Dus bijna iedereen uit dit topic zit op dit moment bij jou in huis?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een van de weinigen uit dit topic die nog nooit bij mij thuis is geweest dus zo raar is die gedachte niet?
[..]
eensch
Waarom dacht je anders dat het hier zo stil is vanavondquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dus bijna iedereen uit dit topic zit op dit moment bij jou in huis?
Laat ze dat tuig wat net bij de waag stons controleren op drugs. Nu tijd voor meer BB-7up en lekker op 't fietske naar huus straks.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vanaf de LC naar't ziekenhuis, dus reed maar via de binnenstad, hadden ze ook een controle naast de blokhuispoort... zou al gas geven na de bocht tot ik wat veiligheidsvestjes op de weg zag
Gelukkig maar 1 auto voor me, dus was zo geregeld.... heb er nog een leuke bob sleutelhanger aan overgehouden ook, volgens mij verveelden ze zich. Had een man of 4 om mijn roadster staan
Anyway... site staat (ergens tussen nu en morgenvroeg http://www.lc.nl ), nieuwe krant bij me (met slechts nieuws over Cambuur en eindelijk een interview met Menzo) dus die nog ff rustig lezen en dan maar eens slapen.
Daar ben ik nog wel geweest, toen het nog het gemeentehuis was van Dantumadeel. Je kon/kunt daar ook heel mooi wandelen in het bosgebied erachterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:11 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het huis van Scheringa staat trouwens te koop bij openbare inschrijving (laatste pagina LC).
[ afbeelding ]
Doei hè.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:22 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb zin in een alcoholische versnapering, wie komt me dronken voeren?
WELTERUSTEN LEEUWARDEN
Stuur maar naar Elst.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag die van mij wel, ik heb hem uit!
Sowieso, ik viel met kleren aan in slaap. Vanmorgen half negen opstaan want ik moest naar Walibiiiii.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:06 schreef Sodeju het volgende:
Aan de tijden te zien heb jij een wilde nacht gehad zeg
Ze hebben hier toch geen LC.quote:
Waarom moest je naar Walibi?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Sowieso, ik viel met kleren aan in slaap. Vanmorgen half negen opstaan want ik moest naar Walibiiiii.
NU EVEN POWERNAPPP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |