Ja. Nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman zou het ook niet erg vinden als A naast me op de bank zat, met een potje thee en wat toastjes zalm ofzo
en dan lekker klef een leuke film kijken ofzoVoorlopig is het allemaal nog wishful thinkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik krijg er jeuk bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, ik zou er zo voor tekenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voorlopig is het allemaal nog wishful thinking
Jajajajajajaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Jouw tijd komt nog P.. echt.. en dan worden wij bijkans misselijk van al je kleffe posts![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh ik heb zo'n zin in de nieuwe bank!!Ik hoop echt dat in de kerstvakantie we heerlijk filmpjes kunnen kijken op dat ding
En mijn moeder wilde komen dan, en die past er dan gewoon makkelijk bij
En dan gaan we lekker StarTrek kijken
![]()
welke star trek?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh ik heb zo'n zin in de nieuwe bank!!Ik hoop echt dat in de kerstvakantie we heerlijk filmpjes kunnen kijken op dat ding
En mijn moeder wilde komen dan, en die past er dan gewoon makkelijk bij
En dan gaan we lekker StarTrek kijken
![]()
Mijn moeder en ik hebben van het weekend erg moeten lachen om StarTrek inside jokesquote:
Die vooralquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9
ent
mov?
Leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben van het weekend erg moeten lachen om StarTrek inside jokesWe missen allebei iemand om daarover mee te praten en geinen.. Ik denk dat ik toch maar gewoon de dvdbox van TNG ga aanschaffen binnenkort
![]()
Pas ik weer niet in je lijsjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:
welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9
ent
mov?
Steer checkt da park stadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ga ff een rondje lopen hier door de straten, brb
Is leuk!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef flying-dutchman het volgende:
deep shit 9 is de enige die ik niet heb. Wanneer ze op bluray uitkomen scoor ik ze alsnog
En wij hebben het straatje waar Steer nu woont even opgezocht in Google Maps.quote:
Blijft geinig dat dat kanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En wij hebben het straatje waar Steer nu woont even opgezocht in Google Maps.
Als je geen moeite hebt met het ontbreken van ondertitels, doet Play het goedkoperquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is leuk!!
Maar ik begin met TNG.. bijna 50,- / seizoen is wel veel. Maar vast wel iets goedkoper te verkrijgen natuurlijk, maar ga nu ff van BOL prijzen uit
Nja.. vind het toch wel handig.. ben lui somsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je geen moeite hebt met het ontbreken van ondertitels, doet Play het goedkoper15 pond incl. bezorgen per seizoen: http://www.play.com/DVD/D(...)eason-4/Product.html
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef LieLie het volgende:
![]()
Pillars of the earth is ook wel een leuke serie
Heb je het boek ook gelezen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMoet ik nog kijken
Wel gedownload
Oeh ja! Die boeken wil ik eerst aanschaffen en lezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef LieLie het volgende:![]()
Pillars of the earth is ook wel een leuke serie
Duh! De Kathedraal!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh ja! Die boeken wil ik eerst aanschaffen en lezen
Dat is de 1e dacht ik jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
En Brug naar de Hemel! (of heet die eerste nou zo bij de nieuwe namen)
kan jij trouwens lwaxanna troy uitstaan.. voor mij is de vrouw van gene roddenberry reden genoeg om die ep te skippen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is leuk!!
Maar ik begin met TNG.. bijna 50,- / seizoen is wel veel. Maar vast wel iets goedkoper te verkrijgen natuurlijk, maar ga nu ff van BOL prijzen uit
Ik hou van dikke boekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
2200 pagina's samen, en niet 1 teveel!
Maar de serie heet Pilaren van de Aarde.quote:
wahaha precies andersom hier.. Qquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kan jij trouwens lwaxanna troy uitstaan.. voor mij is de vrouw van gene roddenberry reden genoeg om die ep te skippen.
maar Q vind ik toch echt geweldig!
Oh dat kan ook!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar de serie heet Pilaren van de Aarde.
Is dat dan niet deel 1?
En dat de tweede Brug naar de Hemel is?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wahaha precies andersom hier.. Q![]()
Kan die man in andere series/films dus ook niet meer uitstaan
Wat een naar wezen is dat met zijn flauwe grappen een beetje Picard pesten en zo
![]()
![]()
Ja he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik ook, tenzij ik aan het verhuizen ben
Ik kan heel goed dikke boeken lezen in bedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb ze nu als e-book, dat was achteraf wel makkelijk geweest voor het lezen in bed
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat kan ook!!
Ik wil iig de boxsetboxsets zijn stoer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan heel goed dikke boeken lezen in bedLijkt me makkelijker zelfs dan zo'n dun dingetje..
vandaag een beetje door me rug gegaan vanwege de kookboeken doosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja he?Wij moesten twee aanhangers vol verkassen.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
En Brug naar de Hemel! (of heet die eerste nou zo bij de nieuwe namen)
ja maar dat is misbruik maken van mijn knopjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Brr een naamtopicgelukkig gebeurt mij dat niet zo vaak
![]()
maarre, je kan m toch zelf editten?
Omdat je een toffe meid bentquote:
Ja, dat is deel 1. En toen kwam deel 2. En in de set heeft deel 1 toen een nieuwe naam gekregen. Die blijkbaar beter bij deel 2 paste oidquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet ik veelIk ken het als De Kathedraal. Dat is het eerste deel iig
Met Tom Builder en Jack Jackson en Alina
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef DarkElf het volgende:
ah P jouw tijd met walgelijk kusjeknuffelkroelposts komt nog wel en als je dan kleffe TT's maakt dan verander ik ze gewoon naar iets minder klefs
Ja. Niet doen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja maar dat is misbruik maken van mijn knopjes
Ze hebben de naam beter vertaaldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat is deel 1. En toen kwam deel 2. En in de set heeft deel 1 toen een nieuwe naam gekregen. Die blijkbaar beter bij deel 2 paste oid
Net op tijd deze post, ik wilde net je TT veranderen maar nu zal ik hem laten staanquote:
Stargate vind ik minder tof dan Star Trek eigenlijk welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef flying-dutchman het volgende:
ik heb trouwens ook stargate compleet op dvd sg1 en sga
Vinnik niet zo heel erg leuk.. Ik zit steeds maar te wachten tot Mcgyver met een kauwgompje, paperclip en dennenappel een bom maakt, maar dat gebeurt steeds maar nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef flying-dutchman het volgende:
ik heb trouwens ook stargate compleet op dvd sg1 en sga
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Net op tijd deze post, ik wilde net je TT veranderen maar nu zal ik hem laten staan
donequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar je mag dat enge, er wel uithalen als je wil hoor
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef LieLie het volgende:
Mijn liefje slaakt hier een latijnse kreet oid uit over mensen die denken dat een e-reader niet handig is
Ennnn dat heeft te maken met een e-reader wat precies??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je bent historicus of je bent het niet![]()
Hij zei: zalig zijn de armzaligen van geest, geloof ik
Dat je het vast wel handig vind als je het hebt geprobeerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ennnn dat heeft te maken met een e-reader wat precies??![]()
![]()
Juist van een historicus verwacht ik dat hij een boek wel kan waarderen![]()
Je hebt ze gezien, het is ook wel een praktische oplossingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ennnn dat heeft te maken met een e-reader wat precies??![]()
![]()
Juist van een historicus verwacht ik dat hij een boek wel kan waarderen![]()
Vast.. maar ik vraag het me afquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat je het vast wel handig vind als je het hebt geprobeerd
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:slapen.. eerst even lezen (in een boek
)
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
http://scentz.nl/page.cgi?p=home![]()
10 meter verderop om de hoek
![]()
![]()
Stomme mensen hier op fok hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben n beetje fokmoe dus vandaar dat ik hier weinig te vinden ben/zal zijn
Ga een beetje uitrusten van FOK danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben n beetje fokmoe dus vandaar dat ik hier weinig te vinden ben/zal zijn
Misschien kun je het beter opbakken en morgen ff opwarmen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef rijsttafel het volgende:
Mensjes!
Net had ik honger, dus mais/komkommerpannekoekjes met tomaten/korianderpasta salsa gemaakt, lekker, maar het was wat teveelKan ik beslag in de koelkast een dagje bewaren?
nee iets met ontdigitaliseren enzo, altijd dat nutteloze gefok. ik ga nu gewoon boeken lezen en andere sociae dingenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee iets met ontdigitaliseren enzo, altijd dat nutteloze gefok. ik ga nu gewoon boeken lezen en andere sociae dingen
hoort boek lezen bij sociale dingen? Tot ziens MeMo! Laat je niet gek makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee iets met ontdigitaliseren enzo, altijd dat nutteloze gefok. ik ga nu gewoon boeken lezen en andere sociae dingen
Ow, handigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef Aure het volgende:
Hahahaha mijn nieuwe huisgenootje heeft mn afwas gedaan. Die moet ik houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |