abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_87560777
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:34 schreef ReWout het volgende:

[..]

Dat dit ooit heeft kunnen gebeuren op nog maar 2 dag reizen vanuit Nederland. :N
2 dagen :P ?

24 uur ben je er al.

Maar het is idd verschrikkelijk, het is niet een zo gek lang geleden.

Bijvoorbeeld ook als een moeder met een baby op de straat liep en ze kwam Servische soldaten tegen zeiden ze tegen die moeder leg je baby op de straat of we schieten jullie beide dood. Dus zei doet dat gaat de Servische lopen stampen op de baby voor moeders ogen, alle organen kwamen er via de gaten eruit.

Mijn moeder heeft veel meer verhalen.

Rennend tusesn de sniper kogels die vanuit de bergen aan het schieten waren, granaat in ons huis hele huis de fik in.

Achja.. Sarajevo mijn geboorteplaats ziet er nu wel veel mooier uit, paar high-tech gebouwen. Luxe hotels, ben er blij mee! :D

"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_87561211
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 01:35 schreef TheGaffer het volgende:
Beslan, Ruslands strijd tegen het Islamitische extremisme
[ afbeelding ]
Van al die Beslan foto's kan ik spontaan gaan huilen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_87562083
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:06 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

2 dagen :P ?

24 uur ben je er al.

Maar het is idd verschrikkelijk, het is niet een zo gek lang geleden.

Bijvoorbeeld ook als een moeder met een baby op de straat liep en ze kwam Servische soldaten tegen zeiden ze tegen die moeder leg je baby op de straat of we schieten jullie beide dood. Dus zei doet dat gaat de Servische lopen stampen op de baby voor moeders ogen, alle organen kwamen er via de gaten eruit.

Mijn moeder heeft veel meer verhalen.

Rennend tusesn de sniper kogels die vanuit de bergen aan het schieten waren, granaat in ons huis hele huis de fik in.

Achja.. Sarajevo mijn geboorteplaats ziet er nu wel veel mooier uit, paar high-tech gebouwen. Luxe hotels, ben er blij mee! :D

[ afbeelding ]
Tering, dat filmpje 1 pagina terug heeft mij ook flink laten rillen..
Ik ben zelf ook 50% Servisch, maar ben in Nederland geboren.. Mijn opa en oma zijn ook ruim voor de oorlog al in Frankrijk gaan wonen.
Ik weet dus echt bijna niks over heel die oorlog..
Mijn vader heeft er ook nooit iets over verteld..
Is die haat tussen de verschillende volken er nog steeds?
Weet iemand misschien een neutrale documentaire hierover die ik zeker gezien moet hebben?
404 - Not Found
pi_87564644

gordon en toyboy bij de begrafenis van zijn moeder.
Chickz Rule!!!!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:33:52 #255
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87564860
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:06 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

2 dagen :P ?

24 uur ben je er al.

Maar het is idd verschrikkelijk, het is niet een zo gek lang geleden.

Bijvoorbeeld ook als een moeder met een baby op de straat liep en ze kwam Servische soldaten tegen zeiden ze tegen die moeder leg je baby op de straat of we schieten jullie beide dood. Dus zei doet dat gaat de Servische lopen stampen op de baby voor moeders ogen, alle organen kwamen er via de gaten eruit.

Mijn moeder heeft veel meer verhalen.

Rennend tusesn de sniper kogels die vanuit de bergen aan het schieten waren, granaat in ons huis hele huis de fik in.

Achja.. Sarajevo mijn geboorteplaats ziet er nu wel veel mooier uit, paar high-tech gebouwen. Luxe hotels, ben er blij mee! :D

[ afbeelding ]
Dit hele topic heb ik nog helemaal niets gevoeld, geen enkele emotie, eerlijk waar. Maar toen ik dit las werd ik boos. Ik krijg de neiging een internet-held reactie te plaatsen maar fuck it, als soldaten tot zo iets in staat zijn zou ik ze geen eens kwaad meer kunnen doen, die voelen niets.
pi_87565545
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:02 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Tering, dat filmpje 1 pagina terug heeft mij ook flink laten rillen..
Ik ben zelf ook 50% Servisch, maar ben in Nederland geboren.. Mijn opa en oma zijn ook ruim voor de oorlog al in Frankrijk gaan wonen.
Ik weet dus echt bijna niks over heel die oorlog..
Mijn vader heeft er ook nooit iets over verteld..
Is die haat tussen de verschillende volken er nog steeds?
Weet iemand misschien een neutrale documentaire hierover die ik zeker gezien moet hebben?
Ja tuurlijk de haat blijft, net zoals de Nederlanders en de Duitsers zo moet je het eigenlijk vergelijken. Maar er zijn ergere dingen gebeurt dan alleen over die baby.

Er waren concentratiekampen.
Niet te vergeten natuurlijk de ergste gebeurtenis "Srebrenica".
Nu is Servie niet meer machtig, ze hebben nog wel enige invloed op Bosnie zoals dat de paspoorten van Bosniers niks waard zijn. Mijn oom zei nog ik kan hem net zo goed verbranden, want je krijgt moeilijk een visum.

Maar Servie was eerst groter, nu heb je Montenegro en Kosovo bijv.

Het is niet zo dat er zo een haat is zoals hier in Nederland christen vs. moslim, sommige mensen natuurlijk wel van die nog steeds de Cetniks steunen. Maar Bosnie bestaat voor 50% uit moslims en de rest christen en orthodox.

Midden in Sarajevo staat ook een kerk. Alle geloven gaan daar in vrede met elkaar om.

Er zijn wel een aantal documentaires op YouTube maar ik weet niet echt een goede neutrale, je hebt wel wat films over de oorlog. Bijvoorbeeld dat filmpje wat ik posste zijn delen van de film Welcome to Sarajevo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Your_Business_Partner op 15-10-2010 15:01:16 ]
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_87565950
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Ja tuurlijk de haat blijft, net zoals de Nederlanders en de Duitsers zo moet je het eigenlijk vergelijken.
:?
quote:
Het is niet zo dat er zo een haat is zoals hier in Nederland christen vs. moslim,
:?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:15:16 #258
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_87566424
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Ja tuurlijk de haat blijft, net zoals de Nederlanders en de Duitsers zo moet je het eigenlijk vergelijken. Maar er zijn ergere dingen gebeurt dan alleen over die baby.

Er waren concentratiekampen. Niet te vergeten natuurlijk de ergste "Srebrenica".
Nu is Servie niet meer machtig, ze hebben nog wel enige invloed op Bosnie zoals dat de paspoorten van Bosniers niks waard zijn. Mijn oom zei nog ik kan hem net zo goed verbranden, want je krijgt moeilijk een visum.

Maar Servie was eerst groter, nu heb je Montenegro en Kosovo bijv.

Het is niet zo dat er zo een haat is zoals hier in Nederland christen vs. moslim, sommige mensen natuurlijk wel van die nog steeds de Cetniks steunen. Maar Bosnie bestaat voor 50% uit moslims en de rest christen en orthodox.

Midden in Sarajevo staat ook een kerk. Alle geloven gaan daar in vrede met elkaar om.

Er zijn wel een aantal documentaires op YouTube maar ik weet niet echt een goede neutrale, je hebt wel wat films over de oorlog. Bijvoorbeeld dat filmpje wat ik posste zijn delen van de film Welcome to Sarajevo.
Voor iemand die in Nederland woont begrijp je schrikwekkend weinig van dit land .... en van het land waar je blijkbaar vandaan komt.
Er is daar véél meer haat dan hier. Haat die zich om de zoveel decennia uit in oorlog en dat al eeuwen lang.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_87567286
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:26 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
gordon en toyboy bij de begrafenis van zijn moeder.
Sorry maar wat doet dit in dit topic? Het zijn allemaal historische gebeurtenissen of redelijk zware misstanden. En wat is er 'schokkend' aan iemand die huilt om z'n moeder (van 79 notabene) die is overleden?

Verder indrukwekkend topic idd. Bij heel wat foto's wel ff moeten slikken...
pi_87567655
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:26 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
gordon en toyboy bij de begrafenis van zijn moeder.
_O-
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:10:04 #261
299023 Voici
Ça me plaît
pi_87568124
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]



Sorry maar wat doet dit in dit topic? Het zijn allemaal historische gebeurtenissen of redelijk zware misstanden. En wat is er 'schokkend' aan iemand die huilt om z'n moeder (van 79 notabene) die is overleden?

Verder indrukwekkend topic idd. Bij heel wat foto's wel ff moeten slikken...
De OP sluit zo'n foto niet uit.
pi_87570028
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:26 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
gordon en toyboy bij de begrafenis van zijn moeder.
Oh come on.... :')
pi_87572384
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:26 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
gordon en toyboy bij de begrafenis van zijn moeder.
:')
pi_87573306
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Briljante documentaire over gezien. Indrukwekkend en angstaanjagend.
weet je de naam nog daarvan ?
pi_87573323
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:40 schreef James-Hetfield het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had, waren dat haar handen niet, maar van een familielid wat al overleden was van haar.
OMG ze zit dus eigenlijk bovenop een dood familielid. Arm meisje.
pi_87573396

RTL-verslaggever Jeroen Akkermans met zijn cameraman Stan Storimans na een aanslag in Georgië.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87573439
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Voor iemand die in Nederland woont begrijp je schrikwekkend weinig van dit land .... en van het land waar je blijkbaar vandaan komt.
Er is daar véél meer haat dan hier. Haat die zich om de zoveel decennia uit in oorlog en dat al eeuwen lang.
Ik begrijp genoeg van dit land uit het perspectief van een buitenlander. ;)

Tuurlijk is er daar haat maar het is niet zo dat de Servische Bosniers (christ) en de Bosniaks (moslim) elkaar afschieten of elkaar gaan haten als ze elkaar tegen komen. Dit is al vermindert omdat de mensen er niet voor gekozen hebben maar Milosevic, Karadzic en Mladic. Tuurlijk haat ik Serviers voor wat ze ons aan gedaan hebben en de Serviers ons haten omdat we moslim zijn maar dat hou je altijd.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:12:00 #268
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_87593532
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef djenneke het volgende:

[..]

Van al die Beslan foto's kan ik spontaan gaan huilen.
De emotie die is vastgelegd in die foto is overweldigend. Dat was toch 1 van de zwartste dagen van de mensheid.
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:34:06 #269
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_87638341
Een foto hoeft niet per se gruwelijk te zijn om indrukwekkend te zijn

Dagmijnbouw in Garzweiler (google er eens op en zie welke dorpen al verdwenen zijn, er moet hier op Fok ergens een topic over zijn). Ik geloof dat dit de grootste man-made machines ter wereld zijn.
pi_87638921




Hoogste gebouw.

Echt sick.

Voor alle mensen die daar aan hebben gewerkt dikke respect.
Zowel aannemers, architect enz... maar ook de bouwvakkers die er werkte met 40-50 graden.
pi_87640349
Geen foto wel filmpje van het beklimmen van een 540 meter hoge antenne toren.

http://io9.com/5639113/th(...)-the-name-of-science
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:48:14 #272
285228 Leppasaanis
Ik ben suur en zappig
pi_87640638
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
:( Doet me denken aan tubgi....nevermind.. :(
pi_87641192
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:38 schreef ReWout het volgende:
Geen foto wel filmpje van het beklimmen van een 540 meter hoge antenne toren.

http://io9.com/5639113/th(...)-the-name-of-science
Teeeering, dat is echt super scary.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_87642439




Man on wire.

quote:
On Aug. 7, 1974, a determined 24-year-old Frenchman named Philippe Petit took a step out on a high wire 1,250 feet above the streets of lower Manhattan. It was one small step for Petit, but one giant leap for the art of the high-wire act. Obsessed by the twin towers of the World Trade Center, he had dreamed for years of scaling them.
pi_87643162
Jesus christ.. mijn maag draaie van het kijken naar "the climb" dat dat uberhaupt mogelijk is...toen ik op 150 meter hoogte stond achter een HEK voelde ik me benen het begeven. laat staan zo een klim zonder beveiliging.

Hope he gets payed an awfull lot !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')