Hoe had ik dit in hemelsnaam subtieler kunnen brengen? Ik bedoel, het feit an sich is al schokkend genoeg voor de meeste mensen, ik heb het zo subtiel mogelijk gedaan...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:48 schreef Stefka het volgende:
Had je subtieler moeten brengen. Jammer OP, volgende vriendin beter.
vraag naar haar fetisj, misschien valt de jouwe dan nog meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe had ik dit in hemelsnaam subtieler kunnen brengen? Ik bedoel, het feit an sich is al schokkend genoeg voor de meeste mensen, ik heb het zo subtiel mogelijk gedaan...
Je had geen vol broekje? Dat zou echt wat zijn, ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe had ik dit in hemelsnaam subtieler kunnen brengen? Ik bedoel, het feit an sich is al schokkend genoeg voor de meeste mensen, ik heb het zo subtiel mogelijk gedaan...
Eerst kijken of ze voor de wat simpelere fetishes open staat. SM enzo. Daarna terloops als semi-grap zoiets brengen en afhankelijk van haar reactie actie ondernemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nog zown perverse viespeukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Mulberry het volgende:
Was dit maar echt. Ik kende serieu zo'n gast via een feestje. had hem op msn en hij wou afspreken, maar ik had daar niet echt zin in. Toen vroeg hij opeens of ik hem in een luier wou zien. Ik dacht wtf doe maar.. bleek nog echt zon vieze fetisjist te zijn.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |