Soms moet je loslaten om verder te komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:23 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ja.. Iemand nog leuk gedroomd?
Sta op Schipholquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haai Yuki
Zit je lekker in de trein?
quote:Chuck Norris counted to infinity - twice.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
If you want a list of Chuck Norris’ enemies, just check the extinct species list.
Chuck Norris has never blinked in his entire life. Never.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
goeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
Vanmorgen nieuwe cups binnen gekomen, dus je kan het aardig vers noemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:40 schreef Godtje het volgende:
Een verse Nescafe? Het hele idee is toch juist dat het niet vers is?
Condoleren van je opa. Die kans krijg je maar één keer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
De vraag die mij vandaag bezighoudt is: Ga ik naar het condoleren van mijn opa, of laat ik het lekker voorbij gaan?!
Vivalto lungoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanmorgen nieuwe cups binnen gekomen, dus je kan het aardig vers noemen.
Beter dan die nepzooi uit een normale automaat.
Dit lijkt me voor jou toch geen vraag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
De vraag die mij vandaag bezighoudt is: Ga ik naar het condoleren van mijn opa, of laat ik het lekker voorbij gaan?!
Is het serieus een vraag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, en toch heeft hij 18 van de 26 jaar niet de moeite gedaan zijn kleindochter te leren kennen of het goed te maken met zijn dochter.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:45 schreef STING het volgende:
Condoleren van je opa. Die kans krijg je maar één keer.
Dan ga je lekker niet toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, en toch heeft hij 18 van de 26 jaar niet de moeite gedaan zijn kleindochter te leren kennen of het goed te maken met zijn dochter.
Jaquote:
Ja, juist wel. Een opa waar mijn moeder al 18 jaar ruzie mee heeft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:48 schreef rival het volgende:
Dit lijkt me voor jou toch geen vraag?
een opa die je nooit ziet/ hebt gezien ofzo?
Ja, daar denk ik wel aan. Alleen zegt mijn moeder; 'Ik ga met je mee als jij wil' en ik zeg het andersomquote:
Dacht al zoiets. Een andere reden om te gaan, is misschien om je familie te steunen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, en toch heeft hij 18 van de 26 jaar niet de moeite gedaan zijn kleindochter te leren kennen of het goed te maken met zijn dochter.
Die familie die niet eens belt als hij dood is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:52 schreef STING het volgende:
Dacht al zoiets. Een andere reden om te gaan, is misschien om je familie te steunen.
Tja, je kan beter spijt hebben van iets dat je wel hebt gedaan dan van iets dat je niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ja![]()
[..]
Ja, juist wel. Een opa waar mijn moeder al 18 jaar ruzie mee heeft.
[..]
Ja, daar denk ik wel aan. Alleen zegt mijn moeder; 'Ik ga met je mee als jij wil' en ik zeg het andersom
Zit nu aan de Espresso Cosiquote:
Hmm. denk, denk. Hou je van cake?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die familie die niet eens belt als hij dood is?Ik sta er echt van te kijken dat we op de kaart staan, sowieso al.
quote:
in dit geval zeker...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:56 schreef Techno het volgende:
Tja, je kan beter spijt hebben van iets dat je wel hebt gedaan dan van iets dat je niet hebt gedaan.![]()
Ik heb een opa die ik nooit zie... ik zou niet gaan. maar ik zou daar later waarschijnlijk ook geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ja, het lijkt me duidelijk dat ik mijn keuze al gemaakt heb.. Maar tot vrijdagavond/maandag zal ik twijfelen, dat weet ik nu al
Nee, ik denk het niet. Maar dat maakt mijn twijfel niet minder..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:58 schreef rival het volgende:
Ik heb een opa die ik nooit zie... ik zou niet gaan. maar ik zou daar later waarschijnlijk ook geen spijt van krijgen.
ga jij dat krijgen denk je?
En wat verlies je als je gaat? Behalve de tijd?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Maar dat maakt mijn twijfel niet minder..
Nietsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
En wat verlies je als je gaat? Behalve de tijd?
Aan je Nederlands te zien ben je al een allochtoonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]ik wil wel emigreren, wie betaald het voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |