Ik houd er niet van om in discussie te gaan met mensen die er voor kiezen om feiten te ontkennen. Naast het feit dat zij zich nooit laten overtuigen van vanzelfsprekendheid zijn zij juist degenen die de ruimte creëren in de samenleving zodat dit soort zieke, kwaadaardige shit kan plaatsvinden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dude, ik vraag jou om een bron, jij zegt google maar, dat doe ik en vervolgens kom jij mij zwakzinnig noemen. Ik snap echt wel dat jij iets te ver op bent gegaan in je BNW-levensinstelling, dat je een hekel hebt aan de MSM en wantrouwig bent over de wetenschap, maar ik vraag alleen maar waar jij jou informatie vandaan haalt en je stelt je meteen zo agressief op?
Doe maar mysterieus.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:20 schreef Stranger het volgende:
Het leuke is dat je het woord feiten wel kan gebruiken, maar dat betekent niet dat het ook feiten zijn.
Hij heeft weer teveel aspartaam op.quote:
Wees gerust. Ik nuttig zo weinig mogelijk DNA-manipulerende rotzooi. Genetisch gemanipuleerd voedsel bijvoorbeeld, zorgt er in ratten voor dat 99,9% van de 2e generatie ratten die gevoed is met GMO's onvruchtbaar is. Leg dat maar eens uit aan je kleinzoon als hij zich afvraagt waarom hij geen kinderen kan maken, terwijl je je tegoed doet aan met gemodificeerd maiszetmeel volgestouwde crap.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Hij heeft weer teveel aspartaam op.
het stomme aan al die verianten is dat ze, afgezien van zout, werkelijk allemaal wel op mekaar lijken kwa smaak.. alleen paprika vs. naturel is voor mij overduidelijk. Bacon versus sweet hot thai chili en pizza-pepeoroni of green pepper mediterranne with a twist of lime.. het verschilt allemaal niet zoveelquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef Curiosity het volgende:
Van de week de Joppie chips gegeten, vond het wel lekker, zit iets van azijn en bolognese smaak aan.
Lekker.
Het is geen feit dat 1 op de 2 mensen aan kanker sterft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doe maar mysterieus.
Intussen sterft 1 op de 2 mannen en 1 op de 2 vrouwen aan kanker.
Als je wil ontkennen dat die toename te wijten is aan de chemische meuk wat ze in ons voedsel duwen, heb jij dan wellicht een idee waar die enorme toename van kanker in de 20e eeuw vandaan komt?
Aan je PI te zien vind je dat grappig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het is geen feit dat 1 op de 2 mensen aan kanker sterft.
cbs
[ afbeelding ]
plaatje.
Verder zijn er genoeg redenen te verzinnen waarom het aantal kankergevallen in de 20e eeuw is gestegen. Vaccinaties bijvoorbeeld, waardoor toch al zwakkere mensen niet meer sterven aan andere ziektes. De welvaart, waardoor mensen steeds dikker worden wat de kans op sommige kankers vergroot, het feit dat het beter vast te stellen is, het feit dat de medische wetenschap zo ver is ontwikkeld dat mensen ouder worden en hart en vaatziekten beter bestreden kunnen worden. Om er maar eens een paar te noemen.
Oh begrijp me niet verkeerd, ik vind kanker totaal niets om mee te spotten en allesbehalve grappig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aan je PI te zien vind je dat grappig.
Dan is het dat 1 op de 2 mensen per definitie kanker krijgt, neigende naar 1 op de 1.
Dat is niets grappigs men. Dat is een industrie van kanker in actie, waar alleen de farmaceutische- en voedselindustrie bij gebaat zijn.
Iedereen krijgt kanker als je maar lang genoeg leeft, dat is een feit. Dat is inherent aan de manier waarop wij als organismen opgebouwd zijn, dat wil niet zeggen dat je er ook aan sterft. Sinds 2003 is het aantal mensen dat aan kanker sterft zelfs langzaam aan het dalen. 1 op 2 die aan kanker sterft is natuurlijk grote onzin. ongeveer 30% gaat dood aan cardiovasculaire ziekten, iets meer dan 20% aan infectie ziekten en dan 12% aan kanker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aan je PI te zien vind je dat grappig.
Dan is het dat 1 op de 2 mensen per definitie kanker krijgt, neigende naar 1 op de 1.
Dat is niets grappigs men. Dat is een industrie van kanker in actie, waar alleen de farmaceutische- en voedselindustrie bij gebaat zijn.
Ja. Ranzig. Sowieso, chips wat naar andere zaken dan aardappels smaakt is belachelijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Curiosity het volgende:ging het hier niet over joppie chips?
Jup, en toen begon een of andere onverlaat domme dingen te roepen over kanker, kan ik niet zo goed tegen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Curiosity het volgende:ging het hier niet over joppie chips?
Het smaakt ook, net als patat, naar aardappels. Maar dan met joppie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja. Ranzig. Sowieso, chips wat naar andere zaken dan aardappels smaakt is belachelijk.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik houd er niet van om in discussie te gaan met mensen die er voor kiezen om feiten te ontkennen.
Deze manquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:07 schreef Salvad0R het volgende:
Als jij graag met oogkleppen op wil leven, net doen alsof het geen feit is dat 1 op de twee mensen sterft aan kanker, ga vooral je zwakzinnige gang.
Jazeg. Open ik één keer een seriéús topic in CUL, gaan mensen lopen trollenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:25 schreef Hik het volgende:
Tjonge, het zal toch niet vaak voorkomen dat er in CUL een topic moet worden gesloten...
Wie praat er hier nu onzin?quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:27 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn bron over msg heet pietverdriet
en nu kappen met de onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |