Ligt ergens onder een lading stof natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe kun je de stofzuiger nou kwijt zijn
Ik wist niet meer of hij nou ergens boven of beneden stondquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe kun je de stofzuiger nou kwijt zijn
Doe eens niet zo eng.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Volgens mij ben ik ziek, ik heb zélfs zin om een raam te gaan lappen na het stofzuigen
Nee, zit op een afspraak te wachten en die is weer eens veel te laat.quote:
Zou het?quote:
Succesquote:@oognip je kunt het pilletje oplossen in water en dan via een spuit toedienen.
Zo naar het z-huis met mijn moeder de intake voor kuur nr4
Het is sterker dan ik zelfquote:
Bonjour, Miss Maes!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:25 schreef APK het volgende:
Meisje in de bus
zeg gewoon dit:
jij: "Het is doof en wil met je naar BED?" Zij: "Geen idee." jij: "Wat zeg je?"
Ik heb net nog een uur thuis zitten werken omdat mijn werk niet af wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, zit op een afspraak te wachten en die is weer eens veel te laat.
Niet toegevenquote:
We hebben het hier wel over mij he? Ik geloof niet dat dat ooit gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet toegevenStraks sta je altijd te poetsen
Verraaaaaaaaaaaaaaaaaierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
Zit Greys aan de coke?
Ik zag al POG (poets ontwijkend gedrag) verschijnen in Tombola's en mijn Fobo
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Het goede nieuws was hier al doorgedrongen?![]()
Limoentje is geadopteerd!
![]()
Verhaaltje volgt in mijn topic.
Lieve Limoenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Het goede nieuws was hier al doorgedrongen?![]()
Limoentje is geadopteerd!
![]()
Verhaaltje volgt in mijn topic.
Van mij mag het hoor, die stofzuiger gaat anders ook stuk als hij na een half jaar stil te hebben gestaan eens een kwartier nonstop staat te draaienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over mij he? Ik geloof niet dat dat ooit gaat gebeuren!
Toch?
[..]
Verraaaaaaaaaaaaaaaaaier
Ik moet toch af en toe een pietsie pauze houden?
Heuj, die twee CDA-erts hebben toch akkoord gestemd.
Greys!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Q
Weet je wat, ik ga ook gewoon de hele vloer nog even dweilen met zo'n lekker ruikend vloer spulletje. Stofzuigen alleen is niet genoeg vandaag
Wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Q
Weet je wat, ik ga ook gewoon de hele vloer nog even dweilen met zo'n lekker ruikend vloer spulletje. Stofzuigen alleen is niet genoeg vandaag
Kom je ook heir ff heen?!?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
Q
Had je alles opgesnoven?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
Zo terug, moet ff naar de winkel, want ik héb geen lekker ruikend vloer spulletje![]()
Omfgquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
Zo terug, moet ff naar de winkel, want ik héb geen lekker ruikend vloer spulletje![]()
Das voor mij ook wel wat dan. Poes schoot bij elke vuurwerkklap onder mn bed, en net als ze er weer onder vandaan kwam ging er weer een klap.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee,![]()
.
Hebben jullie eigenlijk ook ervaringen rond vuurwerktijd met Feliway? Zo ja, wat voor ervaringen? Onze poes is sowieso echt een bange/schuwe kat en het is zo sneu om te zien altijd met O&N.
Strega zegt: Ruim op tijd (weekje) van te voren beginnen met Bach Rescue druppels te geven (drogist) of Homeocalm (DA).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee,![]()
.
Hebben jullie eigenlijk ook ervaringen rond vuurwerktijd met Feliway? Zo ja, wat voor ervaringen? Onze poes is sowieso echt een bange/schuwe kat en het is zo sneu om te zien altijd met O&N.
Oke,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega zegt: Ruim op tijd (weekje) van te voren beginnen met Bach Rescue druppels te geven (drogist) of Homeocalm (DA).
Welnee, gewoon een vrije middag en teveel energie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, hebbie nesteldrang of zo?
Over huisdieren. MM werkt bij een bedrijf die mailing enquettes maakt voor andere bedrijven. Die enquettes worden dus uitgezet naar klantenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat voor enquete Q en wat gaan ze daar mee doen dan?
Dan kun je "wat winnen" vooraf gaan een heleboel vragen erover of je koophuis hebt, of huurhuis, ect. En bij elk antwoord zie je een foto. En dan moet je die zeehond vraag beantwoordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
En wat is het nut van zo'n (lullige) vraag dan?
Hond, kat, zeehond?
http://www.bachrescue.nl/quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke,wat is dat dan precies? Daar betere ervaringen mee dan Feliway?
Damn, en jij maar rondjes lopen met het beest.quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, en jij maar rondjes lopen met het beest.
Zwemmen mottie!
Nog 5 vrijdag is de 4equote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het?
[..]
SuccesHoeveel nog te gaan?
Jij hebt helegaar geen schoonmoederquote:
quote:
Ben ik wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Qwea het volgende:
[..]oor elkaar rammelt*
Greys? Ben jij dat?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.bachrescue.nl/
Homeocalm moet via de DA te koop zijn, ook een samengesteld homeopatisch middel. Feliway is meer om katten zichzelf thuis te laten voelen, de andere twee zijn meer gericht op plotselinge gebeurtenissen.
Global warming!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
Ownee, ik moet de was nog in de drogert doen
FoK!-en tijdens het eten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Abend!Ik ben lekker zelfgemaakte boerenkool met worst aan het eten
![]()
respectievelijk door de groenteboer en de slager![]()
Ja, ben alleen thuis. M'n vriend is uit eten met zijn werkquote:
Senksquote:
Maar hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:22 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ben alleen thuis. M'n vriend is uit eten met zijn werk
Laptop op tafel, bord er naast en gewoon combineren?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan?
Neemt hap, zet laptop opzij, post iets, pakt laptop, neemt hap?
Je bord naast je laptop zetten, werkt prima.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan?
Neemt hap, zet laptop opzij, post iets, pakt laptop, neemt hap?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, we dealen met eentje van de mannelijke levensvorm, die kunnen dat niet natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laptop op tafel, bord er naast en gewoon combineren?![]()
Ik hou niet van alleen eten, dus ik zoek wat sociale interactie hier
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb straks ook nog een bakkie met aardbeien en frambozen enzo![]()
Ik heb mijn bord en laptop naast elkaar staan, in plaats van achter elkaar. Scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je wel ambidextrous zijn anders wordt het knoeien op FoK! of op de outfit.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je wel ambidextrous zijn anders wordt het knoeien op FoK! of op de outfit.
I rest my case.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, we dealen met eentje van de mannelijke levensvorm, die kunnen dat niet natuurlijk
Het bord links, de laptop rechts hieroquote:
Die heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:30 schreef APK het volgende:
En dan ook nog keihard die smartfoon swaffelen!
Ik denk dat Gréééés daar veel te braaf voor is.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm... ik geloof niet dat ik het durf uit te leggen
Ik bedoelde die smartphonequote:
Ja, net een rolgordijn naar beneden gedaan en de lampen aan.quote:
Als jij me in zo'n apenpakkie wil zien, mag je er heus wat voor doenquote:
Waarvoor precies?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Gréééés daar veel te braaf voor is.
Jullie weten al wanneer ik kan, toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als jij me in zo'n apenpakkie wil zien, mag je er heus wat voor doen
Ik moet even teruglezen, hoor, ik ben een beetje een chaoot de laatste tijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvoor precies?
[..]
Jullie weten al wanneer ik kan, toch?
Het wordt weer een draaaaaaama met dat plannen zag ik al iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet even teruglezen, hoor, ik ben een beetje een chaoot de laatste tijdMaar ik weet in ieder geval dat de komende twee weekenden alweer niets worden
Ik snap de conversatie geloof ik zelf ook niet meer.quote:
Dat was een wonder!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt weer een draaaaaaama met dat plannen zag ik al idd
En dat maar met drie personen. Hoe hebben we destijds het in godsnaam voor elkaar gekregen om met zijn allen in een Landal huisje te gaan zitten
Omdat ik mijn zin heb doorgedrevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt weer een draaaaaaama met dat plannen zag ik al idd
En dat maar met drie personen. Hoe hebben we destijds het in godsnaam voor elkaar gekregen om met zijn allen in een Landal huisje te gaan zitten
Zal ik de 5-2 doen zo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap de conversatie geloof ik zelf ook niet meer. [ afbeelding ]
Tombola zou me laten weten wat ze precies had uitgegeven bij Ikeaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was een wonder!![]()
En nu hebben we 6 november om ons op te verheugen!![]()
Had je al gelezen dat ze ook wasmiddel in alle vormen en maten kunnen gebruiken? Hoeveel budget hebben we nog?
Owja da's waar. Maar het is echt een wonder dat dat toen gelukt is, een heel weekendquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat ik mijn zin heb doorgedreven![]()
Sowieso hoefden we toen ook maar te plannen voor drie personen. Die zaterdagavond kwam later pas!
Ja, is goed. Mei beviel me sowieso welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja da's waar. Maar het is echt een wonder dat dat toen gelukt is, een heel weekend
Zullen we hem binnenkort vast weer plannen voor volgend voorjaar?![]()
Ik zou zo weer naar hetzelfde park gaan!
Waarmee?quote:
Ja! Kunnen we tussendoor niet nog een keertje gaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, is goed. Mei beviel me sowieso wel
Dat dus, jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee?
Oke, dát was wel een insiders joke. Sorry
Maar die vorige niet hoor
Ik vond het leuker toen ik achter de knoppen zatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Kunnen we tussendoor niet nog een keertje gaan?Mei is nog zo ver weg.
Een heel weekend op een matras in de woonkamer wijvenseries kijken, wiehoeeeeeee
En dan op zaterdagavond heel de avond songfestivalnummers (waar jullie je trouwens echt wel heel kranig doorheen geslagen hebben).
Deze maand kan ik zelf niet, de volgende is 19 november! Kan jij dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen ik achter de knoppen zat![]()
We moeten sowieso weer een keertje naar TCD
Jouw geheugen hè, daar wil ik verder niets over zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze maand kan ik zelf niet, de volgende is 19 november! Kan jij dan?
Oh, ik bedenk me ineens dat ik dat Ml-etje ook nog moest beantwoorden per PM.
Sorry Ml, bij deze
Eeeeeh, volgens mij kan ik dan wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
En de 19e november dan?
Take me to your heavennnnn![]()
Whut?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
Qwea, kon je het een beetje vinden in Amsterdam?
Ik dacht net heel even dat je APK zijn account had overgenomen met dat gezwaffelquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net heel even dat je APK zijn account had overgenomen met dat gezwaffel
omfg. Ik wil! Op mijn eventuele nieuwe zwarte of witte dressoir!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef Pagan het volgende:
Vogelvoerhuisje voor aan het raam en insectenhotel zijn net geleverd. Daar zaten ook een paar fondertjes bij van andere curiosa.....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze maand kan ik zelf niet, de volgende is 19 november! Kan jij dan?
Oh, ik bedenk me ineens dat ik dat Ml-etje ook nog moest beantwoorden per PM.
Sorry Ml, bij deze
Cheapasses?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja heuj ik word platgebeld door die meiden, cheapasses
ff Plaatjeslinkje terugvolgen hè!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. Ik wil! Op mijn eventuele nieuwe zwarte of witte dressoir!
Kost da?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ehmm Greys..doe je bril eens op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Q, wat IS het in godsnaam?
Of is het niets? Gewoon voor de eh... leuk?
Euhh jaquote:
Zie je het niet? Beeldjes gemaakt van metaal. Die 1ste is gynaecoloog en die 2de wordt gepijpt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Maar TCD is toch gewoon gratiesch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh ja
Mijn taal voor iemand die goedkoop iets wil hebben in dit geval kaartjes ergens voor
Vroegahhh regelde ik dat wel via mijn oude werk
Ja ik zie er wel een en ander in enzo, maar heeft het verder ook nog nut?quote:
Euh wat moet ik hierin zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:23 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn nieuwe wc rol houder voor het eventuele nieuwe huis gevonden
[ afbeelding ]
Jahaaaaaaaa, dát zie ik welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie je het niet? Beeldjes gemaakt van metaal. Die 1ste is gynaecoloog en die 2de wordt gepijpt.
Ik zweer het je, ik wil ze.
Chieneke loog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Als je je online aanmeldt wel. Als je daar aan de entree komt na een bepaalde tijd nietquote:
Nou ML, laat ze zich online aanmelden!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je je online aanmeldt wel. Als je daar aan de entree komt na een bepaalde tijd niet
I'm with Mike!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik ook!quote:
quote:
Da's dan wel een heel straks mutsje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar...
WAT MOET JE ER MEE?
Kan je er je potlood mee slijpen? Wat dóet het?
Of is het alleen om neer te zetten
Ik vond je Southpark shirt van de week anders wel gheyl!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:33 schreef Qwea het volgende:
jezus zeg, Mike loopt te zeiken dat ik geen smaak heb
Hij loopt verdomme ook al een week te zeiken dat ik intens saai ben omdat ik lekkere basic truien draag
Ik ga zelfmoord plegen
Mooi was die hea?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond je Southpark shirt van de week anders wel gheyl!
Ging niet over TCDquote:
Oh, dat dacht ik n.a.v. Greys d'r post!quote:
Ja hoi doe mij ook dat filmpjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi was die hea?
Maar even zonder grapjes... dat dansje he... dat doe ik soms ook in de kroeg![]()
als ik weer eens dronken ben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee een uitverkocht concert.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik n.a.v. Greys d'r post!
Prima toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
En met basic truien bedoel ik dit ;
[ afbeelding ]
Ja, doeiquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Oh, dát!
Daar kan ik je helaas niet mee helpen Ml, met dat concert. Sorry!
"Dat is saai! En zeker altijd maar grijs of zwart! Weet je waar jouw truien liggen? Bij de steunkousen en de rollators! Jezus, je truien zijn van de mode van 10 jaar terug ofzoquote:
Vragen kan altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
prima toch.
Moeten ze zelf maar regelen hoorhad alweer spijt dat ik het gevraagd heb.
Loopt ie er zelf zo volgens de laatste mode bij dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Dat is saai! En zeker altijd maar grijs of zwart! Weet je waar jouw truien liggen? Bij de steunkousen en de rollators! Jezus, je truien zijn van de mode van 10 jaar terug ofzo"
En zo ging ie nog ff door
mhawquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Loopt ie er zelf zo volgens de laatste mode bij dan?
Ik heb er een stuk of 7 verschillende in het zwart van de H&M geloof ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
Ijurkjes
Gister die ene die jij in het zwart hebt van de H&M in het legergroen/kakigroen (or whatever) besteld, Greys!
Ja, volgens mij die. Die je mee had toen naar TCD. Volgens mij had je hem zelfs aan toen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 7 verschillende in het zwart van de H&M geloof ik
Welke bedoel je? Die ene die je van boven tot onder open kunt knopen?
Die zit lekker! En is niet truttig
Ik had toen ik in het hotel aan kwam een ander zwart jurkie aan dan toen we naar TCD gingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, volgens mij die. Die je mee had toen naar TCD. Volgens mij had je hem zelfs aan toen!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had toen ik in het hotel aan kwam een ander zwart jurkie aan dan toen we naar TCD gingen![]()
Oh en ik had ook nog die lange zwarte mee, die ik toch maar weer niet aan deed. En uiteindelijk die ene aan gedaan idd. Vrouwen...
Succesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
Ll
Q, ik zou als ik jou was ff bellen. Gewoon even vragen, kan nooit kwaad toch?
En over kleding... ik heb je al een paar keer in een jurkje proberen te krijgen, ooit gaat het me lukkenHet is me bij zussie ook gelukt en die draagt nu bijna niet anders meer dan rokjes en jurkjes.
Moet je eens kijken hoe MM jou dan aankleedt voor je laatste optreden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:33 schreef Qwea het volgende:
jezus zeg, Mike loopt te zeiken dat ik geen smaak heb
Hij loopt verdomme ook al een week te zeiken dat ik intens saai ben omdat ik lekkere basic truien draag
Ik ga zelfmoord plegen
Komt een vrouw bij de tandarts, zegt ze tegen die man: Ik weet niet wat ik erger vind, een wortelkanaalbehandeling of een inwendig onderzoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja die is toch best stoer ende vrouwelijk, Q, dat kan jij ook best aanquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is toch best stoer ende vrouwelijk, Q, dat kan jij ook best aan
Bride?quote:
Nee! Afschuwelijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is toch best stoer ende vrouwelijk, Q, dat kan jij ook best aan
quote:
Heel leuk hoor! Zal je vast geweldig staan.quote:
OMFGquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer mooi weer genoeg is om deze weer aan te kunnen.
Heb hem nog maar 1 keertje aan gehad
[ afbeelding ]
Maar dat zal je dan wel helemaal afgrijselijk vinden Q?
quote:
En in de winter gewoon een lekkere lompe maillot met laarzen en dan een kort jeans rokje er op met een trui? Dat lijkt me dan weer wel iets voor jouquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel leuk hoor! Zal je vast geweldig staan.
Mij niet
Wil je zo'n Atari shirt van mij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
jezus, ik ben icter. Geen barbie
Zwab, LL, Barbaaf? Zeg er wat van!
Hihiiiiihihiquote:
Mijn nicht is ook ICTer en die draagt alleen maar jurkjes, zo ongeveer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je zo'n Atari shirt van mij?
quote:
Paarse!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb twee favo jurkjes![]()
Greys en Ll moeten ze bijna wel kennen![]()
Dat witte hoort er niet bijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Die onderste paars met wit vind ik dan nog wel leuk
Die twee ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Paarse!
En eh... wat voor kleur is die andere? Petrol achtig?
Tuurlijk mag jij zo mee naar de kroeg!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
HihiiiiihihiWacht... en deze?
[ afbeelding ]
Zo mag ik ook niet met je naar de kroeg, zeker?
Voor die bovenste mag je niet meer dan cup B hebbenquote:
Byequote:
D hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor die bovenste mag je niet meer dan cup B hebben
Niet doen dan!quote:
Dat is toch geen strakke coltrui?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier past zo te zien een prima een >D in
Die vind ik wel leuk, jaquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
Deze dan een keer lenen Q?
[ afbeelding ]
Oh zijn we echt aan het zoeken? Ik was gewoon random nerdy girl crap aan het Googlen.quote:
KUT LL, met je slightly snellere google skillzquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier past zo te zien een prima een >D in
"Jezus, werk je op kantoor? Heb je een bruiloft?"quote:
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh zijn we echt aan het zoeken? Ik was gewoon random nerdy girl crap aan het Googlen.
Ik wil wel echt later een 127.0.0.1 mat of bordje ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Jezus, werk je op kantoor? Heb je een bruiloft?"
te netjes
LEET!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ik snap dat ene andere ook al nooit, met die vier getallen. 1337, ofzo?
is je localhost, niet dat dat je verder helptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ik snap dat ene andere ook al nooit, met die vier getallen. 1337, ofzo?
Q, kom je een keer langs? Dan gaan we jou in al mijn jurkies hijsenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Jezus, werk je op kantoor? Heb je een bruiloft?"
te netjes
Eh nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is je localhost, niet dat dat je verder helpt
Draag eigks van alles naar kantoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij moet zich niet aanstellen.
En werk je niet op kantoor dan? Ik moet nog wel semi-netjes gekleed gaan, in ieder geval.
Nopes al m'n jurkies die niet in de machien mogen zijn net terug van de stomerquote:
Ik heb heul geen sekseh jurkjes foto's van mezelf om te laten zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, kom je een keer langs? Dan gaan we jou in al mijn jurkies hijsen
Deze? Maar dan wel met ander ondergoed![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar je hebt wel sekseh jurkjes?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb heul geen sekseh jurkjes foto's van mezelf om te laten zien
Ik heb er toen drie op één dag gekocht en allemaal op de foto gezetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb heul geen sekseh jurkjes foto's van mezelf om te laten zien
Die paarse en die grijze!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Die ene, beetje grijzige ofzo? Met die knoopjes!
Natuurlijkquote:
Grijze met knoopjes?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Die ene, beetje grijzige ofzo? Met die knoopjes!
Van die paarse heb ik wel een foto ergens op FB staan, un moment.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die paarse en die grijze!
Gb, maak es een foto, je vent is toch niet thuis
Heb je dat hert zelf geschoten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, kom je een keer langs? Dan gaan we jou in al mijn jurkies hijsen
Deze? Maar dan wel met ander ondergoed![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar zie je alleen maar de bovenkant vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van die paarse heb ik wel een foto ergens op FB staan, un moment.
Iets met knoopjes tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Grijze met knoopjes?
Hmm, ik ken er wel eentje, maar ik denk niet dat je die bedoelt. Weet namelijk niet of je die ooit gezien hebt
Don't make fun of my glas in lood deuren, ze mochten er niet uit van de vorige antieke bewoner en stiekem ben ik er zelf ook wel dol opquote:
Ik vind het mooi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Don't make fun of my glas in lood deuren, ze mochten er niet uit van de vorige antieke bewoner en stiekem ben ik er zelf ook wel dol op
Er staat een vrouw in een doorschijnend jurkje en jij kijkt naar de glas-in-lood raampjes.quote:
Bedoel je niet die grijze waar ik maar geen afstand van kan nemen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met knoopjes tochGrijs weet ik niet zeker
Ik heb geen goede spiegel om dat voor te doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
Gb, trek ze even aan en ga d'r mee voor de spiegel staan, fotooooooo
Want ze zijn leuk! En dan knip je gewoon je hoofd er af, net als ik
Niet die paarse, een andere! Denk die zwart/grijze dan jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bedoel je niet die grijze waar ik maar geen afstand van kan nemen?
Ik heb een jurkje wat zwart is, maar een beetje grijs op de voorkant met zes knopen (3 en 3).
Of bedoel je gewoon die paarse met knoopjes?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Precies! En zonder ondergoed! Anders valt het zo op net zoals bij Grijs
Ja maar er staat toch een gewei achter die deuren?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Don't make fun of my glas in lood deuren, ze mochten er niet uit van de vorige antieke bewoner en stiekem ben ik er zelf ook wel dol op
VIND JE DIE PAARSE NIET SEKSEH DAN? KRASKRASKRASquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet die paarse, een andere! Denk die zwart/grijze dan ja
Jonguh, look at the bigger picture.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Er staat een vrouw in een doorschijnend jurkje en jij kijkt naar de glas-in-lood raampjes.
Homo!
Euhhh... al loop jij in een vuilniszak ben je nog seksehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
VIND JE DIE PAARSE NIET SEKSEH DAN? KRASKRASKRAS![]()
Dat zit IN de deurenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja maar er staat toch een gewei achter die deuren?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
VIND JE DIE PAARSE NIET SEKSEH DAN? KRASKRASKRAS![]()
Ik betaal meer geld voor de beelden van Greys die vanmiddag de spinnen bij de kliko ging verjagen, die zijn denk ik vermakelijkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jonguh, look at the bigger picture.
Een vrouw in zo'n jurkje die een hert vangt.
Oh nee, dit is F&F![]()
En twee eenden/ganzen/whatever in de andere deurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt een hert in je deur? En je bent F&F mod?
Goed antwoordquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Euhhh... al loop jij in een vuilniszak ben je nog sekseh
Wat zeg je? Of ik dat jurkje van je wil overnemen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
Deze dan een keer lenen Q?
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Ll, Goodbye, herkennen jullie het nog?
[ afbeelding ]
Dat lag ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:49 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou maar in het midden moeten liggen.
Hij is lief he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zeg je? Of ik dat jurkje van je wil overnemen?
Maar natuuuurlijk
Hij is super! Ik zou hem gewoon aandoen en dan dikke shit voor wie hem té vindt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is lief he?
Ik durf hem alleen nooit aanHij is iets te. Zeg maar...
Natuurlijk, hoe kan ik jouw slaapkamer vergetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Ll, Goodbye, herkennen jullie het nog?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe kan ik jouw slaapkamer vergeten
Dat heb ik altijd. Als ik op m'n balkon ga staan. Het balkon aan de linkervleugel van m'n huis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
I wish, met uitzicht op de Erasmusbrug 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |