SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er nu al een week een brandwond zitten, maar mijn vraag is: hoort dit te kunnen? mensen die ik ken zeggen dat het niet zou mogen kunnen! ik had de brandwond gekregen door rexona deo () en ik deed het daarna nog met Axe en toen gebeurde er niks(
). dat vind ik erg vreemd
![]()
Kan idd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef draaier89 het volgende:
Zal wel extreme bevriezing zijn, zelfde effect als extreme verhitting dus waarschijnlijk..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef lyron het volgende:
Ik doe vaak rare dingen, zoals laatst: ik vind het grappig dat als je deo van te dichtbij spuit op een muur ofzo dat het poeder wordt, dus ik spuit dichtbij op een plekje op me arm] BRANDWOND!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er nu al een week een brandwond zitten, maar mijn vraag is: hoort dit te kunnen? mensen die ik ken zeggen dat het niet zou mogen kunnen! ik had de brandwond gekregen door rexona deo () en ik deed het daarna nog met Axe en toen gebeurde er niks(
Koude handen, warme liefde
ik mis je...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Je moet het ook niet aansteken als je spuit.
Dit bedoel je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Chau het volgende:
Heeft niks met Rexona te maken, je bent gewoon te dom om deo te gebruiken. Als je het te lang erbij gehouden heb je na een poosje gewoon een donker plekje op je arm die niet meer weg gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben niet dom, probeer gewoon vaak domme dingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Chau het volgende:
Heeft niks met Rexona te maken, je bent gewoon te dom om deo te gebruiken. Als je het te lang erbij gehouden heb je na een poosje gewoon een donker plekje op je arm die niet meer weg gaat.
Je weet pas dat het een domme actie is nadat je het gedaan hebtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef lyron het volgende:
[..]
Ben niet dom, probeer gewoon vaak domme dingen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef Chau het volgende:
[..]
Je weet pas dat het een domme actie is nadat je het gedaan hebt
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heel eng en bah, maar het komt wel door warmte en een variant ervan (zelfde uiterljk, andere naam) door kou. Ik heb ook een paar van die hyperpigmentatievlekken, maar bij mij zijn ze (zon)bruin en niet rood/paarsquote:
Je brengt hem op ideeënquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Chau het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef lyron het volgende:
Ik doe vaak rare dingen, zoals laatst: ik vind het grappig dat als je deo van te dichtbij spuit op een muur ofzo dat het poeder wordt, dus ik spuit dichtbij op een plekje op me arm] BRANDWOND!!!Je dacht: het is de vorige keer ook zo goed afgelopen, ik wil nog een keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er nu al een week een brandwond zitten, maar mijn vraag is: hoort dit te kunnen? mensen die ik ken zeggen dat het niet zou mogen kunnen! ik had de brandwond gekregen door rexona deo () en ik deed het daarna nog met Axe en toen gebeurde er niks(
Twiddel
Dat noemt men nou een blaar en daar zit vocht onder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Fredo55 het volgende:
Dat stuk geel snap ik alleen niet, een soort gel oid?
Nog nooit een blaar gezien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Fredo55 het volgende:
Ik keek zojuist op Wiki en zag deze foto:
[ afbeelding ]
Nu weet ik dat het rode stuk huid 1e graads brandwonden zijn.
Dat stuk geel snap ik alleen niet, een soort gel oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |