Goedzo. Als je maar wel even op Joppie stemt, alleen doet de lays website het nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef El_Bassie het volgende:
Niet te vreten. Je mag ze allemaal hebben.
Die ketchup chips is te focking ranzigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog nooit gezien... Maar als ze net zo lekker zijn als de Ketchup-chips
tbwa?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had het vrijdag al geproefd (ken toevallig één van de ontwikkelaars), maar zag het vandaag ook in de supermarkt liggen
ik vond de actie erg tof. ook naast een geldbedrag 1% van de omzet is erg ludiek. helaas zijn de smaken weer erg lafjes.quote:
Lekkerste smaak die ze hebben! Ik blijf er ook echt van eten...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:14 schreef ukker het volgende:
[..]
Die ketchup chips is te focking ranzig
Ja we weten allemaal dat het frietje had moeten zijn, maar zo staat het nou eenmaal op de zakquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:17 schreef ruud.nl het volgende:
Heten die dingen serieus patatje joppie chips?
Bij nader bestuderen van de zak staan er inderdaad maar 3 smaken op. Naja mochten ze die Kebap-chips ook ooit nog uitbregen, weten jullie vast dat'ie niet te vreten is.quote:
Ohh, de kebab chips is wel al in ontwikkelingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij nader bestuderen van de zak staan er inderdaad maar 3 smaken op. Naja mochten ze die Kebap-chips ook ooit nog uitbregen, weten jullie vast dat'ie niet te vreten is.
ben jij degene die 25.000 euro kan winnen ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Mag ik hier even een ode aan de nieuwe Joppie-chips van Lay's geven?
Ik had het vrijdag al geproefd (ken toevallig één van de ontwikkelaars), maar zag het vandaag ook in de supermarkt liggen
Ze hebben ook Babi Pangang, Kebap en Mango-Chili smaak. Die eerste twee zijn is niet te vreten, Mango-Chili is ook wel ok
Dus. Ga allemaal de Patatje Joppie Chips kopen, behalve als je in Delft woont, dan laat je ze liggen voor mij
Neuh maar hij is lekker, dus hij moet winnen zodat ik 'm vaker kan kopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij degene die 25.000 euro kan winnen ofzovind de chips erg lekker, babi pangang ga ik nog proeven
Kan je daar niet meer over vertellen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
(ken toevallig één van de ontwikkelaars)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |