ik kan het niet laten " nog even" te kijken op fokquote:
verslaafdequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan het niet laten " nog even" te kijken op fok
als dat je al teveel is dan kap er mee voor het begint en zeur nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar eindhoven, dan naar londen en dan nog een paar uur in de trein.
Ja maar jij kon gewoon wachten tot een busje van tnt voor de deur stopte.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:40 schreef kitao het volgende:
die van mij heb ik 8000 kilometer hiervandaan gehaald.
ga dat maar eens lopen.
ik ben te eerlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verslaafde
ik heb tenminste het 'ik kan niet slapen' excuus
Ik vind het ook niet zo'n ramp. Als ik het geld had voor treinkaartjes zou ik het makkelijk elke week doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het was soms wel vermoeiend maar heb t met liefde gedaan altijd
Blijkbaar heeft hij het dus slim gedaan aangezien jij loopt te klagen over reizenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar jij kon gewoon wachten tot een busje van tnt voor de deur stopte.
Ik vind het niet erg om te doen maar ik heb helaas geen geldboom.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als dat je al teveel is dan kap er mee voor het begint en zeur niet
Hoeveel zou zoiets kosten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij het dus slim gedaan aangezien jij loopt te klagen over reizen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar jij kon gewoon wachten tot een busje van tnt voor de deur stopte.
Ik ben niet verliefd. Nooit gezegd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef Myraela het volgende:
Jij wisselt sowieso te snel met verliefd zijn Graseter, houd het maar simpel met iemand uit de buurt.
hij bedoelt een opblaaspop.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij het dus slim gedaan aangezien jij loopt te klagen over reizen
Ik ken alleen DHL, TNT, UPS en Selectvracht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:42 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
jij kent de IND nog niet merk ik wel.
"leuk vinden" dan. Zou niet zoveel moeite doen voor 1 meisje. Stel je voor dat je wel verliefd word en het nog vaker moet reizen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd. Nooit gezegd.
Wat, je reis of zijn postorderbruid?quote:
Ik vind haar wel leuk maar niet verliefd. Ik weet niet of er meisjes hier in de buurt wonen. Als dat wel zo zou zijn heb ik nog steeds pech want ik heb ze niet op msn dus is er geen een mogelijkheid om contact te zoeken met ze.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
"leuk vinden" dan. Zou niet zoveel moeite doen voor 1 meisje. Stel je voor dat je wel verliefd word en het nog vaker moet reizen.
die conclusie trek je zelfquote:
1000 euro vliegreis, trouwcertificaat , verblijf , binnenlandse reiskosten , examen ambassade , visumpapieren enz.quote:
Zijn postorderbruid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat, je reis of zijn postorderbruid?
Probeer eens gewoon tegen ze te praten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk maar niet verliefd. Ik weet niet of er meisjes hier in de buurt wonen. Als dat wel zo zou zijn heb ik nog steeds pech want ik heb ze niet op msn dus is er geen een mogelijkheid om contact te zoeken met ze.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer eens gewoon tegen ze te praten.
mijne was geen excuus maar ga toch weer een poging wagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die conclusie trek je zelf
Maar nee, ik bedoel alleen dat ik hetzelde excuus zou kunnen gebruiken, maar het niet doe.
Truste duimpjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijne was geen excuus maar ga toch weer een poging wagen
ik ben morgen anders niets waard!
truste
Ik ga het filmpje niet kijken maar die gitaarquote:
Truste Joequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:48 schreef JoeBravo het volgende:
Telefoon aan de kant en dan echt slapen. Echt.![]()
Koffie veel koffie!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
I haz the plushies! They be epic!
Plushies!
/makkelijk gezegdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dank je! Moet straks nog werken. Hopelijk wat afleiding! Ik haat zijn buien
Doet hij dat vaker dan? En dan weert op hangende pootjes terug? Aaargh!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dank je! Moet straks nog werken. Hopelijk wat afleiding! Ik haat zijn buien
Dat klopt. Maar ja.. Iemand nog leuk gedroomd?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
/makkelijk gezegd
Dan niet meer terug gaan
Ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:23 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ja.. Iemand nog leuk gedroomd?
Oke, nuttigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.Maar het was wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |