Ik vind het altijd leuk dat mijn kinderen zo goed stil kunnen zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:54 schreef DaMart het volgende:
Dat is nieuw, een conducteur die via de intercom uitlegt hoe de stiltecoupé werkt.
Ook van mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck [ afbeelding ]
Sterkte bij de cardioloog vandaag.
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk dat mijn kinderen zo goed stil kunnen zijn
(als er geen plaats is in de trein nemen we weleens een stiltecoupe)
Moggu
Boekenmarkt op school, ben benieuwd of de kindjes een of meer boeken mee naar huis nemen.
Dat schoonheidquote:
DHV? IBM?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:07 schreef TJDoornbos het volgende:
leuk van die systeembeheerders die in Kaboekarebenga zitten en het probleem bevind zich in zeg Eindhoven............wat een faalmensen.
jammerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is er weer vandoor
geen tijd om koffie te leuten![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
Heeft er iemand een potje energie voor mij?
schoonheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen...![]()
Ik heb bijna geen tijd vandaag voor jullie
Ik ben al gemarteld bij de fysio, en ik moet zo kind wegbrengen naar vriendin en dan autorijden
succes met rijdenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is er weer vandoor
geen tijd om koffie te leuten![]()
suikerbureaubladbabequote:
quote:
Je hebt gelijk, ik houd mn mond alquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als man kan ik daar beter over oordelen dan jijzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Hey Wokquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als man kan ik daar beter over oordelen dan jijzelf
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik houd mn mond alheel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
trevquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
Een beetje op je teentjes getrapt?
Dat is wel een probleem jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trev![]()
nee hoor, maar knappe vrouwen die zichzelf niet knap vinden
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trev![]()
nee hoor, maar knappe vrouwen die zichzelf niet knap vinden
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Ado ook zo lief daarin, die denkt altijd dat alle mannen naar me kijken en me willen enzoDat is lief en onrealistisch waar
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je wat te doen......
ohw wacht, ik was al bezet
Is iedereen bang van katten ofzo... dat het al een kwartier stil is... sinds de post van JBquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Lenny
[ afbeelding ]
en Amy
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat je dat spannend vindt ja, maar komt vast goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak bij MW en ik heb nu al een half uur de hik![]()
Dat heeft niets met elkaar te maken, maar ik wilde het toch allebei melden.
En ik heb zin in Sinterklaas, voor iedereen iets kleins halen en een gedichtje maken, alleen wel handig om eerst te weten wie er komen dan
sorry, ik moest even een interne cursus volgen en een assessment doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is iedereen bang van katten ofzo... dat het al een kwartier stil is... sinds de post van JB
goedemorgen Marijkjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat spannend vindt ja, maar komt vast goed
Jij komt ook?![]()
![]()
![]()
Leuk!
Succes straks!quote:
Goedemorgen Wokjequote:
heb je hem nu weer stuk gemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Wokje![]()
Ik was zo moe vanochtend dat ik de wekker uitgedrukt heb en pas 2 en een half uur later wakker werdDus nu maar eens ontbijten en pc fixen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg koffie van een lieve meneer
Gisteren was het gebeurd hequote:
Ik kreeg koffie van een lieve mevrouwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Zooooo leuk!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's lief!
Hoe was je eerste dag gister meis?
[..]
Gisteren was het gebeurd heToen heb je me nog op je schouders genomen
En nu ga ik em pas fixen
o, dat videokaart probleempjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gisteren was het gebeurd heToen heb je me nog op je schouders genomen
En nu ga ik em pas fixen
ik moet zelf koffie halenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kreeg koffie van een lieve mevrouw
En er staan kruidnoten voor mn neus...zo lastig om daar vanaf te blijven...
Gelukkig dat het leuk wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zooooo leuk!
En vermoeiend![]()
Gaan wij morgen nog zwemmen?
Wat een grub probleem werd wat ik dus niet gefixt krijgquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, dat videokaart probleempje![]()
[..]
ik moet zelf koffie halen
Guten Morgen Liebchenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat spannend vindt ja, maar komt vast goed
Jij komt ook?![]()
![]()
![]()
Leuk!
Muckie!quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen liebchenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen.
Mail gelezen? Linkje geklikt? Hallo gepost?
Nu welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen liebchen
Mail gelezen, linkje geklikt nog niets gepost want kut pc....
Ja, want die pc wordt niets de komende dagen denk ikquote:
Had grub her-geïnstalleerd, maar dat werkte niet... Kan via chmod niet de rechten veranderen omdat ik de map die ik wil veranderen qua locatie niet kan vindenquote:
Mogge OAquote:
Net te laatquote:
gfquote:
MDquote:
quote:
Germ.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren toch iets verkeerd gedaan het lijkt wel of ik een paar gekneusde ribben heb
hoi en doei lovelyquote:
als ik nou wist waar het door komtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Germ.
Zelf heb ik ook wel behoefte aan een warm bad, of warme kompressen voor mijn rug/schouders/nek...
pff...
He bah! Wat doettie dan (niet) ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had grub her-geïnstalleerd, maar dat werkte niet... Kan via chmod niet de rechten veranderen omdat ik de map die ik wil veranderen qua locatie niet kan vindenDaardoor kan ik em ook niet als root verplaatsen, want weet de locatie niet. En grub aanpassen lukt me ook niet. Kortom: I'm so screwed!!
quote:[..]
Mogge OA Chef![]()
Als ik m'n pc boot dan krijg ik grub error 22, een typefout in grub. Dus grub opnieuw geïnstalleerd en proberen aan te passen, maar als ik het grub bestand open om aan te passen zie ik nietsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah! Wat doettie dan (niet) ?
En om wat voor bestandjes / directory gaat het? Juiste harddiskpartitie wel gemount?
[..]
Een jaar geleden zei hij nog chef tegen mij, dus over een jaar zegt hij chef tegen jouquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, trueMaar jij bent dan toch ook mijn chef?
solquote:
sinds wanneer heb jij een tagje marijkequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik m'n pc boot dan krijg ik grub error 22, een typefout in grub. Dus grub opnieuw geïnstalleerd en proberen aan te passen, maar als ik het grub bestand open om aan te passen zie ik nietsGeen tekst niets...
En het gaat om m'n marijke home map, die zit normaal onder /home/marijke, maar nu is de hdd waar mijn home op staat gemount met een andere naam, dus dan heb ik /media/hdd naam/marijke Maar dan zegt ie dat marijke niet bestaat... Dus
Klinkt als een uitdagingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Een jaar geleden zei hij nog chef tegen mij, dus over een jaar zegt hij chef tegen jou
Gisteravondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een tagje marijke
Hey GFquote:
proficiatquote:
weer 1 uit de KSC kweekvijfertquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een uitdaging![]()
Maar eerst maar eens berichtjes submitten he
[..]
Gisteravond
iddquote:
zodra jij dat bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
wanneer wordt jij crew wok?
idem bij ikkequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zodra jij dat bent
overigens zal dat geen ftontpage functie worten med mijn spelkunste![]()
graag gedaanquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar eerst maar eens berichtjes submitten he
[..]
Gisteravond
daarom ben jij ook gestoptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
maar de SPO-crew is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan de FP-crew toch?
muck?quote:
nee geen Muck. Zij heeft me er juist nog tijdje bijgehouden terwijl ik weinig/geen tijd heb ivm ziekte van mn pa.quote:
* wel.o.k telt aantal spo leden en fp ledenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
maar de SPO-crew is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan de FP-crew toch?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee geen Muck. Zij heeft me er juist nog tijdje bijgehouden terwijl ik weinig/geen tijd heb ivm ziekte van mn pa.
ik vind mod leukerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k telt aantal spo leden en fp leden
ik vind fp-crew leuker
Dus.... Ehm... Over een jaar zit ik onder de duimquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Een jaar geleden zei hij nog chef tegen mij, dus over een jaar zegt hij chef tegen jou
Moet je met naatje praten, die vindt dat ookquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus.... Ehm... Over een jaar zit ik onder de duim?
asbestkanker dus ja dat is vrij klote.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeft je vader als ik vragen mag?
Oh man, dat is echt super klote!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
asbestkanker dus ja dat is vrij klote.
life is a bitchquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh man, dat is echt super klote!![]()
![]()
Ja alleen hij geeft niet toequote:Gaat het al erg slecht met hem?
He bah. Toch niet Grub 2 hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik m'n pc boot dan krijg ik grub error 22, een typefout in grub. Dus grub opnieuw geïnstalleerd en proberen aan te passen, maar als ik het grub bestand open om aan te passen zie ik nietsGeen tekst niets...
En het gaat om m'n marijke home map, die zit normaal onder /home/marijke, maar nu is de hdd waar mijn home op staat gemount met een andere naam, dus dan heb ik /media/hdd naam/marijke Maar dan zegt ie dat marijke niet bestaat... Dus
Feitelijk betekent het dat je dan of een stapje(s) hebt teruggedaan, of dat Marijke admin is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus.... Ehm... Over een jaar zit ik onder de duim?
Oeh, da's wel lastig...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
life is a bitch
[..]
Ja alleen hij geeft niet toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |