Ja. Nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman zou het ook niet erg vinden als A naast me op de bank zat, met een potje thee en wat toastjes zalm ofzo
en dan lekker klef een leuke film kijken ofzoVoorlopig is het allemaal nog wishful thinkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik krijg er jeuk bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, ik zou er zo voor tekenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voorlopig is het allemaal nog wishful thinking
Jajajajajajaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Jouw tijd komt nog P.. echt.. en dan worden wij bijkans misselijk van al je kleffe posts![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh ik heb zo'n zin in de nieuwe bank!!Ik hoop echt dat in de kerstvakantie we heerlijk filmpjes kunnen kijken op dat ding
En mijn moeder wilde komen dan, en die past er dan gewoon makkelijk bij
En dan gaan we lekker StarTrek kijken
![]()
welke star trek?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh ik heb zo'n zin in de nieuwe bank!!Ik hoop echt dat in de kerstvakantie we heerlijk filmpjes kunnen kijken op dat ding
En mijn moeder wilde komen dan, en die past er dan gewoon makkelijk bij
En dan gaan we lekker StarTrek kijken
![]()
Mijn moeder en ik hebben van het weekend erg moeten lachen om StarTrek inside jokesquote:
Die vooralquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9
ent
mov?
Leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben van het weekend erg moeten lachen om StarTrek inside jokesWe missen allebei iemand om daarover mee te praten en geinen.. Ik denk dat ik toch maar gewoon de dvdbox van TNG ga aanschaffen binnenkort
![]()
Pas ik weer niet in je lijsjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:
welke star trek?
tos
tas
tng
voy
ds9
ent
mov?
Steer checkt da park stadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ga ff een rondje lopen hier door de straten, brb
Is leuk!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef flying-dutchman het volgende:
deep shit 9 is de enige die ik niet heb. Wanneer ze op bluray uitkomen scoor ik ze alsnog
En wij hebben het straatje waar Steer nu woont even opgezocht in Google Maps.quote:
Blijft geinig dat dat kanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En wij hebben het straatje waar Steer nu woont even opgezocht in Google Maps.
Als je geen moeite hebt met het ontbreken van ondertitels, doet Play het goedkoperquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is leuk!!
Maar ik begin met TNG.. bijna 50,- / seizoen is wel veel. Maar vast wel iets goedkoper te verkrijgen natuurlijk, maar ga nu ff van BOL prijzen uit
Nja.. vind het toch wel handig.. ben lui somsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je geen moeite hebt met het ontbreken van ondertitels, doet Play het goedkoper15 pond incl. bezorgen per seizoen: http://www.play.com/DVD/D(...)eason-4/Product.html
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef LieLie het volgende:
![]()
Pillars of the earth is ook wel een leuke serie
Heb je het boek ook gelezen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMoet ik nog kijken
Wel gedownload
Oeh ja! Die boeken wil ik eerst aanschaffen en lezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef LieLie het volgende:![]()
Pillars of the earth is ook wel een leuke serie
Duh! De Kathedraal!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh ja! Die boeken wil ik eerst aanschaffen en lezen
Dat is de 1e dacht ik jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
En Brug naar de Hemel! (of heet die eerste nou zo bij de nieuwe namen)
kan jij trouwens lwaxanna troy uitstaan.. voor mij is de vrouw van gene roddenberry reden genoeg om die ep te skippen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is leuk!!
Maar ik begin met TNG.. bijna 50,- / seizoen is wel veel. Maar vast wel iets goedkoper te verkrijgen natuurlijk, maar ga nu ff van BOL prijzen uit
Ik hou van dikke boekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
2200 pagina's samen, en niet 1 teveel!
Maar de serie heet Pilaren van de Aarde.quote:
wahaha precies andersom hier.. Qquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kan jij trouwens lwaxanna troy uitstaan.. voor mij is de vrouw van gene roddenberry reden genoeg om die ep te skippen.
maar Q vind ik toch echt geweldig!
Oh dat kan ook!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar de serie heet Pilaren van de Aarde.
Is dat dan niet deel 1?
En dat de tweede Brug naar de Hemel is?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wahaha precies andersom hier.. Q![]()
Kan die man in andere series/films dus ook niet meer uitstaan
Wat een naar wezen is dat met zijn flauwe grappen een beetje Picard pesten en zo
![]()
![]()
Ja he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik ook, tenzij ik aan het verhuizen ben
Ik kan heel goed dikke boeken lezen in bedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb ze nu als e-book, dat was achteraf wel makkelijk geweest voor het lezen in bed
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat kan ook!!
Ik wil iig de boxsetboxsets zijn stoer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan heel goed dikke boeken lezen in bedLijkt me makkelijker zelfs dan zo'n dun dingetje..
vandaag een beetje door me rug gegaan vanwege de kookboeken doosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja he?Wij moesten twee aanhangers vol verkassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |