quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef flexoo het volgende:
zeg gewoon dit:
jij: "Het is doof en wil met je naar BED?" Zij: "Geen idee." jij: "Wat zeg je?"
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef habbeflats het volgende:
zorg dat je de volgende keer instapt bij de halte waar zei ook instapt. hoop dat de bus vol zit en ga naast haar zitten
Tja mn baas vergoed geen benzine voor mensen van binnen de stad, alleen OVquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:50 schreef flexoo het volgende:
oh wacht, helemaal vergeten!
TS gaat met de bus
baas heeft geen keuze, en of hij die 0,19 eurie per kilometer gaat betalen. gewoon elke dag 30 min te laat komen en de schuld geven aan de nsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Tja mn baas vergoed geen benzine voor mensen van binnen de stad, alleen OV
hij gaat met de bus, als je dan gaat zeuren over de NS ben je wel een faalhaasjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef flexoo het volgende:
[..]
baas heeft geen keuze, en of hij die 0,19 eurie per kilometer gaat betalen. gewoon elke dag 30 min te laat komen en de schuld geven aan de ns
faal! als je dan toch plat wil praten.. dan is het trekker ipv tractor ..quote:
Prima idee zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef habbeflats het volgende:
zorg dat je de volgende keer instapt bij de halte waar zei ook instapt. hoop dat de bus vol zit en ga naast haar zitten
ieeuw heb ik een keer gehad. Hij gaf het halverwege de busrit en ik ben twee haltes eerder uitgestapt omdat ik het niet meer uithield. Gelukkig zat ik daar niet elke dag mee in de busquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef Roellie80 het volgende:
Maak een briefje met een leuke tekst, wanneer je moet uistappen geef je haar snel het briefje en vervolgens stap je uit zonder naar haar te kijken.
Zet op het briefje iets in de trant van;
"Hey elke morgen begint mijn dag goed wanneer ik jou zie in de bus, Ik wil je graag beter leren kennen, benieuwd? 06-...."
En afwachten maar
Jij lijkt verdacht veel op het meisje dat TS in de OP beschrijftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
ieeuw heb ik een keer gehad. Hij gaf het halverwege de busrit en ik ben twee haltes eerder uitgestapt omdat ik het niet meer uithield. Gelukkig zat ik daar niet elke dag mee in de bus
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:37 schreef _GdR_ het volgende:
Dat ze niet reageert kan ze niets aan doen. Want ze heeft geen ziel. Kan ze ook niets aan doen.
hoe zou hij het dan wel moeten aanpakken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
ieeuw heb ik een keer gehad. Hij gaf het halverwege de busrit en ik ben twee haltes eerder uitgestapt omdat ik het niet meer uithield. Gelukkig zat ik daar niet elke dag mee in de bus
Het is vergelijkbaar met op een homo forum te vragen hoe je het beste een meisje kan bevredigen; je krijgt bagger antwoorden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |