abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:26:31 #276
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87322704
Mevr_mus, sterkte... Moet een hele spannende en vervelende tijd zijn voor je. Ik houd mijn vingers gekruisd!]

BB, ik vind je geen zeur hoor! Klinkt juist allemaal erg spannend en eng, maar ik snap dat je geen zever muts wil zijn. Dat gevoel heb ik ook altijd. Waarom bel je ze gewoon niet even op om te vragen waarom ze niet inleiden? Je bent toch 39 weken? Misschien hebben ze een fijn en geruststellend antwoord voor je!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:39:07 #277
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_87323133
barbabientje ik vind je zeker geen zeur, misschien kan de VK je inderdaad wel een goed antwoord geven waarom er nog niet wordt ingeleid. Dan ben je misschien net even geruster.

Heeft er iemand hier ervaring met een pseudo-menstruatie? Normaal gesproken zou ik morgen weer ongesteld moeten worden en ik heb nu al vanaf gistermiddag af en aan wat bruin slijm. Niet genoeg om echt ongerust te worden maar net genoeg om me niet helemaal gerust te voelen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:54:43 #278
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_87323685
BB als je je toch heel veel zorgen blijft maken, bel dan gewoon je gyn/vk weer op.
Houd wel in je achterhoofd (dooddoener let op) Als het echt niet genoeg was en je kindje accuut gevaar zou lopen hadden ze je echt niet laten gaan.

Mw mus getsie, sterkte!
*weer trug kruipt onder haar zorgsteen.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:43:34 #279
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87327489
BB, gewoon even checken hoor! Maar inderdaad wat maffemuts ook zegt, als er echt iets (een beetje ernstigs) was, had je niet mogen gaan.
Maar je bent geen zeur in zo'n situatie
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87327649
En daarom wil ik ook niet bellen omdat ze me echt niet hadden laten gaan als er wel iets was.. Mja morgenvroeg om 10uur moet ik bellen voor de uitslag van de kweek, dan uit ik mijn ongerustheid wel. Bedankt voor jullie "luisterend oor" doet me goed!

Ik heb geen ervaring met een pseudo menstruatie.. Ik heb dus helaas geen tips!

Mevr Mus, hoe gaat het met je?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87328108
Mevr Mus :* ik hoop dat het een beetje gaat met je

BB, je bent echt geen zeur hoor. Het is toch heel normaal dat je jezelf in dit geval zorgen maakt om je kindje. Bij twijfel bel je gewoon nog even, je bent echt geen uitzondering daarin. En zolang je je beeb nog lekker voelt....
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_87328465
Klein vraagje: wat voor neusspray mag je gebruiken als je zwanger bent? Mijn neus gaat steeds meer dichtzitten dus ik wil vriendlief zo even naar de drogist sturen...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:15:54 #283
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_87328586
Heb zelf al de hele dag het gevoel dat het niet goed gaat en verloskundige zei net ook dat ik me op een miskraam moet voorbeiden... Oftewel, ik denk dat ik weer een topic terug verhuis... Maar eerst wachten... Heb liever dat het nu gewoon doorzet...
Oude (on)bekende.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:19:59 #284
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87328691
Wat ontzettend naar, mevr. Mus! Hoop zo dat het niet zo is, maar hoop vooral dat er snel duidelijkheid is! Het niet weten, lijkt me zo lastig!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87328848
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef -Nienna- het volgende:
Klein vraagje: wat voor neusspray mag je gebruiken als je zwanger bent? Mijn neus gaat steeds meer dichtzitten dus ik wil vriendlief zo even naar de drogist sturen...
Baby neusspray mag :)

Sterkte mevr mus
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:04:09 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87329923
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef -Nienna- het volgende:
stomen met kamille of eucalyptus, babyneusspray zo'n vicks neusihaler helpen redelijk goed :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87330520
Mag andere neusspray niet dan?

Ik heb de bijsluiter gelezen van wat wij in huis hadden en die zei dat het geen kwaad kon dus ik heb het gebruikt.

Edit: apotheek.nl zegt het volgende

quote:
Mag je een neusspray tegen verkoudheid gebruiken tijdens de zwangerschap?
Neussprays tegen verkoudheid bevatten een stof (meestal xylometazoline) die het neusslijmvlies doet slinken. Deze stof wordt in kleine hoeveelheden opgenomen in het bloed en kan dan de doorbloeding van de placenta verminderen. Het ongeboren kind zou daardoor minder voedingsstoffen kunnen krijgen. Kortdurend gebruik van zo'n neusspray is geen probleem. U moet deze sprays echter niet langer dan 5 dagen gebruiken (dat geldt overigens ook buiten de zwangerschap).
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87330964
Jeuj, kijk vaak even op mijn werk met echo (voordeel van werken bij de Radiologie) maar nu even een 3D 'pret echo'. Vorige was ook erg mooi gelukt. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:38:15 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87330993
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mag andere neusspray niet dan?

Ik heb de bijsluiter gelezen van wat wij in huis hadden en die zei dat het geen kwaad kon dus ik heb het gebruikt.

Edit: apotheek.nl zegt het volgende
[..]

ik kreeg die een paar weken geleden voorgeschreven idd DML, maar ik durfde het niet voor te stellen omdat ik de bijsluiter niet uit m'n hoofd ken :P ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87332428
Mevr_Mus, veel sterkte gewenst. :*

BarbaBientje, ik kan me goed voorstellen dat je je overrompeld voelde en achteraf pas de vragen komen. Ik zou gewoon bellen om te zeggen dat het je niet lekker zit en dat je nog met allerlei vragen zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:36:17 #291
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87332905
Had gisteren al weer last van harde buiken, oke, oke, had me een beetje uitgesloofd (naar werk gelopen, toiletten etc. daar schoongemaakt, met kind rondgezeuld, want die was niet te genieten etc.etc.), maar vond het wel een beetje vroeg. 25 weken vandaag. Ach, ik kon precies aantonen waarom het was, dus daar maa i me geen zorgen over :D
pi_87334222
Basboussa: volgens mijn verloskundige mag je vanaf deze termijn ongeveer harde buiken hebben, zolang je ze maar niet te vaak hebt en er geen regelmaat in zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:27:46 #293
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87334955
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Basboussa: volgens mijn verloskundige mag je vanaf deze termijn ongeveer harde buiken hebben, zolang je ze maar niet te vaak hebt en er geen regelmaat in zit.
Ja zei die van mij ook, ik maak me dan ook geen zorgen, maar ze zei wel dat het juist nu toch wel een reactie is op 'iets teveel gedaan' en ik het dus wel moest zien als een duidelijk signaal van 'eventjes rustig aan doen' (niet dat ik daar nou de vk voor ging bellen ofzo, maar herinner me het nog van de vorige keer)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:39:20 #294
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87335522
Dikke knuffel voor mevr_mus, ik duim voor je dat het toch goed komt!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:41:06 #295
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87335618
Voor iedereen die het wil weten: de uzovi-code voor ohra is 9664 :P
Heb mij gelijk aangemeld, hoop dat ze plek hebben voor mij/ons :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_87337870
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Basboussa het volgende:
Had gisteren al weer last van harde buiken, oke, oke, had me een beetje uitgesloofd (naar werk gelopen, toiletten etc. daar schoongemaakt, met kind rondgezeuld, want die was niet te genieten etc.etc.), maar vond het wel een beetje vroeg. 25 weken vandaag. Ach, ik kon precies aantonen waarom het was, dus daar maa i me geen zorgen over :D
Belangrijkste is dat de harde buiken geen pijn doen en wegtrekken in rust.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:35:56 #297
100412 mefke79
komt goed!
pi_87338310
Mevr_mus hoe gaat het nu?
Die onduidelijkheid en onzekerheid zijn het ergste, vond ik dan. Ik wens je snel duidelijkheid en ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan.

Over mijn, nu al, druppende tiet. Ik ben pas 5 weken! Maar goed, het was maar een drupje. En het gebeurde toen ik langs mijn tepel ging met mijn shirt (auw, niet doen, was ik even vergeten). Voor de rest weinig klachten tot nu toe. Ja, pijnlijke borsten en luchtdarmen. Maar dat is appeltje-eitje vergeleken met de vorige keer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:39:49 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87338475
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Mevr_mus hoe gaat het nu?
Die onduidelijkheid en onzekerheid zijn het ergste, vond ik dan. Ik wens je snel duidelijkheid en ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan.

Over mijn, nu al, druppende tiet. Ik ben pas 5 weken! Maar goed, het was maar een drupje. En het gebeurde toen ik langs mijn tepel ging met mijn shirt (auw, niet doen, was ik even vergeten). Voor de rest weinig klachten tot nu toe. Ja, pijnlijke borsten en luchtdarmen. Maar dat is appeltje-eitje vergeleken met de vorige keer.
ik had er ook al vroeg last van hoor.. wel iets later, (8 of 9 weken ofzo) maar ik heb regelmatig het gevoel dat m'n shirt nat is. en t zijn maar kleine puntjes en tis ook heel snel weer weg, zo weinig is het, maar behoorlijk irritant vind ik persoonlijk, ook omdat ik nog niet aan de compressen wil :')

pi_87339463
Ik had bij de dame vanaf 16 weken dat het echt heel veel was.
Nu begon met 3 weken het gelek.. tot een week of 6 een beetje dus.
Maar daarna helemaal niet meer :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:33:06 #300
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87349633
Zo, gisteravond wat gerommel, buikpijn, voorweeën en krampjes, maar het is nu allemaal weer rustig.

Ik zat vanochtend heerlijk met twee dochters op de bank (we hebben zo'n stoel met brede leuningen waardoor ze half op schoot, half op de stoel konden zitten met een deken over ons drieën heen, heerlijk) en toen zei Emma ineens: mama, je t-shirt is nat! Was mijn éne borst gaan lekken. Sta je toch raar te kijken als vierjarige... ;) maar gelukkig vonden ze mijn uitleg wel afdoende.

Ik heb gelukkig wat 'hulptroepen' kunnen inschakelen voor volgende week (onze school heeft een week extra herfstvakantie, ingaande volgende week) dankzij een lieve vriendin en een vrienden-netwerk, en de meiden zullen zich niet vervelen volgende week.
Af en toe kunnen ze ergens een dagje spelen, erg leuk voor ze. En soms ook wel rustig voor mij... want elke dag twee uur of langer in de speeltuin, fietstochtjes, etc. gaan je wel opbreken als je hoogzwanger bent. Daarnaast nog al het huishouden, de was, etc. en dan krijg je wel 'gerommel' (maar niks échts...).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')