Dank, dank, dank, oud 020 zeikwijfquote:
Kijk zo ken ik me weerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dank, dank, dank, oud 020 zeikwijf
Das jou schuld toch, die drama panda is net Disana met haar gezeik over topics openen.quote:
Pietje is zo nu en dan net een olifant in een porseleinkast, hoe die met de gevoelens van mensen omgaat, ... och, och, ochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Das jou schuld toch, die drama panda is net Disana met haar gezeik over topics openen.
Ja iid kleuterklas gedoequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
das toch niet de reden waarom Ian weg blijft? Misschien is hij het gezeur hier gewoon ff zat...hebben we allemaal weleens
Nee niet meer nu heb ik die heks weggejaagd.quote:
Da's de kleinzoon, jahquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar is de verloren zoon![]()
...Jian is echt helderziend
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Pietje is zo nu en dan net een olifant in een porseleinkast, hoe die met de gevoelens van mensen omgaat, ... och, och, och
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nou een rel met Teun uit te lokken
Teun was de zoon en Ian dan de kleinzoon en ........ laat ook maar, ik ben een echt vredestichter hè, iedereen weer terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ik had het over de opa van die kleinzoon...dat jij daar teun van maakt is weer ronduit beledigend voor teun.....
Ja ook maar het gaat niet om jouquote:
Als je hier in de buurt had gewoon, dan had D_K vast een bordje boerenkool met je willen delenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun was de zoon en Ian dan de kleinzoon en ........ laat ook maar, ik ben een echt vredestichter hè, iedereen weer terug
Ik probeer juist het fundament van deze theeclub te versterkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
Jian Jian Jian...waar ben je toch mee bezig![]()
Deze toch al op drijfzand gebaseerde SC kapot aan het maken...Nou? Nou?
Oooh lekker.. Hema worst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je hier in de buurt had gewoon, dan had D_K vast een bordje boerenkool met je willen delen![]()
Denk ik....
Nee joh....die komt wel weer terug...die is vast eten ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oooh lekker.. Hema worst.
Heb ik die troela Heks nou echt weggejaagd.
Ik vind thee niet lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik probeer juist het fundament van deze theeclub te versterken
Ja..trutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver, moet ik weer een campagne opstarten voor Haks. Je kan ook niet iedereen zo blunt benaderen Soury, je lijkt gvd Pietje wel zo nu en danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Open een topic ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Godver, moet ik weer een campagne opstarten voor Haks. Je kan ook niet iedereen zo blunt benaderen Soury, je lijkt gvd Pietje wel zo nu en dan
Wacht maar totdat jij 48 bent, dan pak je het ook allemaal niet meer in één keer op, al die kruisverbanden tussen de verschillen mensenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je nu voor de 2e keer alles bijgelezen, dat is een beetje veel eer.
Ach, Soury meent het allemaal niet zo, die heeft een goed hart, uiteindelijk wel, als ze klaar is met mopperen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe lekker zelf; 301 spijtbetuigingen aan Heksje is misschien wel een leuke titel
Wat je zegt ben jezelfquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:39 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdegatver, wat een geil slijmtopic is dit![]()
De WB's vliegen weer om de oren
Als ik die muis een schuldcomplex aan kan lullen zal ik het niet laten, maar het zal wel vergeefse moeite zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach, Soury meent het allemaal niet zo, die heeft een goed hart, uiteindelijk wel, als ze klaar is met mopperen.![]()
Bovendien zijn het Amsterdammers onder elkaar, dat kan wel tegen een stootje![]()
[ afbeelding ]
Ben bang van wel, die rampetampt overal overheen en kijkt nooit meet terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik die muis een schuldcomplex aan kan lullen zal ik het niet laten, maar het zal wel vergeefse moeite zijn
Die Souryquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben bang van wel, die rampetampt overal overheen en kijkt nooit meet terug
oh dan mag ik niet ontbrekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik probeer juist het fundament van deze theeclub te versterken
Zit je nu in het verkeerde topic te posten Piet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitstel van executie, wat een lopende reclamezuil.
Ja, zit ook te kijken, 1 reclamespot is het. De mensen waar het om gaat figureren. Die scene in het hotel , kijk ons eens gastvrij zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitstel van executie, wat een lopende reclamezuil.
ja mooi nummerquote:
Ja echt alles draait om de reclame, geen enkele diepgang in 'de situatie' waar 't programma toch om draait (dacht ik).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zit ook te kijken, 1 reclamespot is het. De mensen waar het om gaat figureren. Die scene in het hotel , kijk ons eens gastvrij zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |