Probeer eens gewoon tegen ze te praten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk maar niet verliefd. Ik weet niet of er meisjes hier in de buurt wonen. Als dat wel zo zou zijn heb ik nog steeds pech want ik heb ze niet op msn dus is er geen een mogelijkheid om contact te zoeken met ze.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer eens gewoon tegen ze te praten.
mijne was geen excuus maar ga toch weer een poging wagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die conclusie trek je zelf
Maar nee, ik bedoel alleen dat ik hetzelde excuus zou kunnen gebruiken, maar het niet doe.
Truste duimpjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijne was geen excuus maar ga toch weer een poging wagen
ik ben morgen anders niets waard!
truste
Ik ga het filmpje niet kijken maar die gitaarquote:
Truste Joequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:48 schreef JoeBravo het volgende:
Telefoon aan de kant en dan echt slapen. Echt.![]()
Koffie veel koffie!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
I haz the plushies! They be epic!
Plushies!
/makkelijk gezegdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dank je! Moet straks nog werken. Hopelijk wat afleiding! Ik haat zijn buien
Doet hij dat vaker dan? En dan weert op hangende pootjes terug? Aaargh!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dank je! Moet straks nog werken. Hopelijk wat afleiding! Ik haat zijn buien
Dat klopt. Maar ja.. Iemand nog leuk gedroomd?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
/makkelijk gezegd
Dan niet meer terug gaan
Ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:23 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ja.. Iemand nog leuk gedroomd?
Oke, nuttigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.Maar het was wel leuk.
Soms moet je loslaten om verder te komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:23 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ja.. Iemand nog leuk gedroomd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |