SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er nu al een week een brandwond zitten, maar mijn vraag is: hoort dit te kunnen? mensen die ik ken zeggen dat het niet zou mogen kunnen! ik had de brandwond gekregen door rexona deo () en ik deed het daarna nog met Axe en toen gebeurde er niks(
). dat vind ik erg vreemd
![]()
Kan idd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef draaier89 het volgende:
Zal wel extreme bevriezing zijn, zelfde effect als extreme verhitting dus waarschijnlijk..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef lyron het volgende:
Ik doe vaak rare dingen, zoals laatst: ik vind het grappig dat als je deo van te dichtbij spuit op een muur ofzo dat het poeder wordt, dus ik spuit dichtbij op een plekje op me arm] BRANDWOND!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb er nu al een week een brandwond zitten, maar mijn vraag is: hoort dit te kunnen? mensen die ik ken zeggen dat het niet zou mogen kunnen! ik had de brandwond gekregen door rexona deo () en ik deed het daarna nog met Axe en toen gebeurde er niks(
). dat vind ik erg vreemd
Koude handen, warme liefde
ik mis je...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Je moet het ook niet aansteken als je spuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |