Die blijft zo gaafquote:
Het is ook 1 van de weinige lakjes die m'n vriend ook echt mooi vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ruby pumps blijft mijn grote liefde
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij's hip:
[ afbeelding ]
Ja ja, cleanup en zulks.
Wauw Ren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:
MAC - Bad fairy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het kutborsteltje.
[ afbeelding ]
Ja, en de foto's zijn nog niet goed genoeg. Dus moet hem binnenkort nog een keer opquote:
REN! JE NAGELRIEMEN! Het ziet er zo goed uit!!! En het lakje natuurlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:
MAC - Bad fairy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het kutborsteltje.
[ afbeelding ]
Ja goed hč!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
REN! JE NAGELRIEMEN! Het ziet er zo goed uit!!! En het lakje natuurlijk.
Maar tof is ie wel ja!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij's hip:
[ afbeelding ]
Ja ja, cleanup en zulks.
Mooi lakkiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:
MAC - Bad fairy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het kutborsteltje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja goed hč!Ik ben zo blij. Dankje
[ afbeelding ]
Nee geen TC! Daarom een beetje mattig met glitters ipv shinyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooie foto zeg, van Out of This World
Die H&M vinnik matig...
[..]
Zwart + hologlittaah = liefde
Heb je d'r wel TC overheen zitten?
[..]
Met TC supermooi!
[..]
Da's ieder jaar toch, die sale?
Naja, ik heb er niet op gegokt, mijn 2 lemmings zijn een hele tijd onvindbaar geweest, dus ik kon ze niet aan me voorbij laten gaan nu
Me, me! Geld Scrangie ook voor die korting?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:58 schreef Linnie20v het volgende:
http://www.alllacqueredup(...)-offsale-coming.html
Iemand nog RBL'en ?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cute! Roze
Ik vind deze lengte heel mooi!
Thnx! In het echt is hij trouwens veel paarserquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mooi! ik heb hetzelfde lakje volgens mij, alleen bij mij staat hij voor geen meter
Als de waarde boven ¤ 22 (dacht ik) uitkomt, kun je alsnog bijbetalen (12,50 + 19% btw)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:39 schreef Misstique het volgende:
Maar je hoeft niet extra te betalen, begrijp ik dat goed?
Het duurt alleen langer omdat je de waarde moet bevestigen?
Net die keer dat ik mijn mandje heb volgegooid met opi ds enzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als de waarde boven 22 (dacht ik) uitkomt, kun je alsnog bijbetalen (12,50 + 19% btw)
Die 19% gaat volgens mij over de douanewaarde. Hoe ze die berekenen is niet bekend, maar bij mijn laatste bestelling (van een pruik) was het de waarde van het product + de verzendkosten, dan de dollar-waarde 1 op 1 overgezet naar euro's, en er dan nog een paar euro's bovenop.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als de waarde boven ¤ 22 (dacht ik) uitkomt, kun je alsnog bijbetalen (12,50 + 19% btw)
Dit ga je menen! Doen ze dat bij alle pakketjes? Heb vorige week nog een TD ontvangen en gister nog een swappakket uit de VSquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ook even kopie voor de dames die niet in SC meelezen:
Hoi dames,
Even slecht nieuws:
We hebben vandaag contact gehad met TNT en douane. Pakketjes vanuit het butenland gaan tegen gehouden worden, de ontvanger van het pakketje gaat een brief thuis krijgen waarop de waarde en de factuur bijgvoegd moeten worden en terug gestuurd, dan pas gaat het pakketje vrij gegeven worden.
Het klopt wat ze zeiden, ik kom thuis en mijn pakketje van TD ligt een brief voor en mijn vriend zijn pakketje van 3 weken geleden ookVroeger deden ze het heel af en toe, nu dus bij bijna alle pakketjes..
Ik moet nu dus eerst brief terug sturen en dan wachten op pakketje
Als je nog gaat bestellen dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik misschien wel dan heb er nog een paar zien staan die ik nog wel gaaf vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |