje is en of het dus nog nuttig is.
Filmpje is van 9 oktober dus dat valt wel mee ja ;) maar het is altijd afwachten en uittesten met dit soort dingen. Als teveel mensen ermee bezig gaan dan heeft het geen zin meer.
pi_87406043
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:33 schreef GlenSpey het volgende:

Filmpje is van 9 oktober dus dat valt wel mee ja ;) maar het is altijd afwachten en uittesten met dit soort dingen. Als teveel mensen ermee bezig gaan dan heeft het geen zin meer.
Ik heb net een enorme reeks Outland heroics gedaan en ik heb enchanting en ik ben nog steeds niet rijk :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87406058
Ik ga de theorie gewoon nu direct even testen. Die Steamvault run, je hoort het wel of ik er rijk mee ben geworden :P
pi_87406143
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:38 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga de theorie gewoon nu direct even testen. Die Steamvault run, je hoort het wel of ik er rijk mee ben geworden :P
Alle statistieken zijn welkom *)

Ik vond Deadmines runs overigens altijd erg lucratief. Heel veel wool cloth en aangezien dat schaars is aan horde kant kon je dat voor hoge prijzen in het AH verkopen.

Ik ben zelf een hele tijd bijzonder actief geweest op het AH en had ook in korte tijd zo'n 50.000 gold op mijn level 40, een mechano hog, een travelers mammoth (voor 18k dus, geen kirin tor rep) etc etc. Nu geen zin meer in, het was zoveel werk :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87406285
Ik heb er zelf nooit echt wat voor gevoeld om de AH te bespelen. Vaak als ik een zooi items op de AH pleur dan is het 10 minuten later alweer allemaal undercut en vind je de helft de volgende dag terug in je mailbox. Wat dat betreft is de markt al grotendeels verzadigd.

Maar met het oog op Cata wil ik toch eens met die addons en 'groot inkopen, groter verkopen' aan de slag. Ik wil ook wel eens leuk bedrag hebben. Ik heb nog nooit meer dan 8k gehad en dat was dan ook nog omdat ik een deel daarvan had gekocht :@
pi_87406346
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:49 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb er zelf nooit echt wat voor gevoeld om de AH te bespelen. Vaak als ik een zooi items op de AH pleur dan is het 10 minuten later alweer allemaal undercut en vind je de helft de volgende dag terug in je mailbox. Wat dat betreft is de markt al grotendeels verzadigd.

Maar met het oog op Cata wil ik toch eens met die addons en 'groot inkopen, groter verkopen' aan de slag. Ik wil ook wel eens leuk bedrag hebben. Ik heb nog nooit meer dan 8k gehad en dat was dan ook nog omdat ik een deel daarvan had gekocht :@
Nou ja, wat me wel opviel is dat als je maar elke dag met het AH bezig bent je echt feeling begint te krijgen voor vraag en aanbod. Dus wat gooi je er voor 5 gold minder dan de andere aanbieders op, en wat zet je er rustig op voor de dubbele prijs waarbij je het dan nog steeds verkoopt.

Ik heb wel pristine black diamonds opgekocht. Allemaal. En dan voor veel meer gewoon terugzetten. Soms moet je gewoon mazzel hebben.

Mijn vriend zag een hyacinth macaw op het ah voor 100 gold. Hoppa! Terug gezet voor 15k en verkocht. Mensen die de waarde van iets niet kennen zijn geweldig :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87407231
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:38 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga de theorie gewoon nu direct even testen. Die Steamvault run, je hoort het wel of ik er rijk mee ben geworden :P
Nou ik twijfel er sterk aan. De bazen zijn dus nauwelijks te doen solo en dat geldt ook voor de grotere pulls. Ik ben nu al 8 keer doodgegaan en dus een hoop tijd en geld kwijt met rennen/repairen.
pi_87407322
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 02:10 schreef GlenSpey het volgende:

Nou ik twijfel er sterk aan. De bazen zijn dus nauwelijks te doen solo en dat geldt ook voor de grotere pulls. Ik ben nu al 8 keer doodgegaan en dus een hoop tijd en geld kwijt met rennen/repairen.
Heroic of normal? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87407397
Normal :') oke eerlijk is eerlijk ik heb op mijn boomkin 4.6k GS maar dat het zó lastig zou zijn.
De voorlopige balans in ieder geval... -43G voor repairs en op de AH staat voor zo'n 400G aan spullen. Ik heb zo'n drie kwartier over de run gedaan door de vele wipes en omdat ik de weg niet wist. Het blacksmithing recipe wat volgens het filmpje een paar honderd G waard was en in iedere run dropte dropte bij mij niet dus dat is helaas een flinke hap uit de winst. Ik weet alleen niet of mijn char ook perse blacksmithing moet hebben om het item uberhaupt te zien droppen...

Over een uur of 12 weet ik of er iig een beetje winst is geboekt :)
pi_87407415
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 02:41 schreef GlenSpey het volgende:
Normal :') oke eerlijk is eerlijk ik heb op mijn boomkin 4.6k GS maar dat het zó lastig zou zijn.
De voorlopige balans in ieder geval... -43G voor repairs en op de AH staat voor zo'n 400G aan spullen. Ik heb zo'n drie kwartier over de run gedaan door de vele wipes en omdat ik de weg niet wist. Het blacksmithing recipe wat volgens het filmpje een paar honderd G waard was en in iedere run dropte dropte bij mij niet dus dat is helaas een flinke hap uit de winst. Ik weet alleen niet of mijn char ook perse blacksmithing moet hebben om het item uberhaupt te zien droppen...

Over een uur of 12 weet ik of er iig een beetje winst is geboekt :)
Ja, je hebt Blacksmithing nodig om de recipe te zien. :')
Of toch du vader?
pi_87408486
Oké ja, dan gaat dat niet door helaas. Ik heb al JC 450 en Ench 450 op druid dus :P

Even een korte AH update: alle Coilfang Armaments zijn in die paar uur al verkocht. Ik had er een stuk of 15 uit 1 run die allemaal voor bijna 20g per stuk zijn verkocht, dus dat is helemaal geen slechte opbrengst. Ook een paar van de ench items zijn al verkocht ^O^
Vanmiddag zal ik nog eens een run doen in SV en dit maal hopelijk zonder constant te wipen. Ook wil ik proberen om 2 runs in 1 uur te doen, om te kijken of 1000G echt mogelijk is.
pi_87408764
Die video was dus wel voor meer goed dan alleen de goldcap D":. Hij heeft altijd hele leuke filmpjes.

54 atm
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:56:32 #281
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87409963
zucht, vanavond guildmeeting.

Hierin gaat worden besproken of we gaan mergen met een ander guild ivm attendance problemen..

Zie ik niet echt zitten. ;(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:23:19 #282
159966 lifeblind
pi_87410510
Vanavond een beetje verder kloten op mn priest, en Amnistia helpen met d'r Reputation quests (omdat een hele zooi gereset was vanwege faction change :P ) Grinden ftw!
pi_87410700
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef jagga het volgende:
zucht, vanavond guildmeeting.

Hierin gaat worden besproken of we gaan mergen met een ander guild ivm attendance problemen..

Zie ik niet echt zitten. ;(
Kom bij ons in de guild, het is echt gezellig *O*

Gisteren mee geweest op mijn allereerste raidje.. Malygos :D
10.000x gewiped maar iedereen bleef gewoon proberen :D
Uiteindelijk hebben we hem omgelegd zonder dat er ook maar 1 partymember dood was :') _O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:36:15 #284
159966 lifeblind
pi_87410817
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Kom bij ons in de guild, het is echt gezellig *O*

Gisteren mee geweest op mijn allereerste raidje.. Malygos :D
10.000x gewiped maar iedereen bleef gewoon proberen :D
Uiteindelijk hebben we hem omgelegd zonder dat er ook maar 1 partymember dood was :') _O-
^O^

Voor je 't weet ben je verslaafd aan raiden en wil je niets anders meer :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:42:43 #285
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87410977
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Kom bij ons in de guild, het is echt gezellig *O*

Gisteren mee geweest op mijn allereerste raidje.. Malygos :D
10.000x gewiped maar iedereen bleef gewoon proberen :D
Uiteindelijk hebben we hem omgelegd zonder dat er ook maar 1 partymember dood was :') _O-
welke server ook alweer?

Zit er misschien aan te denken mijn hunter naar een andere server te verhuizen, dus das een optie :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:42:58 #286
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87410988
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

^O^

Voor je 't weet ben je verslaafd aan raiden en wil je niets anders meer :P
en dit ;)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_87411525
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef jagga het volgende:

[..]

welke server ook alweer?

Zit er misschien aan te denken mijn hunter naar een andere server te verhuizen, dus das een optie :P
Azuremyst. Guild heet The Planeteers en een extra tank is zeer gewenst! *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:02:53 #288
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87411554
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Azuremyst. Guild heet The Planeteers en een extra tank is zeer gewenst! *O*
Want hunters kunnen tanken? ;)
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_87411563
Gister in guild run Dreamwalker 25m dood. Dropte plate waist met ArP. Een dk won. Maar hebben die dks nou echt iets aan ArP of niet? (Ik ben warrior in dit verhaal en die waist is dus eigenlijk een van de beste voor mij.)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:13:36 #290
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87411847
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Azuremyst. Guild heet The Planeteers en een extra tank is zeer gewenst! *O*
mijn hunter is geen tank :D

Heb nog wel een DK met full T9, maar tanken zuigt op een dk. dps is leuker :P

Hangt van vanavond af of ik met mijn warrior transfer.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:15:11 #291
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87411904
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:03 schreef Sjiznit het volgende:
Gister in guild run Dreamwalker 25m dood. Dropte plate waist met ArP. Een dk won. Maar hebben die dks nou echt iets aan ArP of niet? (Ik ben warrior in dit verhaal en die waist is dus eigenlijk een van de beste voor mij.)
hangt af van de spec.

Unholy niet zo heel veel, maar Blood en dual wield frost dps dus juist wel heel veel.

Daarbij komt, totdat je 25man heroics doet, is de frost emblem leather belt BiS voor fury warriors ;) niet de plate zooi die dropt in raids.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 11:35:04 #292
159966 lifeblind
pi_87412442
Volgens mij zijn de enigste platewearers die echt helemaal niks aan ArPen hebben paladins denk ik? Ik weet in ieder geval dat DK's het wel kunnen gebruiken, maar niet precies op spec enzo, ik heb al een paar keer een DK aangemaakt, tot lvl 58 gelevelled (intro q's :') ), en dan 4 maanden niet meer gebruiken :')
pi_87412521
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:15 schreef jagga het volgende:

[..]

hangt af van de spec.

Unholy niet zo heel veel, maar Blood en dual wield frost dps dus juist wel heel veel.

Daarbij komt, totdat je 25man heroics doet, is de frost emblem leather belt BiS voor fury warriors ;) niet de plate zooi die dropt in raids.
Juh, maar ik weiger als plate drager non plate aan te doen. Maar dan is het prima. Weet niet heel veel af van welke stats goed zijn voor DK's dus vroeg het me ff af.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87412673
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:02 schreef Salamando het volgende:

[..]

Want hunters kunnen tanken? ;)
Oja, wehe :') Ik lees maar half want op werk. En Jagga = tank warrior in mijn hoofd :D O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:58:46 #295
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87413184
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Juh, maar ik weiger als plate drager non plate aan te doen. Maar dan is het prima. Weet niet heel veel af van welke stats goed zijn voor DK's dus vroeg het me ff af.
:o , principes :N :P

Nah, kan het me wel voorstellen, maar tis gewoon triest dat blizzard bepaalde items dusdanig customized stat-wise dat leather ofzo beter is voor plate classes :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:07:38 #296
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87413488
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oja, wehe :') Ik lees maar half want op werk. En Jagga = tank warrior in mijn hoofd :D O+
maarre wat doen jullie zoal in raiding enz?

Malygos neer zag ik, ICC al ingeweest ? zoja hoever, ? ik hoef niet perse hardcore te raiden op het moment, gewoon wekelijks raiden voor de lol is zat voor mij voorlopig.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_87413871
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef jagga het volgende:

[..]

maarre wat doen jullie zoal in raiding enz?

Malygos neer zag ik, ICC al ingeweest ? zoja hoever, ? ik hoef niet perse hardcore te raiden op het moment, gewoon wekelijks raiden voor de lol is zat voor mij voorlopig.
Ik ben er pas sinds kort bij hoor :@
Zover ik weet waren ze vroegah een raiding guild die veelvuldig raidde, maar toen zijn er veel weggegaan om zelf (nog) meer voor progress te gaan zeg maar, en toen is het raiden een beetje verwaterd... Nu zijn er weer een aantal nieuwe leden (incl onderetekende dus) en begint het raiden weer een beetje op gang te komen. :D

Denk wel dat het erg casual blijft want het zijn mensen die vooral het sociale aspect van het spel waarderen. Dus weekly's en als er genoeg online zijn af en toe iets tussendoor :) Voor progress hoef je het niet te doen iig.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:25:04 #298
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87413964
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben er pas sinds kort bij hoor :@
Zover ik weet waren ze vroegah een raiding guild die veelvuldig raidde, maar toen zijn er veel weggegaan om zelf (nog) meer voor progress te gaan zeg maar, en toen is het raiden een beetje verwaterd... Nu zijn er weer een aantal nieuwe leden (incl onderetekende dus) en begint het raiden weer een beetje op gang te komen. :D

Denk wel dat het erg casual blijft want het zijn mensen die vooral het sociale aspect van het spel waarderen. Dus weekly's en als er genoeg online zijn af en toe iets tussendoor :) Voor progress hoef je het niet te doen iig.
Progress boeit me niet veel op het moment. Raiden doe ik nu voor de fun. Ik heb LK gezien en gekilled, en heroic modes zaten er gewoon niet in, met mijn huidige guild en hoewel het leuk zou zijn, mwoch veel kan het me niet
schelen of ik LK op heroic mode nog eens dood maak.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_87414196
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:25 schreef jagga het volgende:

[..]

Progress boeit me niet veel op het moment. Raiden doe ik nu voor de fun. Ik heb LK gezien en gekilled, en heroic modes zaten er gewoon niet in, met mijn huidige guild en hoewel het leuk zou zijn, mwoch veel kan het me niet
schelen of ik LK op heroic mode nog eens dood maak.
Nah goed, als het niet erg vindt dat er eerst een aantal keer gewiped wordt omdat er veel mensen zijn die het voor het eerst doen, dan ben je welkom denk ik hoor :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 12:36:03 #300
159966 lifeblind
pi_87414257
Die mensen zijn over het algemeen maar al te blij als er iemand bij is die verstand heeft van raiden en ook daadwerkelijk die mensen wil helpen door dingen uit te leggen en er tijd voor te nemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')