quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Jeuk. Vlooienallergie. Voedselallergie.
Voedselallergie heeft ie, maar is onder controle. Daar krijgt hij hotspots van.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Jeuk. Vlooienallergie. Voedselallergie.
Ik ben er deze week pas geweestquote:
Nou ja, 1x per dag meestal. Maar hij haart onwijs, dus het zou wel 9x per dag mogenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:31 schreef Darkangle het volgende:
Niet negatief bedoeld, maar stofzuig je wel genoeg? Honden kunnen vaak last krijgen van huisstof.
eerder 1x elke 3-4 dagen ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, 1x per dag meestal. Maar hij haart onwijs, dus het zou wel 9x per dag mogen
Heul nietquote:
Van katten weet ik dat bij een heftige vlooienallergie één vlooienbeet genoeg kan zijn om de allergische reactie op gang te brengen. Mijn kat zat dan ook in een mum van tijd onder de korsten. Een injectie van de dierenarts deed dan wonderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voedselallergie heeft ie, maar is onder controle. Daar krijgt hij hotspots van.
Ik zie hem eigenlijk niet zovaak krabben, en vlooienallergie, zou kunnen. Ik zie alleen nooit vlooien lopen bij hem, zou dat moeten?
En vlooien allergie kan zich zomaar opeens uiten zeker? Net zoals voedselallergie?
ja,http://www.hondenplaza.nl(...)f=26&t=8829&start=10quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:37 schreef Qwea het volgende:
Ja en ja, maar hij had die korstjes al voor de Da of het moet verband houden met zn anaalklieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |