quote:
Heb je Brides from Hell wel eens gezien? Zo'n Amerikaans programma. Als je als man met zo'n monster/duivel bent getrouwd dan is dat toch ook wel een beetje een faalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef Landysh het volgende:
Die trouw programma's op Turkse TV zijn echt faal. En als je nog maar twintig en mooi bent, en je helemaal uit Azerbaycan komt om mee te doen aan zo'n programma, dan heb je toch echt een faal leven.
[..]
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Rookert het volgende:
Ous is alles koek en ei met je vriendin?
Ohhh, gebruiken bontkraagjes daarom zo vaak de vriendelijke expressie "kankajongen" if "kankawijf". En Hagenezen hebben het zeker van Turkse immigranten overgenomenquote:
Hear Hearquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef Landysh het volgende:
Die trouw programma's op Turkse TV zijn echt faal. En als je nog maar twintig en mooi bent, en je helemaal uit Azerbaycan komt om mee te doen aan zo'n programma, dan heb je toch echt een faal leven.
[..]
![]()
Ben jij de enige man in huis of zo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:06 schreef IHVK het volgende:
Oh er is weer een eng insectje, Sinan moet weer helpen.
Ja op dit tijdstip wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij de enige man in huis of zo?
Hebben jullie wel eens een muis in huis gehad? Dat is pas lachen, maar wel slecht voor je gehoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
En hij mag niet dood door, dat is zielig.
In Egypte heb je ratten zo groot als je onderarm. Geen idee of die aan je tenen knabbelen, maar het lijkt mij niet echt fijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
Ik had wel gehoor dat ratten ook soms aan je tenen knabbelen enzo. Is dit waar?
Verschillende bedrijven in de oliebizniz.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
Echt he, allemaal tegengestelde adviezen ook.
Waar ga je solliciteren?
Kapitalistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verschillende bedrijven in de oliebizniz.
Naissquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verschillende bedrijven in de oliebizniz.
Is er iets dat Kayseri níet kanquote:Dikkere mannen houden het langer uit in bed terwijl magere seksegenoten eerder vroegtijdig klaarkomen. Onderzoekers stelden vast dat het vrouwelijk sekshormoon, oestradiol genaamd,daar een grote rol bij speelt. Het onderzoek, uitgevoerd aan de Erciyes University in Turkije
Op school, hoezo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze staan anders mooi derde hoor
En waar was jij 11:00 vanmorgen?
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
Juwelier doodgeschoten bij overval
Nou eens kijken of Geert zijn woord houdt en dit soort geweldpleging eens terugdringt. Dit is al de zoveelste keer dat het hier in de buurt tot geweldpleging leidt!
Multicultikul
Het waren mijn neven, ze zouden boodschappen gaan voor mijn oma. Mijn God.quote:
Banned.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Landysh is Zeliha?Wat is er met haar Bortecinem-account gebeurd?
Laten we maar spreken van een misverstandje..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pourquoi? Heeft ze ruzie gehad met AryaMehr ofzo?
Nee, kaas ruikt lekker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was iets met een Marokkaan die stonk.
HET WAS EEN MISCOMMUNICATIE, JONGEH!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Wacht, ik ga gissen... Ze vond o.us, de Marokkaan in kwestie, te verkaasd? Ofzo...![]()
En daarom stinkt hij? Nederlandse kaas stinkt niet, Franse wel. Houd je verkapte beledigingen maar voor je, hoor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Wacht, ik ga gissen... Ze vond o.us, de Marokkaan in kwestie, te verkaasd? Ofzo...![]()
Heb je tenenkaas wel eens geroken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Kaasgek zijnde vind ik kaas trouwens niet stinken. Zelfs de Franse niet.![]()
Nee, maar Danish Blue...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je tenenkaas wel eens geroken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |