quote:
Heb je Brides from Hell wel eens gezien? Zo'n Amerikaans programma. Als je als man met zo'n monster/duivel bent getrouwd dan is dat toch ook wel een beetje een faalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef Landysh het volgende:
Die trouw programma's op Turkse TV zijn echt faal. En als je nog maar twintig en mooi bent, en je helemaal uit Azerbaycan komt om mee te doen aan zo'n programma, dan heb je toch echt een faal leven.
[..]
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Rookert het volgende:
Ous is alles koek en ei met je vriendin?
Ohhh, gebruiken bontkraagjes daarom zo vaak de vriendelijke expressie "kankajongen" if "kankawijf". En Hagenezen hebben het zeker van Turkse immigranten overgenomenquote:
Hear Hearquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef Landysh het volgende:
Die trouw programma's op Turkse TV zijn echt faal. En als je nog maar twintig en mooi bent, en je helemaal uit Azerbaycan komt om mee te doen aan zo'n programma, dan heb je toch echt een faal leven.
[..]
![]()
Ben jij de enige man in huis of zo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:06 schreef IHVK het volgende:
Oh er is weer een eng insectje, Sinan moet weer helpen.
Ja op dit tijdstip wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij de enige man in huis of zo?
Hebben jullie wel eens een muis in huis gehad? Dat is pas lachen, maar wel slecht voor je gehoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
En hij mag niet dood door, dat is zielig.
In Egypte heb je ratten zo groot als je onderarm. Geen idee of die aan je tenen knabbelen, maar het lijkt mij niet echt fijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
Ik had wel gehoor dat ratten ook soms aan je tenen knabbelen enzo. Is dit waar?
Verschillende bedrijven in de oliebizniz.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
Echt he, allemaal tegengestelde adviezen ook.
Waar ga je solliciteren?
Kapitalistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verschillende bedrijven in de oliebizniz.
Naissquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verschillende bedrijven in de oliebizniz.
Is er iets dat Kayseri níet kanquote:Dikkere mannen houden het langer uit in bed terwijl magere seksegenoten eerder vroegtijdig klaarkomen. Onderzoekers stelden vast dat het vrouwelijk sekshormoon, oestradiol genaamd,daar een grote rol bij speelt. Het onderzoek, uitgevoerd aan de Erciyes University in Turkije
Op school, hoezo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze staan anders mooi derde hoor
En waar was jij 11:00 vanmorgen?
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
Juwelier doodgeschoten bij overval
Nou eens kijken of Geert zijn woord houdt en dit soort geweldpleging eens terugdringt. Dit is al de zoveelste keer dat het hier in de buurt tot geweldpleging leidt!
Multicultikul
Het waren mijn neven, ze zouden boodschappen gaan voor mijn oma. Mijn God.quote:
Banned.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Landysh is Zeliha?Wat is er met haar Bortecinem-account gebeurd?
Laten we maar spreken van een misverstandje..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pourquoi? Heeft ze ruzie gehad met AryaMehr ofzo?
Nee, kaas ruikt lekker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was iets met een Marokkaan die stonk.
HET WAS EEN MISCOMMUNICATIE, JONGEH!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Wacht, ik ga gissen... Ze vond o.us, de Marokkaan in kwestie, te verkaasd? Ofzo...![]()
En daarom stinkt hij? Nederlandse kaas stinkt niet, Franse wel. Houd je verkapte beledigingen maar voor je, hoor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Wacht, ik ga gissen... Ze vond o.us, de Marokkaan in kwestie, te verkaasd? Ofzo...![]()
Heb je tenenkaas wel eens geroken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Kaasgek zijnde vind ik kaas trouwens niet stinken. Zelfs de Franse niet.![]()
Nee, maar Danish Blue...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je tenenkaas wel eens geroken?
Jongen je bent er zelf onderdeel van. Die multicultikulquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
Juwelier doodgeschoten bij overval
Nou eens kijken of Geert zijn woord houdt en dit soort geweldpleging eens terugdringt. Dit is al de zoveelste keer dat het hier in de buurt tot geweldpleging leidt!
Multicultikul
Nee ik ben onderdeel van de multiculturele saamhorigheid. Groot verschil, Sinan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jongen je bent er zelf onderdeel van. Die multicultikul
Betere wereld begint bij jezelf.
Of nee wacht, kom we gaan overvallers aanpakken ipv andere culturen.
Waarom maak je anderhalf bord?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef Rookert het volgende:
Spaghetti
Ik had 1,5 bord gemaakt vanavond en daarnet andere helft opgegeten![]()
Lidwoorden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef Rookert het volgende:
Spaghetti
Ik had 1,5 bord gemaakt vanavond en daarnet andere helft opgegeten![]()
Waarom bewaar je anderhalf bordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat er nog zoveel spaghetti in het pak zat
Weet je hoe veel dat is, bovendien is dit meer genietenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom bewaar je anderhalf bordPleur dat er gewoon bij.
kom we gaan webcammenquote:
quote:
Heldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef IHVK het volgende:
Rutger:Meneer Wilders waar ligt de grens?
Wilders: Wat mij betreft bij België of Duitsland.
Was er iets aan de hand dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Oh jullie hebben het goedgemaakt Zel en ous . Tof
Oh, O.us had het al uitgelegd. Het was vijf minuten na dat akkefietje all goed eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef o.us het volgende:
Ze maakte een grapje, ik wist dat niet met mijn wisselvallige humorloze humeuren, nam 'm serieus mee naar FC, zij geband, iedereen wist dat het een grapje was, iedereen op mijn dak, ik veel spijt hebben natuurlijk omdat ze lief is, Zeliha en ik hebben 't uitgepraat over dat misverstand en vond 't uiteindelijk niet erg om gebanned te zijn omdat FOK!-verslaving.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:00 schreef Rookert het volgende:
Katy Perry in die nieuwe clip... het zou verboden moeten worden
Ze waren al uitverkocht. Dat viel ook wel te verwachten, iets gratis in Nederlandquote:
quote:
TMIquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef TheSituation het volgende:
[..]
![]()
mijn toetsenbord zit onder de fap..
Dit is een Nederlands forum. Engelse afkortingen gebruiken vind ik een regelrechte schande! Het is overigens "te veel informatie" net zoals dat het "te weinig informatie" is.quote:
ja hmmm he..quote:
wel je vingers wassen straks..quote:
Je spreekt de mooiste taal ter wereld al: Nederlands.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie het ook dat als je een taal hoort dat je denkt 'wat zou het gaaf zijn om dat te kunnen spreken![]()
'
Dat heb ik namelijk heel vaak.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je spreekt de mooiste taal ter wereld al: Nederlands. Duits.
![]()
Duits is een prachtige taal, wel jammer dat het een beetje besmet is geraakt door de linkse speeches van een bekende Oostenrijkse immigrant.quote:
Geef toe dat je eigenlijk vol bewondering bent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:39 schreef IHVK het volgende:+1
Immigranten + links de schuld geven van Hitler. Twee vliegen in één klap. Knap hoor.
Ik alleen als Berlusconi weer praat met zijn lulquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:44 schreef IHVK het volgende:
Frans en Spaans zijn ook mooi.
Italiaans heb ik een hekel aan.
Ja was ik maar zo rechts en ad rem!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geef toe dat je eigenlijk vol bewondering bent.
jealous MoFoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:57 schreef msnk het volgende:
Het erge is is dat Ayca wel geniet van al die aandacht
En wat weet ik nou niet?
Ik heb maar 6uurtjes geslapen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:02 schreef IHVK het volgende:
Ik sliep om 9 uur gisteren en ben nu wakker en weet niet wat ik moet doen
wat heb je die andere twee uurtjes gedaanquote:
Nee BlueBloodquote:
Sananequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:00 schreef TheSituation het volgende:
[..]
wat heb je die andere twee uurtjes gedaan
Sana kim soruyoquote:
zo dacht ik er ook over iddquote:
nou ja zeg terbiyesizquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:04 schreef IHVK het volgende:
Ja leuk, doe eerst normaal tegen Ayça, anders ga ik niet praten over triviale dingen met jou zoals Simit Sarayi.
Ik denk dat jij beter langs de rosse buurt kan gaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:03 schreef TheSituation het volgende:
IHVK is die Simit Sarayi in Den Haag beetje zelfde als in Istanbul
misschien vandaag even langsgaan
ga ik ook..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter langs de rosse buurt kan gaan.
ja daar op de hoek heb ik vorige keer fantastische tijd gehad met een Trannyquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:12 schreef TheSituation het volgende:
[..]
ja daar op de hoek heb ik vorige keer fantastische tijd gehad met een Trannyde buren die joinden ook op het laatste moment
Zet hem op. Kick some ass.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:52 schreef IHVK het volgende:
Het is thuis weer tijd voor een discussie over de Islam.
Yeah!
Wie viert nu zijn overwinning?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:
Oh gelukkig hij duurde maar kort. Vrouwen en discussies is een recept voor drama
Weet je het wel zeker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:52 schreef IHVK het volgende:
Het is thuis weer tijd voor een discussie over de Islam.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:25 schreef Ayca het volgende:
Mensen die zeuren in de sauna/stoombad dat het warm is._!
Eens. De drie musketiers snappen dat duidelijk ook goed, er zit bijna geen vrouw in het kabinet, behalve de obligate vrouwelijke verkeersminister.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet discussiëren met vrouwen, komt alleen maar ellende van.
Echtquote:
Stem SGP!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Eens. De drie musketiers snappen dat duidelijk ook goed, er zit bijna geen vrouw in het kabinet, behalve de obligate vrouwelijke verkeersminister.
Terechte actie. Duidelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt
'achhh het is zooo warrrum '![]()
Later begon een vriendin ook.Toen heb ik een slok van mijn water genomen (die nog wel koud was
) en het naar haar gespuugd
![]()
Toen was ze wel stil btw. lol
Kranten lezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:57 schreef IHVK het volgende:
Msnk , gebruik je verstand, lees een krant.
Jongen je mag zeggen wat je wil, je stelt alleen domme vragen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:58 schreef msnk het volgende:
Oh nee, iemand maakt garpjuhz over God. Snel, zeg er wat van.
Nou meneer de ik-stel-geen-domme-vragen, ik vind anders dat ik best interessante vraagstukken stelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jongen je mag zeggen wat je wil, je stelt alleen domme vragen.
Ben je al zo goed geintegreerd dat je vindt dat er wijd en zijd SGP gestemd moet wordenquote:
Integratie gone bad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je al zo goed geintegreerd dat je vindt dat er wijd en zijd SGP gestemd moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |