quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet opnemen...., ze zien gewoon mijn nummer staan en nemen niet op
.
Nee grapje, maar ze hebben nog steeds niet terug gebeld wat eigenlijk niet zo verbazend meer is, maar nu nemen ze dus ook al de telefoon niet meer op..
Ik moet wel zeggen, als ze nu nog niet snappen dat ik dit heel graag wil.... zijn ze echt dom
quote:
Ik heb gisterenavond daar toevallig ook gekeken (ik wist niet eens dat er een Misdaad subforum bestond..) maar ik snapte de uitleg niet helemaal. Of komt dat misschien omdat ik niet goed genoeg thuis ben in de wereld van sigs en fotoboeken hier op Fok?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar heb geen zin om 2 uur per dag te gaan zitten nadenken hierover haha. Schoolwerk enzo.
Anders bel je C-CLAS toch even. Wil je zijn nummer?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd balen. Ben ook bloed chagrijnig en ben nog geen eens ongesteld
Over een uur heeft Rave je aangemeldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond daar toevallig ook gekeken (ik wist niet eens dat er een Misdaad subforum bestond..) maar ik snapte de uitleg niet helemaal. Of komt dat misschien omdat ik niet goed genoeg thuis ben in de wereld van sigs en fotoboeken hier op Fok?
Ik zet ook door!! Zeker, die kommen niet zomaar van me afquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:58 schreef Sunglasses het volgende:
Wat vervelend Maitje! Ik kan me voorstellen dat je daar erg moedeloos van wordt.. maar kop op!
Ik stuur je nog even een PM met andere info.
Ow.. en ik ben net bij de voorlichting tot Klu Officier geweest en aangezien ik ooit eens in een dronken bui heb geroepen dat ik alleen bij Defensie zou gaan werken om CDS te worden, ga ik deze droom maar eens verwezenlijken!![]()
Whaha, jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:00 schreef m.k het volgende:
maitje heeft een heel team om info te vergaren zie ik
Nee, ik val ondertussen heel Amsterdam lastig.. ik kreeg na 3x bellen (want ze namen niet meer op) telkens de centrale aan de lijn...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Bel je nog steeds alleen die vent of zit je gewoon de info lijn lastig te vallen?
Wat is C-CLAS?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders bel je C-CLAS toch even. Wil je zijn nummer?
De baas van de Landmacht. Bertholeequote:
Ik heb iets gemist denk ik..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Over een uur heeft Rave je aangemeld.
Nee ik snap het ook niet helemaal, maar blijkbaar snap je het pas als je meedoet. Ik denk dat het een soort cluedo meets internetspeurneuzen is haha.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De baas van de Landmacht. Bertholee
Tuurlijk wel.quote:
Hmm.. pm het nummer maar dan kan ik wel is kijken of ik het kan gebruikenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Wil je hem bellen of faxen?
Ik heb in een dronken bui geroepen dat ik CDS ga worden, ik heb niet in een dronken bui de voorlichting gevolgdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zet ook door!! Zeker, die kommen niet zomaar van me af.
Maar in een dronken bui? En nu je nuchter was, beviel het nog steeds?
Donequote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. pm het nummer maar dan kan ik wel is kijken of ik het kan gebruiken
Kunnen wij dan niet terugkomen in het verhaal als twee vrouwtjes, met wat munitie onder onze gebloemde rokken, die op een bankje voor de bakker op het dorpsplein de liquidaties aanschouwen? Dan weten we alles maar hoeven we nooit iets te zeggen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Over een uur heeft Rave je aangemeld.
Nee ik snap het ook niet helemaal, maar blijkbaar snap je het pas als je meedoet. Ik denk dat het een soort cluedo meets internetspeurneuzen is haha.
Hier gaat het omquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik..
Waar hebben jullie het over en waarom moeten jullie bij Rave zijn nerden clubje?
Held als je ook daadwerkelijk Bertholee opbeltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. pm het nummer maar dan kan ik wel is kijken of ik het kan gebruiken
De algemene aanspreektitel voor een officier van de landmacht is overigens: "Hé"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Held als je ook daadwerkelijk Bertholee opbelt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:20 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui geroepen dat ik CDS ga worden, ik heb niet in een dronken bui de voorlichting gevolgd. Maar idd, de voorlichting beviel goed dus ik ga ervoor!
![]()
Jij heel veel succes morgen, mocht je nog van mn aanbod gebruik willen maken geef dan maar een gil.
quote:
Tja, waarom niet right?! Als die lamzakken in Amsterdam niets voor me doen, zoek ik het hoger op...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Held als je ook daadwerkelijk Bertholee opbelt.
Ow, zal straks is ffkes neuzen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hier gaat het om
Ik vind zoiets echt wel leuk, alleen ik snap het niet helemaal. Maar dat wijst zich vanzelf blijkbaar.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef Vronsky het volgende:
Ik blijf nog altijd van mening dat Dick Berlijn gewoon de politiek in moet gaan, die zou perfect zijn voor de baan.![]()
En dat heb je helemaal zelf verzonnen???quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef Vronsky het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_van_Kappen
Ben jij een jood, want zo ver ik weet mag men als men meerder jarig is in Duitsland enkel maar een passport bezitten. De enigste uitzondering hierop is voor joodse staatsburgers die zowel de Duitse alswel de Israelische nationaliteit mogen hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:20 schreef Vronsky het volgende:
Hmmmm, iemand enig idee hoe het zit als je in dienst wilt en twee paspoorten bezit?
Kan via een of andere vage regeling blijkbaar een Duits paspoort krijgen.
Moet je dan je tweede paspoort opgeven?
Is ook maar een gerucht over Frank van Kappen, zou wel ideaal zijn, of heb je toch liever die pot van het CDA?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
En dat heb je helemaal zelf verzonnen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |