kruipend dat vind ik wel een goeie geloof ik. Het is heel naar iemand zei ooit van ja alsof er een mierencollonne door je benen loopt ofzo. Komt wel een beetje in de buurt. Tintelend, zoals wanneer je been slaapt, maar dan zonder dat lamme dove gevoel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voelde me een beetje een aansteller, maar jullie vinden het dus ook een naar gevoel?
Ik lees hier het volgende:
Hoe het voelt?
Mensen met RLS-klachten geven verschillende benamingen aan het nare gevoel in de benen. Bij de milde vorm wordt vooral gesproken over 'een naar gevoel'. Blijkt de aandoening in ernstiger vorm voor te komen, dan zijn de volgende omschrijvingen hierop van toepassing: kruipend, brandend, tintelend, kramp, jeuk, trekkend.
Er zijn mensen die er chronisch last van hebben. Man, wat kan de natuur wreed zijn.![]()
Ahh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef huuphuup het volgende: T is zo schattig, ze is gelijk zo klein dan weer
Dat is het. Sommige mensen vragen het inderdaad echt oprecht en willen ook een oprecht antwoord. Wat ik ook geef. Van die mensen waardeer ik hun belangstelling ook echt. Anderen willen echter graag meer negatieve berichten horen en 'balen' er volgens mij dan een beetje van dat ik die niet geef.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:20 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien willen ze benadrukken dan ze geen sociaal wenselijk antwoord hoeven? Ik vind het zelf altijd wel jammer als mensen naar de moeilijkheden zoeken, bijvoorbeeld m.b.t. hoe het na de bevalling zal gaan.
Maar dit is geen kramp! Het gaat niet weg en ik kan geen houding vinden waarmee het minder erg wordt (al wissel ik wel een paar honderd keer van zij voor ik in slaap val). Voor mijn lief zal het wel rete-irritant zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef DJMO het volgende:
wat mij helpt als ik (lichte) kramp heb, is mijn tenen in de tegenovergestelde richting te strekken .. klinkt vaag, maar net als bij gewone kramp zeg maar.
ja, ik kan het ook niet omschrijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dit is geen kramp! Het gaat niet weg en ik kan geen houding vinden waarmee het minder erg wordt (al wissel ik wel een paar honderd keer van zij voor ik in slaap val). Voor mijn lief zal het wel rete-irritant zijn.
ohjaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat is het. Sommige mensen vragen het inderdaad echt oprecht en willen ook een oprecht antwoord. Wat ik ook geef. Van die mensen waardeer ik hun belangstelling ook echt. Anderen willen echter graag meer negatieve berichten horen en 'balen' er volgens mij dan een beetje van dat ik die niet geef.
Mijn moeder heeft RLS, en elke nacht...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voelde me een beetje een aansteller, maar jullie vinden het dus ook een naar gevoel?
Ik lees hier het volgende:
Hoe het voelt?
Mensen met RLS-klachten geven verschillende benamingen aan het nare gevoel in de benen. Bij de milde vorm wordt vooral gesproken over 'een naar gevoel'. Blijkt de aandoening in ernstiger vorm voor te komen, dan zijn de volgende omschrijvingen hierop van toepassing: kruipend, brandend, tintelend, kramp, jeuk, trekkend.
Er zijn mensen die er chronisch last van hebben. Man, wat kan de natuur wreed zijn.![]()
Soms ben ik zoo blij dat dit mijn eerste is!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef huuphuup het volgende:
ik heb al de hele zw.schap last van zere tetten. En een dreumes die er af en toe flink tegenaan beukt of even zo dat knietje op mn tepel parkeert 's morgens in bed, maakt het er niet echt beter opgelukkig krijg ik tegenwoordig ook aai en kusjes op mn decolleté
haha ik heb B. de stuipen op het lijf gejaagd toen door een week of 38 zwanger in bed rechtop omhoog te schieten met een AUAUAUAUAUAU!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
Kramp heb ik trouwens nog niet gehad! *afkloppen*
Wat ik vooral zo irritant vind aan een volle blaas is dat ik er buikpijn van krijg. Als ik opsta dan moet ik eerst naar de wc strompelen om me weer wat beter te voelen. Het zou misschien helpen als ik s nachts niet te eigenwijs was om naar de wc te gaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Soms ben ik zoo blij dat dit mijn eerste is!
Dat klinkt echt vreselijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft RLS, en elke nacht...Maakt het leven er niet makkelijker op, kan ik uit ervaring zeggen. Onlangs slaaponderzoek gehad, want medicijnen schijnen niet goed aan te slaan...
Daar zag ik pas een foto van! Die was toch wel zo ontzetttend schattig. Ivan is zich nog helemaal niet bewust van mijn buik. Daarom trapt hij er ook vrolijk tegenaan tijdens het verschonen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef huuphuup het volgende:
Maar och, mn buik krijgt ook kusjes enzo, en ze wrijft apetrots over haar eigen buikje die ze dan voor het gemak even zover mogelijk uitsteekt. De leuke kanten van voor de tweede keer zwanger zijn
flauw dat ze dan nie even je haar vasthoudt voor je ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef Ticootje het volgende:
Jen stond ook steeds bij het toilet te kijken als ik m'n witte vriend weer eens omhelsde. Mama pugen.
Opvoeding laat al langer te wensen over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
flauw dat ze dan nie even je haar vasthoudt voor je ofzo
Heb je het wel eens met je arts erover gehad of er een verband zou kunnen zijn met je trombosebeen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef wickie het volgende:
Het is bij mij niet meer weggegaan na de zwangerschap. Voorafgaand aan ongesteld worden heb ik er altijd veel last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |