Denk dat dat geen onverstandige beslissing is. Heb net de mango-red chili opgetrokken en die is ook niet te kanen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef kahlanamnell het volgende:
Hier zijn de meeste supermarkten al gestopt met de verkoop van deze chips, alleen nog 1 supermarkt 20 km verderop verkoopt ze (AH XXL)![]()
Ik had net een goed idee op weg naar huis, ff bij de benzinepomp gekeken en jawel hoor! alledrie op voorraad, ben nu joppie aan het proberen. Het is wel aardig, maar niet bijzonder of zo. Net als die mango red chili is de smaak een beetje zurig op een of andere manier. Nu ook ff de babi pangang, dat is toch wel de minste van de 3 smaken, gadverdammequote:
Precies, hoe ze ooit die smaak hebben kunnen kiezen? Maak dan iets dat idd echt op babi pangang lijkt, dit is net of je dooie rat aan het eten bentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:35 schreef kahlanamnell het volgende:
die babi pangang is gewoon niets, je kamer stinkt en je vingers plakken en het smaakt niet eens naar babi pangang...
het is ook anders dan bijv. een cheese onion, dat plakt toch niet en die verveelt ook nooit. Ik blijf wel die eten, dat is altijd top. En ketchup chips natuurlijk![]()
jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand zich hier nog die roasted chicken herinneren?
iddquote:
dat was gewoon chips met kippenbouliion smaak, behquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand zich hier nog die roasted chicken herinneren?
Vond ik ook, was teleurgesteld dat Joppie er toen niet bij lag en BP en Mango toen maar meegenomen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
die is verrassend lekker![]()
de joppie vond ik erg tegenvallen...
BP nog niet geproefd
Hij smaakt zoet, zuur, zout enzo, dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:01 schreef t0x1c het volgende:
[..]
Vond ik ook, was teleurgesteld dat Joppie er toen niet bij lag en BP en Mango toen maar meegenomen.
Mango smaakt echt lekker, chips dat naar fruit smaakt kan niet beter![]()
En dat terwijl ik had verwacht dat, dat de minste was
Mosterd toch? Ik heb ze nog niet geproefd, waren hier niet meer te krijgen. Al verwacht ik er niet veel van, al die speciale smaakjes zijn nooit lang favoriet bij mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:33 schreef Cherryblossom het volgende:
Hoe verzinnen ze het om babi-pangang chips te maken :S alleen het idée al, ik hoef em niet.
Ik heb trouwens nog nooit joppiesaus gehad. Omdat ik niet weet wat het is. Maar ik hoorde naar aanleiding van de chips dus dat joppiesaus gewoon speciaal+kerrie is?
Joppie saus is heerlijk, helaas wel 6 euro per grote tube, maar die wil ik niet meer missenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:33 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit joppiesaus gehad. Omdat ik niet weet wat het is. Maar ik hoorde naar aanleiding van de chips dus dat joppiesaus gewoon speciaal+kerrie is?
Mja ik wilde ook stemmen maar inderdaad, geen hyves en geen zin om ervoor te smsenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:01 schreef kahlanamnell het volgende:
Mmm, dat stemmen is ruk, moet je een hyves account hebben of een sms sturen, laat maar zitten
Aan Hyves doe ik niet en dat smsen kost geld, maar als ik zo die lays pagina bekijk is het een en al joppie , dus dat zit wel goed![]()
Benzinepomp proberen, ik heb het idee dat de vakkenvullers overal die joppie zakken achterover drukken of zo, dit is echt geen toeval meer dat het nergens te krijgen is. Ik vond ze ook gewoon alledrie bij de pomp, moet wel zeggen dat je ook aan joppie niets mist, het viel me allemaal vies tegenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Overal is het uitverkocht. Ik wil Joppie Chips proberen!
Hij heeft de smaak verzonnen, misschien is die wel heerlijk. Lays heeft hem zo ranzig gemaakt hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:21 schreef Parlay het volgende:
Nergens meer de Joppie te bekennen dus heb de Babi pangang geproefd........ En dat had ik liever niet gedaan, gadverIemand had het hier over een dooie rat en dat leek me sterk overdreven toen ik het las, maar nu niet meer. Ik vond het echt gewoon ranzig, zowel qua geur als smaak. Al is de geur nog een slag erger dan de smaak.
Onbegrijpelijk dat dat een finalist is, lijkt mij makkelijk te overtreffen.
Ik had het dan ook over de chips als finalist, daar heb ik als consument mee te maken niet met de bedenker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hij heeft de smaak verzonnen, misschien is die wel heerlijk. Lays heeft hem zo ranzig gemaakt hoor.
Niet zo slim van Lays, ze kunnen er dus vet aan verdienen als ze voor meer voorraad zorgen. Over dat soort dingen kan ik me zo verbazen, gooi dan je productie om en produceer meer van die smaak, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik werk bij de Dekamarkt, was in de aanbieding 2 voor 1 Euro.
Joppie Chips is niet aan te leveren! Die andere, wel 8 dozen van binnen gekregen, Joppie Chips slechts 1 doos, en die was dan ook om 8:30 uur helemaal leeg. (20 zakken)
Het is ook meer de hype dan de smaak, zorg als producent dat iets schaars is en iedereen wil het hebben. Dat kan natuurlijk ook de tactiek van Lays zijn in dit geval.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
net als friet kunnen ze de chips 'joppiesaus' makkelijk slijten. de nederlander is nou eenmaal gek op joppiesaus. of het nou door de naam of de smaak komt is mij nog altijd een raadsel, aangezien ik het niet te hachelen vind. zoet, melig en bitter. niet echt een fijne smaakcombinatie. maar wel vooral heel erg zoet en dus geaccepteerd door de enorme massa die babyvoeding uit potjes heeft gehad. .
ach nee. joppie spuit uit alle gaten en is overal verkrijgbaar. het is lekker zoet en toch een beetje pikant. aldus 'het volk'.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is ook meer de hype dan de smaak, zorg als producent dat iets schaars is en iedereen wil het hebben. Dat kan natuurlijk ook de tactiek van Lays zijn in dit geval.
Heb je het nu over de chips of over de saus? De chips is namelijk lastig te verkrijgen momenteel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach nee. joppie spuit uit alle gaten en is overal verkrijgbaar. het is lekker zoet en toch een beetje pikant. aldus 'het volk'.
ik noem het mierzoet en laf.
ik begin idd ook te denken dat het tactiek is. hoor van meerdere winkels waar ik ernaar vraag dat ze minder joppie chips binnen krijgen dan van de andere twee smakenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is ook meer de hype dan de smaak, zorg als producent dat iets schaars is en iedereen wil het hebben. Dat kan natuurlijk ook de tactiek van Lays zijn in dit geval.
de saus. en daarmee de smaak van de chips... die niet te verkrijgen zijn, zo populair.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Heb je het nu over de chips of over de saus? De chips is namelijk lastig te verkrijgen momenteel.
quote:toch nog 1 stem voor de babi pangangOp woensdag 20 oktober 2010 16:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb net bij de AH de laatste zak bemachtigd. Vanavond ga ik m proberen. De babi panang heb ik wel al geprobeerd. Die was wel te doen.
quote:Ik denk dat het sowieso opzet isOp dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef loecje het volgende:
ik begin idd ook te denken dat het tactiek is. hoor van meerdere winkels waar ik ernaar vraag dat ze minder joppie chips binnen krijgen dan van de andere twee smaken
quote:27. Elke deelnemer garandeert dat de inzending op generlei wijze inbreuk maakt op enig recht van derden, waaronder begrepen aan derden toebehorende intellectuele eigendomsrechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |