abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:09:14 #1
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87212011
Was ik alweer de sjaak :%
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:09:24 #2
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212023
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je was het toch al? :?
Zo goed als ;) wilde het opnieuw proberen. En at zo weinig vlees dat het verwaarloosbaar was, dat blijkt wel uit mn tekort. Ik moet nu dus opeens echt vlees eten of ik nou zin heb of niet zei de dokter.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:09:43 #3
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212035
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

Dat gaat niet op een budget van 30 euro per week ;) Maar ik beloof plechtig zo gauw ik meer inkomen heb alleen biologisch vlees te kopen. (Dat was ook de reden dat ik vega wilde zijn, dat ik geen bio-industrie wil ondersteunen)
pi_87212043
Een mens kan ook gewoon té veel pennen hebben :') 8)7
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:10:15 #5
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212066
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Doe mij er een paar, ik ben ze allemaal kwijt ;)
pi_87212082
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef TAV74 het volgende:
Was ik alweer de sjaak :%
Yeah :7 Zegt genoeg over je huidige productiviteit :P Ik heb trek btw en nog maar één appel bij me :{
* PdeHoog kijkt streng naar zichzelf
Niet naar de automaat lopen }:|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87212085
Windigo *O*
wat een lieve arts heb je! O+ een goeie tenminste die je serieus neemt en het niet allemaal maar op stress gooit. wat als je in de gevarenzone zat? wat zou er dan kunnen gebeuren evt? :o
ik zie dat je jezelf vnv trakteert op biefstuk. eet smakelijk ;) :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87212096
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef Windigo het volgende:

[..]

Doe mij er een paar, ik ben ze allemaal kwijt ;)
Ik heb er wel 30 denk ik :') en ze doen het ook allemaal (uitgeprobeerd :Y ) :P
pi_87212119
quote:
ik raak ze net als Windigo allemaal kwijt. als ik een dagje weg ben van kantoor is mijn pen altijd weg. rara :?
pi_87212164
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

I see. En ik ken het probleem. Ik heb zelf ook een beperkt budget en koop daarom ook niet veel biologische producten, helaas.

Ik zou héél misschien ook heel af en toe wel een stukje vlees kunnen eten waarvan ik weet dat het goed behandeld is e.d. (misschien, hè), maar ik heb het geld niet dus hoef ik ook niet over die keus na te denken. Niet dat ik het mis overigens, maar voor de afwisseling.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:13:48 #11
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212189
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Windigo *O*
wat een lieve arts heb je! O+ een goeie tenminste die je serieus neemt en het niet allemaal maar op stress gooit. wat als je in de gevarenzone zat? wat zou er dan kunnen gebeuren evt? :o
ik zie dat je jezelf vnv trakteert op biefstuk. eet smakelijk ;) :*
Ja heb bij de Lidl kogelbiefstukjes gescoord, 4 voor de prijs van 1 bij de slager ;) Moet tenslotte meer vlees gaan eten..

De gevarenzone voor vit D betekend dat je op een gegeven moment geen energie overhoudt en alleen nog maar slaapt, nou ik sliep al zo'n 14 tot 16 uur per dag dus ik was er heel dicht bij. En je spieren verslappen (ook de hartspier) waardoor je een hartaanval kan krijgen. Ik had dus als het erger werd makkelijk in mn slaap kunnen overlijden.

Mijn huisarts kent me al mijn hele leven en is een hele prettige man, ik vind het echt super hoe hij hier mee omgaat. Ik voel me enorm gerespecteerd :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:14:10 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87212203
Hmm, ik heb hier ook zo'n 20 pennen, 4 permanent markers en nog een paar markeerstiften :')
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_87212290
Hier ook altijd te weinig pennen!

en wij eten een boomstam, wie verzint zulke namen voor vlees?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:16:33 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_87212292
Ik heb gewoon 1 vulpen en daar blijven mijn collega's gelukkig vanaf.
pi_87212295
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja heb bij de Lidl kogelbiefstukjes gescoord, 4 voor de prijs van 1 bij de slager ;) Moet tenslotte meer vlees gaan eten..

De gevarenzone voor vit D betekend dat je op een gegeven moment geen energie overhoudt en alleen nog maar slaapt, nou ik sliep al zo'n 14 tot 16 uur per dag dus ik was er heel dicht bij. En je spieren verslappen (ook de hartspier) waardoor je een hartaanval kan krijgen. Ik had dus als het erger werd makkelijk in mn slaap kunnen overlijden.

Mijn huisarts kent me al mijn hele leven en is een hele prettige man, ik vind het echt super hoe hij hier mee omgaat. Ik voel me enorm gerespecteerd :)
gekkie, dat doen heel veel mensen hoor maar dat heb je misschien niet door ;)
bij de Digros zijn de biefstukjes en varkenshaasjes uit de vriezer in de aanbieding! 2 in een doos voor ¤ 2,50

en damn van je slaap en spieren verslappen... en dat dat zoiets 'simpels' was als Vit D tekort. tenminste, makkelijk om op te lossen. :)
pi_87212324
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

In vis zit doorgaans veel meer B12 dan in vlees, dus misschien wil je daar je dieet op aanpassen. Af en toe tussen de middag een tonijnsalade ofzo. Eitje 's ochtends helpt vast ook.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:20:01 #17
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212413
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

In vis zit doorgaans veel meer B12 dan in vlees, dus misschien wil je daar je dieet op aanpassen. Af en toe tussen de middag een tonijnsalade ofzo. Eitje 's ochtends helpt vast ook.
Vis ga ik ook meer eten ja, maar heb denk ik een dieëtist nodig om me uit te leggen waar ik het allemaal uit kan halen want het is duidelijk dat ik sowieso een ernstig tekort heb. Die krijg ik dan ook gelukkig, ze belt me straks terug voor een afspraak. Probleem met eitjes is dat ik ze s'ochtends niet prettig vind, boer ze dan de hele middag op.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:21:33 #18
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212487
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gekkie, dat doen heel veel mensen hoor maar dat heb je misschien niet door ;)
bij de Digros zijn de biefstukjes en varkenshaasjes uit de vriezer in de aanbieding! 2 in een doos voor ¤ 2,50

en damn van je slaap en spieren verslappen... en dat dat zoiets 'simpels' was als Vit D tekort. tenminste, makkelijk om op te lossen. :)
Nou ja heel makkelijk is het dus niet zei de Huisarts, hij zei dat de zon in Nederland voor mij niet genoeg licht biedt om het nog in te halen, maar gelukkig zijn we op tijd en kan ik nu aanvullingen slikken. En ik heb vandaag 4 kogelbiefstukjes voor 4.99 gescoord en een pond gehakt gekocht :)
pi_87212658
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:

[..]

Vis ga ik ook meer eten ja, maar heb denk ik een dieëtist nodig om me uit te leggen waar ik het allemaal uit kan halen want het is duidelijk dat ik sowieso een ernstig tekort heb. Die krijg ik dan ook gelukkig, ze belt me straks terug voor een afspraak. Probleem met eitjes is dat ik ze s'ochtends niet prettig vind, boer ze dan de hele middag op.
AH ja, daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik heb ze zelf ook nooit 's ochtends.

Vis moet je zeker gaan eten, want volgens mij zit er echt aanmerkelijk meer B12 in en in schelpdieren geloof ik zelfs nog meer, maar die eet je niet dagelijks waarschijnlijk. :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:27:22 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87212723
Zalm scoren uit de vriezer bij de Lidl of Aldi.
pi_87212885
moet ook eens wat doen met de garnalen die nog in de vriezer liggen :9
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:45:51 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87213545
Leefstijlcoach. Dat lijkt mij een leuk beroep. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:52:39 #23
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87213816
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

AH ja, daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik heb ze zelf ook nooit 's ochtends.

Vis moet je zeker gaan eten, want volgens mij zit er echt aanmerkelijk meer B12 in en in schelpdieren geloof ik zelfs nog meer, maar die eet je niet dagelijks waarschijnlijk. :P
Oké, meer vis ga ik dus ook kopen ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:53:30 #24
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87213846
Ik krijg trouwens ook nog een onderzoek naar mn darmflora omdat ik altijd 4x per dag dunne ontlasting heb, wat een oorzaak kan zijn van mn b12 tekort. Ook daar gaat nog onderzoek naar worden gedaan, dus word vervolgd ;)
pi_87213899
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou ja heel makkelijk is het dus niet zei de Huisarts, hij zei dat de zon in Nederland voor mij niet genoeg licht biedt om het nog in te halen, maar gelukkig zijn we op tijd en kan ik nu aanvullingen slikken. En ik heb vandaag 4 kogelbiefstukjes voor 4.99 gescoord en een pond gehakt gekocht :)
jammer dat vis best duur is. weet niet of koolvis ook goed voor je is want dat is het goedkoopst. 4 koolvis stukjes voor 99 cent. verder vissticks? :D
tilapiafilet enz uit de vriezer gaat ook nog wel. maar bij de visboer zou ik het niet halen.
qua budgetvlees; kant-en-klaar vlees zoals hamburgers, boomstammetjes, kipschnitzels (evt met champignon of ananas), slavinken etc.
pi_87213911
quote:
Al die troepjes die een mens 'bewaard' :D Want je weet maar nooit _O-
pi_87213918
Leuk, al die onderzoeken :{ Nou ja, goed dat ze iig flink actie ondernemen nu *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87213940
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:45 schreef golfer het volgende:
Leefstijlcoach. Dat lijkt mij een leuk beroep. ^O^
http://www.beweegkuur.nl
De drie dagen cursus gedaan van 9 - 22 uur.

Wil jullie - Isa - de map lenen?
pi_87213981
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Al die troepjes die een mens 'bewaard' :D Want je weet maar nooit _O-
Oh ik ben echt een ekster wat dat betreft.. had als kind altijd al mijn zakken vol steentjes en dingetjes die ik bewaarde :') Maar.. ben nu echt goed bezig.. heel veel troepjes en prulletjes weg! En straks is er ook gewoon minder ruimte voor troep gelukkig, misschien helpt dat :P
pi_87214037
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:53 schreef Windigo het volgende:
Ik krijg trouwens ook nog een onderzoek naar mn darmflora omdat ik altijd 4x per dag dunne ontlasting heb, wat een oorzaak kan zijn van mn b12 tekort. Ook daar gaat nog onderzoek naar worden gedaan, dus word vervolgd ;)
hmm ik ga dit tegen mn moeder zeggen. dan eet ze gelijk niks meer met b12. die heeft juist het probleem dat ze verstopt raakt en nooit naar de wc kan. hoogstens 1x per week. ze eet zelfs dingen over de datum maar niks lukt.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:58:53 #31
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214046
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk, al die onderzoeken :{ Nou ja, goed dat ze iig flink actie ondernemen nu *O*
Nou ja het is duidelijk hoognodig, met die vermoeidheid ben ik ook 6 jaar doorgelopen en zie hier het resultaat met mn vit D tekort. Nu wil ik ook wel eens weten of die 4 maal per dag ontlasting normaal is ;) Alleen niet zo leuk om je drol bij de assistente in te leveren maar goed :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:59:48 #32
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214087
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm ik ga dit tegen mn moeder zeggen. dan eet ze gelijk niks meer met b12. die heeft juist het probleem dat ze verstopt raakt en nooit naar de wc kan. hoogstens 1x per week. ze eet zelfs dingen over de datum maar niks lukt.
Diarree kan een oorzaak van zijn van een b12 tekort, een b12 tekort kan geen oorzaak zijn van diarree hoor ;)
pi_87214100
quote:

[..]

dat ligt niet aan de B12 gok ik :P
Eet ze wel genoeg vezels?

Meteen een aansluitende vraag: welke dingen zijn goed om de ontlasting goed zacht te houden? Mijn schoonmoeder vroeg zich dat af.. :)
pi_87214101
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh ik ben echt een ekster wat dat betreft.. had als kind altijd al mijn zakken vol steentjes en dingetjes die ik bewaarde :') Maar.. ben nu echt goed bezig.. heel veel troepjes en prulletjes weg! En straks is er ook gewoon minder ruimte voor troep gelukkig, misschien helpt dat :P
heb je vroeger ook alle dode insectjes begraven in je tuin? :P
pi_87214123
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef Windigo het volgende:

[..]

Diarree kan een oorzaak van zijn van een b12 tekort, een b12 tekort kan geen oorzaak zijn van diarree hoor ;)
jammer, weer geen oplossing -O-
pi_87214141
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb je vroeger ook alle dode insectjes begraven in je tuin? :P
ehh.. nee :?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:01:08 #37
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214146
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Meteen een aansluitende vraag: welke dingen zijn goed om de ontlasting goed zacht te houden? Mijn schoonmoeder vroeg zich dat af.. :)
Vezels, groene groenten, granen, pittig eten ;)
pi_87214173
quote:

[..]

Ze zou gewoon eens naar de huisarts kunnen gaan :)
pi_87214184
quote:

[..]

Het meest simpele: meer water drinken en/of een eetlepel gebroken lijnzaad ( Zonnatura) door de yoghurt/kwark oid.
pi_87214188
Zeg Windigo, wat ik niet begrijp is dat je gistermiddag in een ander topic dit post :

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:

Ik ga de beslissing aanvechten én ik ga kijken of ik toch geen recht heb op de WaJONG want ik heb net gehoord dat ik een laag functionerende schildklier heb (weer extra chronische ziekte erbij, ook erfelijk) en moet opnieuw in therapie wegens de chronische stress. Ik ben echter 100% goedgekeurt omdat de startdatum voor mn therapie nog niet duidelijk is! :{

Terwijl je vanochtend pas uitslag kreeg.
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef Windigo het volgende:
Hoi iedereen,

De dokter heeft vandaag al gebeld met de uitslag van mn bloedonderzoek (gister laten prikken)en hij klonk nogal gealarmeerd. Ik heb goed functionerende organen en schildklier, maar een ''onpeilbaar laag vitamine D gehalte'' en een b12 tekort. Ik mag dus absoluut géén vegetarier worden van de dokter.

We gaan dus hard aan t werk ;)
Ik snap het niet helemaal :?
pi_87214190
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Windigo het volgende:

[..]

Vezels, groene groenten, granen, pittig eten ;)
Ja, dat heb ik haar ook al gezegd.. en pruimen.. maar welke groentes zijn nu echt uitblinkers in het maken van slappe poep?? :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:02:42 #42
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214220
quote:

[..]

Als dat trouwens zo is (dat er iets met mn darmen is), verklaard het waarom ik steeds honger heb terwijl ik fysiek helemaal niet zo actief ben. Ik heb namelijk óók al een ijzertekort in mijn bloed, ik krijg dus misschien steeds te weinig voedingsstoffen binnen en heb daardoor honger.
pi_87214229
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ze eet volkorenbrood en groenten. gewoon normaal net als een ander mens. eet ze misschien teveel? dat het lichaam het niet kan verwerken? dat kan toch niet anders ben je toch op een gegeven moment een ballon?
ze drinkt ook weleens als ze het zat is zo'n laxeerdrank met van die bladeren, en dat lukt dan nog niet. dan neemt ze een tabletje (of 2) en tijd later lukt het dan. maar dat is dus niet meer dan 1x per week
pi_87214263
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ehh.. nee :?
omdat je dingen bewaarde. mijn zusje was ook een verzamelaar maar van alles dus ook dieren. hele tuin vol en als ze doodgingen allemaal onder de grond
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:04:01 #45
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214267
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Zeg Windigo, wat ik niet begrijp is dat je gistermiddag in een ander topic dit post :
[..]

Huh? Heb ik dat gepost?

Oh, ik heb t woordje waarschijnlijk weggelaten bij mn post 8)7 Excuses, da's heel onduidelijk ja :') :X
pi_87214268
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jammer dat vis best duur is. weet niet of koolvis ook goed voor je is want dat is het goedkoopst. 4 koolvis stukjes voor 99 cent. verder vissticks? :D
tilapiafilet enz uit de vriezer gaat ook nog wel. maar bij de visboer zou ik het niet halen.
qua budgetvlees; kant-en-klaar vlees zoals hamburgers, boomstammetjes, kipschnitzels (evt met champignon of ananas), slavinken etc.
Koolvis vast ook, inderdaad.

Wat jij opnoemt zijn nu juist de vleessoorten waar ik al helemaal van ga rillen. Van die zooi die stabilizatoren en bindingsmiddel en allerlei zooi nodig heeft omdat het eigenlijk restvlees is waar ze niets meer mee kunnen.. Goedkoop vast, maar gezond? Denk het niet. Misschien voor windigo wel ivm de B12 :P
pi_87214290
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ze zou gewoon eens naar de huisarts kunnen gaan :)
al vaak gedaan maar die weet het ook niet. ze heeft het al jaaaren dus ws ook geen oplossing voor
pi_87214308
camera teruggevonden.... geen idee hoe die zo ongeveer achter een dekbed in de kast terecht is gekomen :@
pi_87214344
Nou, ik wilde even mijn calorieën van vandaag tellen.
Het eerste onderwerp op die website:

http://valtaf.nl/weblog/6116/Eerste+hulp+bij+darmverstopping

Doe er je voordeel mee :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:05:26 #50
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214345
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Windigo het volgende:

[..]

Huh? Heb ik dat gepost?

Oh, ik heb t woordje waarschijnlijk weggelaten bij mn post 8)7 Excuses, da's heel onduidelijk ja :') :X
Het had moeten zijn:

k ga de beslissing aanvechten én ik ga kijken of ik toch geen recht heb op de WaJONG want ik heb net gehoord dat ik waarschijnlijk een laag functionerende schildklier heb (weer extra chronische ziekte erbij, ook erfelijk) en moet opnieuw in therapie wegens de chronische stress. Ik ben echter 100% goedgekeurt omdat de startdatum voor mn therapie nog niet duidelijk is!
pi_87214349
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ze eet volkorenbrood en groenten. gewoon normaal net als een ander mens.
Schijnt dat heel veel mensen problemen hebben met de stoelgang.. ;)
1x per week is voor veel mensen 'normaal' maar het is volgens mij hartstikke ongezond!
pi_87214370
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef flying-dutchman het volgende:
camera teruggevonden.... geen idee hoe die zo ongeveer achter een dekbed in de kast terecht is gekomen :@
*O* goed volgehouden
pi_87214433
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef flying-dutchman het volgende:
Heb je gezocht ? of kwam die tevoorschijn omdat je het dekbed wilde pakken? _O-
pi_87214439
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Wat jij opnoemt zijn nu juist de vleessoorten waar ik al helemaal van ga rillen. Van die zooi die stabilizatoren en bindingsmiddel en allerlei zooi nodig heeft omdat het eigenlijk restvlees is waar ze niets meer mee kunnen.. Goedkoop vast, maar gezond? Denk het niet. Misschien voor windigo wel ivm de B12 :P
Ik zou dan ook eerder denken aan biefstuk e.d. Gewoon vlees-vlees.
Maar wij hebben dus wel zo'n boomstam ;) Volgens mij voor het eerst ook.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:07:25 #55
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214448
quote:

[..]

Die soorten vlees lust ik niet, dus dan houd t ook n beetje op. Ik at zo weinig vlees altijd omdat ik het niet lustte. Ik ga nu de volgende dingen maar kopen: gehakt, biefstuk, varkenshaas, kipfilet, braadworsten, hamburgers en merquezworstjes, blinde vinken en lamsvlees. Dat vind ik allemaal wel lekker ;)
pi_87214464
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Schijnt dat heel veel mensen problemen hebben met de stoelgang.. ;)
1x per week is voor veel mensen 'normaal' maar het is volgens mij hartstikke ongezond!
ik zou er gek van worden. dan zit je toch megavol? ik heb er op vakantie last van, dat het niet lukt. dan na 3 dagen zit ik al vol, en na 4 dagen ben ik vreselijk opgeblazen en mocht het lukken dan zit ik kreunend van de pijn op het toilet dus mensen die normaal 1x per week gaan :{
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:08:29 #57
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214494
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]

[..]

Huh, heb ik dat gepost? 8)7

Oh, ik heb t woordje waarschijnlijk weggelaten :X :@

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef Windigo het volgende:

[..]

Het had moeten zijn:

k ga de beslissing aanvechten én ik ga kijken of ik toch geen recht heb op de WaJONG want ik heb net gehoord dat ik waarschijnlijk een laag functionerende schildklier heb (weer extra chronische ziekte erbij, ook erfelijk) en moet opnieuw in therapie wegens de chronische stress. Ik ben echter 100% goedgekeurt omdat de startdatum voor mn therapie nog niet duidelijk is!
pi_87214521
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

Die soorten vlees lust ik niet, dus dan houd t ook n beetje op. Ik at zo weinig vlees altijd omdat ik het niet lustte. Ik ga nu de volgende dingen maar kopen: gehakt, biefstuk, varkenshaas, kipfilet, braadworsten, hamburgers en merquezworstjes, blinde vinken en lamsvlees. Dat vind ik allemaal wel lekker ;)
riblappen en dan grote stoofpotten maken. Ik heb voor ongeveer 10,- een stoofpot gemaakt waar jij in je eentje bijna een week van zou kunnen eten :D :Y Goedkoop, vlees, lekker te maken met van alles en nog wat!
pi_87214549
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik haar ook al gezegd.. en pruimen.. maar welke groentes zijn nu echt uitblinkers in het maken van slappe poep?? :P
Bruine bonen :s)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:10:11 #60
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214555
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

riblappen en dan grote stoofpotten maken. Ik heb voor ongeveer 10,- een stoofpot gemaakt waar jij in je eentje bijna een week van zou kunnen eten :D :Y Goedkoop, vlees, lekker te maken met van alles en nog wat!
Ja zoiets zit ik ook aan te denken ja :)
pi_87214587
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

Heb je gezocht ? of kwam die tevoorschijn omdat je het dekbed wilde pakken? _O-
combinatie van beide, maar waarom zou ik een camera op de hoogste plank in mijn kast leggen is mij nog steeds een groot raadsel
pi_87214608
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja zoiets zit ik ook aan te denken ja :)
En makkelijk in te vriezen.. dan in een ovenschaaltje doen, aardappelpuree er op of zo en dan in de oven lekker opwarmen.. ideaal voedsel voor als je alleen bent lijkt me :Y ^O^
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:12:22 #63
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214644
Hee Bluezz heb je mn post gelezen? Inderdaad nogal genânt ja :@
pi_87214646
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

dat is goedkoop
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:12:49 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87214668
Uiensoepje is uitstekend gelukt. c_/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:13:09 #66
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214682
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat is goedkoop
Kipfilet is ook spotgoedkoop, nog t goedkoopst van allemaal ;) Dus ik kom er wel hoor :)
pi_87214724
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

Kipfilet is ook spotgoedkoop, nog t goedkoopst van allemaal ;) Dus ik kom er wel hoor :)
behalve als je het scharrel of, erger nog, biologisch wilt 8)7 helaas..
Maar goed, aanbiedingen in de gaten houden en lekker grote porties kopen en invriezen. :Y
pi_87214794
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het meest simpele: meer water drinken en/of een eetlepel gebroken lijnzaad ( Zonnatura) door de yoghurt/kwark oid.
dat ga ik doorgeven. ze eet geen yoghurt maar als toetje een sinaasappel ofzo. thanks voor de tip, misschien lukt dit
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:16:21 #69
3878 Vork
Manisch creatief
pi_87214812
O, ik stap precies op het verkeerde moment in dit topic. :o

Nogsteeds wachtende op het verloop van mijn sollicitatie krijg ik ineens via een heel ander kanaal werk aangeboden. Het lijkt er wel op alsof ik binnenkort toch echt leukere dingen kan gaan doen :)
pi_87214839
quote:

[..]

voor Windigo wel. wat er ook inzit is wel EU goedgekeurd. niet natuurlijk, zeker niet. maar voor Windigo goedkoop (en lekker vind ik) vlees
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:17:03 #71
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214845
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

behalve als je het scharrel of, erger nog, biologisch wilt 8)7 helaas..
Maar goed, aanbiedingen in de gaten houden en lekker grote porties kopen en invriezen. :Y
Biologisch kan gewoon niet als ik met mijn budget meer vlees moet eten ;) En invriezen deed ik al, heb ook bevroren vlees gekocht vandaag omdat dat goedkoper is.
pi_87214848
een aspect van B12:

technisch verhaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87214853
:o

Ik heb voor vandaag ingevuld wat ik heb gegeten en nog ga eten..

1057 -O-
pi_87214885
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

voor Windigo wel. wat er ook inzit is wel EU goedgekeurd. niet natuurlijk, zeker niet. maar voor Windigo goedkoop (en lekker vind ik) vlees
Juist niet. Hoe meer stoffen er aan toegevoegd zijn, hoe minder b12 het zal opleveren.
Vlees is niet gewoon vlees omdat we het vlees noemen ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:18:18 #75
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214897
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef AnneX het volgende:
een aspect van B12:

technisch verhaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt? Dan ga ik morgen zéker bellen! Bedankt :*
pi_87214904
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef Windigo het volgende:

[..]

Biologisch kan gewoon niet als ik met mijn budget meer vlees moet eten ;) En invriezen deed ik al, heb ook bevroren vlees gekocht vandaag omdat dat goedkoper is.
Nee dat snap ik, echt belachelijke prijzen voor kip. Ander bio-vlees is 'nog te doen' (zegt iemand met een behoorlijk budget) dus ik probeer het zo veel mogelijk te kopen..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:18:38 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87214913
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Vork het volgende:

Nogsteeds wachtende op het verloop van mijn sollicitatie krijg ik ineens via een heel ander kanaal werk aangeboden. Het lijkt er wel op alsof ik binnenkort toch echt leukere dingen kan gaan doen :)
Tof! Straks kan je gewoon nog kiezen. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_87214930
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef LieLie het volgende:
:o

Ik heb voor vandaag ingevuld wat ik heb gegeten en nog ga eten..

1057 -O-
en dat is te weinig. Hoe ga je dit aanvullen tot zeker 1600 oid.?
pi_87214960
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

ik vind het niet zo heel goedkoop... of ik pak altijd het verkeerde :{
pi_87214966
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef AnneX het volgende:

[..]

en dat is te weinig. Hoe ga je dit aanvullen tot zeker 1600 oid.?
Nou, dat krijg ik er vandaag niet meer bij natuurlijk ;)

Neem nog maar wat blokjes kaas bij de borrel vanavond?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:20:11 #81
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214976
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, echt belachelijke prijzen voor kip. Ander bio-vlees is 'nog te doen' (zegt iemand met een behoorlijk budget) dus ik probeer het zo veel mogelijk te kopen..
Nou ja, belachelijk is het niet, aangezien een kip van alle dieren altijd de meeste leefruimte nodig heeft en daarom vroeger ook het duurste stukje vlees was. Kip was echt een luxeproduct tot de bio-industrie kwam. Maar ik kan het nu gewoon echt niet betalen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:20:32 #82
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87214987
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind het niet zo heel goedkoop... of ik pak altijd het verkeerde :{
C1000 1.25 voor 200 g kipfilet.
pi_87214997
quote:

het lacht je toe w/
pi_87215012
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef LieLie het volgende:

[..]

Bij de buren in Slank zijn hullie dan gek op (ongebrande) cashews - amandelen een stuk of twintig.
pi_87215037
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bij de buren in Slank zijn hullie dan gek op (ongebrande) cashews - amandelen een stuk of twintig.
Ja, maar ik hebben een notenallergie ;)
pi_87215044
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef LieLie het volgende:

[..]

een avondmaaltijd van 550 kcal red je makkelijk toch? een portie lasagne is al 800kcal
pi_87215069
quote:

Dat is té gek !
Wat doe jij ondertussen (als je het kwijt wilt).
pi_87215076
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:20 schreef Windigo het volgende:

[..]

C1000 1.25 voor 200 g kipfilet.
aha C1000.... daar kom ik nooit. digros, hoogvliet, spar en soms een klein boodschapje bij AH
pi_87215088
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

een avondmaaltijd van 550 kcal red je makkelijk toch? een portie lasagne is al 800kcal
Ja, maar ik zei 'en wat ik nog ga eten'. Heb het avondeten ook al meegeteld.
pi_87215108
quote:

^O^ tof zeg!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:23:40 #91
3878 Vork
Manisch creatief
pi_87215111
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
Tof! Straks kan je gewoon nog kiezen. ^O^
Het is niet echt kiezen, ik heb wel mijn duidelijke voorkeur. Dat wat me is aangeboden is niet in mijn studierichting, maar wel veel interessanter dan wat ik nu doe. De sollicitatie-opties zijn wel aansluitend, heel erg zelfs. Maargoed, we zullen zien, ik hoop het lab nog dit jaar te kunnen verlaten.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:24:21 #92
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87215135
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Vork het volgende:

[..]

Het is niet echt kiezen, ik heb wel mijn duidelijke voorkeur. Dat wat me is aangeboden is niet in mijn studierichting, maar wel veel interessanter dan wat ik nu doe. De sollicitatie-opties zijn wel aansluitend, heel erg zelfs. Maargoed, we zullen zien, ik hoop het lab nog dit jaar te kunnen verlaten.
Wat leuk Vork! Ik hoop dat het je lukt :)
pi_87215143
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

blegh, ongebrande noten. niet lekker :N
pi_87215162
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, maar ik hebben een notenallergie ;)
Tja, dan de blokjes kaas maar.

In ieder geval heb ik geleerd dat té weinig eten niet geweldig is voor gewicht(safname).
Eerder word je er dikker van.
Ik geloof dat je níet structureel té weinig eet, toch?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:25:16 #95
3878 Vork
Manisch creatief
pi_87215175
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:22 schreef AnneX het volgende:
Dat is té gek !
Wat doe jij ondertussen (als je het kwijt wilt).
Ik werk op een laboratorium, dat is bezig houdt met van allerlei analyses binnen de gehele agrarische sector. Maar waar het voor mij in de praktijk op neer komt is vooral heel erg veel van hetzelfde. Het is in feite gewoon productiewerk, weinig tot niet boeiend.
pi_87215181
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, maar ik zei 'en wat ik nog ga eten'. Heb het avondeten ook al meegeteld.
aah ok. heb je honger of gaat het wel? dan idd lekker vnv een stuk kaas met mosterd of nootjes/chips :9
pi_87215197
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tja, dan de blokjes kaas maar.

In ieder geval heb ik geleerd dat té weinig eten niet geweldig is voor gewicht(safname).
Eerder word je er dikker van.
Ik geloof dat je níet structureel té weinig eet, toch?
Nee, dat is inderdaad niet goed daarvoor.
Maar dit soort dagen komen wel veel meer voor hoor. En als ik er dan zo dik onder zit. :{
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:25:54 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87215198
Vleesch :9

Vanavond ook al komt de herst nog niet helemaal doorzetten Hutschpot op het menu met hemahorst :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87215202
ik ga naar huis *O*
eten en weer door naar dansles
pi_87215216
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aah ok. heb je honger of gaat het wel? dan idd lekker vnv een stuk kaas met mosterd of nootjes/chips :9
Lezen is ook een vak.
pi_87215300
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee, dat is inderdaad niet goed daarvoor.
Maar dit soort dagen komen wel veel meer voor hoor. En als ik er dan zo dik onder zit. :{
Wat heb je gegeten vandaag en wat ga je nog eten dan?
Ik vind het altijd zo moeilijk inschatten hoeveel kcal het is, ook als ik het opzoek en zo.. gedoe..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')