Ik wil ook naar fright nights!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:38 schreef Opdekop het volgende:
Kaarten ophalen voor de première avond van Fright Nights! En geregeld dat ik die avond een rolstoel heb. Ik werd zonet al raar in mijn hoofd toen ik van de parkeerplaats naar de ingang liep. Fail
Volgens mij ben jij echt de slimste persoon op aarde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Misschien moet je op zo'n po stoel gaan, ipv in een rolstoel.
Moet je maar beter lezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:35 schreef justmattie het volgende:
Hallon. De nieuwe LC is kut. Waarom geen stadsnieuws meer voorop het tweede stuk?
Aan de layout kan ik wel wennen, het soort lettertype maakt me niets uit, maar ik wil het tweede stuk pakken en gelijk het nieuws uit mijn stad lezen. Dat er een trekker in de sloot is gereden is Paesens interesseert mij weinig. Dat is geen 'voorpagina' nieuws.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Moet je maar beter lezenRegio en Stadspagina zijn samengegaan tot Fryslan zodat het nieuws flexibeler gebracht kan worden (o.a. niet meer stukken inkorten omdat 'de' pagina al volzit). Men liep trouwens een aantal weken terug op liwwadders al te zeuren over het verdwijnen van de stadspagina
Wat vind je van het nieuwe lettertype en de layout/vormgeving van de pagina's?
bij goede kiosken wel, de lectuurhal heeft immers ook De Gelderlander.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze hebben hier toch geen LC.De Gelderlander, weet je.
Zal ik een abonnement nemen? :quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij goede kiosken wel, de lectuurhal heeft immers ook De Gelderlander.
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik een abonnement nemen? :
Jullie horen ook bij Leeuwarden. Je had kunnen vragen om de dorpseditiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij zaten juist opgescheept met het stadsnieuws, wat boeit mij het nu dat Auke incontinent is en heeft staan wildplassen, ik wil het WEL weten als er een trekker in Peasens in de sloot ligt!
Ja. Nee.quote:
Nee, dat kon niet in Stiens. En de FD moet dood, die waren erg naar toen ik een zakelijke bespreking met ze had....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jullie horen ook bij Leeuwarden. Je had kunnen vragen om de dorpseditieof FD nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |